MDMA olie

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?

Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...

TrippyShit

Badass junkie
mdma olie? Is dat niet gewoon de basevorm(zeg ik het goed? :P ) van mdma? Voordat er kristallen van gemaakt worden heb je puur en alleen de mdma en dit is vloeibaar. Of dit geschikt is om te gebruiken weet ik eigenlijk niet. Als je het niet met eigen ogen gezien hebt, ga er dan maar vanuit dat het een bullshit verhaal is.

Wacky

Badass junkie
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft. Ook is me verteld dat die erg slecht voor de gezondheid op lange termijn zou zijn. (kankerverwekkend) En of het uberhaupt werkzaam is weet ik ook niet.

Wat er allemaal waar is weet ik niet, maar het is dus mogelijk dat ze je het overblijfsel van een mislukte productie willen verkopen.

monkah

Experimenterende gebruiker
Lijkt me sterk dat ze je MDMA base willen verkopen. Mischien wel gewoon afval :openmouth:

Wacky zei:
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...

Wacky

Badass junkie
monkah zei:
Lijkt me sterk dat ze je MDMA base willen verkopen. Mischien wel gewoon afval :openmouth:

Wacky zei:
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...

Of het een spookverhaal is weet ik niet, daarom breng ik het niet als feit maar als "mij is verteld" maar het is schijnbaar wel mogelijk dat een stof anders kan zijn. Zo heb je bijvoorbeeld ook S en R ketamine. Ik ben geen chemicus, ik weet niet wat het verschil is, maar het molecuul is dus blijkbaar anders en het is allebei ketamine. En dit is wel bij meer stoffen zo. Waarom zou dat bij PMK niet zo kunnen zijn ?
En gezien de rest wat ik postte mij ook zo verteld is, en er hier nu iemand komt die "vloeibare mdma" aan geboden krijgt vond ik dat wel een verdachte combinatie :)

TrippyShit

Badass junkie
Over dat S en R. Ook mdma heeft dat zover ik weet, heb ik paar keer gelezen iig. Alleen bij mdma is de verhouding tussen S en R gelijk. Misschien dat dat wel de reden is dat ik van de ene pil al bij 140mg als een gek hallucineer en bij de ander van 2 nog niet terwijl die 130mg waren. Misschien dat daar de verhouding S en R minder gelijk was ofzo?

Maar om terug te komen op de vloeibare mdma. Of het nou S of R is, dat heeft verder niet echt wat te maken met het feit dat het vloeibaar is. S en R ketamine zijn ook allebei kristallen. Het enige verschil dat ik zou kunnen bedenken tussen S en R mdma is dat de een maar spacey is en de andere meer oppepend ofzo. Maarja, kan het ook totaal mis hebben natuurlijk :P

Provenzano

Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)

tomz0r

Badass junkie
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.

Van wat ik heb gehoord is dat PMK in China niet meer verkocht wordt aan particulieren met toetsemming van de FIOD maar dat er een andere stof wordt verkocht die wel in parfum etc. omgezet kan worden maar niet in MDMA.
Kleine hoeveelheden PMK kunnen nog wel uit het Oostblok gehaald worden.
Het verhaal wat ik heb gehoord kwam echt van iemand die er verstand van heeft en ik denk dus ook dat dit verhaal klopt.

321123

Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)

:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)

Provenzano

321123 zei:
Provenzano zei:

Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.

tomz0r

Badass junkie
Provenzano zei:
321123 zei:
Provenzano zei:

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.

Klinkt alsof je te veel hebt genomen.
Als je het hebt laten testen met die uitslag zitten er geen andere werkzame stoffen in. Die zouden ook moeten worden aangetoond.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Olie bedoel je waarschijnlijk MDMA base mee. 100% MDMA is vloeibaar, een witachtige olie. Die wordt in vast vorm gemaakt door zouten. En dan hou je dus max die 84% over (door het toevoegen van zout dus). MDMA olie is niet geschikt voor consumptie :)

Wat betreft de S en R isomeren, dat bestaat inderdaad, maar illegale labs zijn niet in staat dat te scheiden.

@ TOmzor: Je hebt gelijk.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
ja over die olie heb ik ook wat gehoord het schijnt dat die niet meer kan worden gemaakt ofzoiets en dat ze daarom maar mccp gebruiken dit is maar wat ik heb gehoord

Flip Trip

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.

Ten eerste waarom zou mdma olie ( de vrije base dus) niet werkzaam zijn, alleen omdat het niet oplost in water ? Zo ver ik weet is mdma olie wel een bijtende stof, het is dus niet bepaald gezond, maar ik weet niet of je het weet maar je maagzuur bestaat uit HCl, als je de vrije base van mdma dus slikt en het komt in je maag zal het meteen met het HCl uit je maag reageren en wordt het dus wateroplosbaar en precies dezelfde stof als het mdma-HCl zout wat je normaalgesproken kunt kopen.

Als tweede bestaat mdma normaalgesproken uit 2 isomeren, het R en het S isomeer, er zit namelijk een chiraal C atoom in het molecuul. Ook is mdma zeker niet de afkorting van de systematische naam, 3,4 methylenedioxymethamphetamine is geenzins een officiele chemische benaming. Volgens wikipedia is dit : "(±)-1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)- N-methylpropan-2-amine" de iupac naam. Zo ver ik weet staat de + en de - voor de 2 verschillende isomeren. Ook is het bulshit dat de stofnaam veranderd als er optische isomeren zijn, alleen de R en S of de L en D komen erbij.

Meer info over de werking van de isomeren afzonderlijk staat in Pihkal

Over PMK kan ik niks zeggen want ik heb geen idee wat het precies is.

XTC-Lover-NL

Allemaal leuk en aardig deze discussies maar wat heb je eraan.
Ik ben allang blij dat ik wat brokken heb kunnen vinden .

pandalicious

heb onlangs een interessant VN-rapportje gelezen. jaarverslag van de narcotics afdeling. Er wordt op de wereld gewoon "geen" saffrool meer gemaakt (al is dit natuurlijk relatief). Maar tot enkele jaren werden elk jaar tonnen en tonnen saffrool in beslag genomen en werden er massas xtc labos opgedoekt. De laatste 3-4 jaar zijn er slechts enkele liters saffrool in beslag genomen en in het mekka van de xtc (lage landen) zijn er geen xtc labos meer gevonden. De productie is verplaatste naar canada (om in te voeren naar usa) en het oostblok. Als er nog iets gemaakt wordt in nederland/belgie, dan is het amfetamine en sinds kort ook 'veel' meth. De chinese, vietnamese, laotiaanse en birmeese overheden staan onder zeeeer zware druk van europa en amerika om de saffrool productie te controleren en in te dijken. De enige reden dat er uberhaupt nog af en toe wat op de zwarte markt terecht komt, is volgens mij omdat safraan in eten gebruikt wordt (al zijn die hoeveelheden echt te verwaarlozen), in geuraroma's gebruikt wordt (al is dat sinds kort ook illegaal geworden en niet meer te krijgen) en omdat safrool ook gebruikt wordt in de insecticide industrie (als piperonylbutoxide).
Je zou natuurlijk ook azijnzuuranhydride kunnen gebruiken als beginstof of al de gekende andere beginstoffen, maar dan moet je deze ofwel op grote schaal kunnen maken of er stiekem aangeraken. Tegenwoordig is het niet meer eenvoudig om een paar tonnetjes van geregistreerde risicostofjes scheef te slaan. Safrool werd gemaakt door arme aziaatjes die boomschors verbrandden in illegale zelfgemaakte oventjes en de olie eruit destileerden, geen controle erop, en de vaten maar verschepen naar europa.
Bovendien zijn al deze syntheses veel omslachtiger dan de oorspronkelijke safrool syntheses. Om maar te zeggen dat de tijden waar de pillen per handje aan 1€ naar je kop werden gesmeten waarschijnlijk voorgoed gedaan zijn, tenzij er inventieve ondernemers oplossingen vinden. en veel startkapitaal hebben. en het risico aandurven...

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
En als je nou kilo's piperine extraheert en zuivert, uit goedkope zwarte peper ? Zou dat niet een acceptabele grondstof zijn ? Ik meen er eerder iets over gehoord te hebben, te lui om te googlen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
NOISESUPRESSOR zei:
Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?

Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...

Bereid je voor op een inval ouwe ....

pandalicious

RSW zei:
En als je nou kilo's piperine extraheert en zuivert, uit goedkope zwarte peper ? Zou dat niet een acceptabele grondstof zijn ? Ik meen er eerder iets over gehoord te hebben, te lui om te googlen.

theoretisch is het mogelijk. maarja, er is slechts 5% piperine in peper. een extractiestap, een zuiveringsstap (of meerdere) en dan nog een paar reacties om er piperonal uit te maken. als je per kilo peper 5g piperonal overhoudt zal het al veel zijn. Piperonal uit piperine zie ik overigens niet zo direct zitten, zou moeten zoeken of daar een goede synthese route voor bestaat. Misschien kan er zelfs direct saffrool uit gemaakt worden en dan ben je vertrokken. In vergelijking met gratis bomen destilleren waar je 10-15% saffrool uithaalt,is het toch een lange en dure en vooral zeer omslachtige manier van werken, als het uberhaupt al mogelijk is. Er zijn weinig shulgins op de wereld die onderzoek doen naar alternatieve syntheses :) maar het is natuurlijk mogelijk. Bovendien ken ik nog wel 20 andere syntheses uit alternatieve grondstoffen (ipv saffrool) maar de overheid (en de chemische bedrijven) kennen deze ook wel. Nu kun je misschien wel een paar kg daarvan op de kop tikken en als hobby chemist in je kelder zitten knutselen (mits een goede investering in materiaal en goede kennis) en enkele duizenden pillen maken als alles goed gaat, maar daarmee zal je de markt niet veroveren he :grin:

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
NOISESUPRESSOR zei:

Bereid je voor op een inval ouwe ....

Want?

Serenity

Badass junkie
XTC-Lover-NL zei:
Allemaal leuk en aardig deze discussies maar wat heb je eraan.
Ik ben allang blij dat ik wat brokken heb kunnen vinden .

Het is óntzettend handig. Nu weet ik tenminste wat ik ongeveer in m'n mik ga smijten de komende tijd. MCPP dus. Verantwoord gebruiken enzo... weetjewel... nooit van gehoord zeker...

flexy

Newbie
Ik weet er chemisch niet zo een hele berg vanaf maar mij is me wel bekend dat er in de amazone een plant voorkomt met vruchten en als je de pitjes van deze plant droogd zit er mdma in de pitjes maar het is een andere variant als de xtc die in laboratoriums wordt gemaakt en gaat misschien wel om die r en die s en de mdma die voorkomt in de amazone werkt psycedelischer dan de chemisch gebrouwde versie maar heeft natuurlijk ook de euforische werking.

Helaas goreit deze plant enkel in de Amazone en doet hij het nergens anders gelukkig hebben Amerikaanse wetenschappers in een illegaal project om de Amerikaanse jeugd een alternatief voor desastreuse alcohol te bieden het plantje chemisch gemanipuleerd met een tomatenplantje zodat er nu op de wereld tomatenplanten moeten groeien waarvan de pitjes gedroogd net een pilletje zijn. Bovendien zijn de verse tomaten niet strafbaar want de plant heeft tenslotte nog geen mdma in zich en schijnt erg moeilijk aantoonbaar te zijn in verse vorm!

Ook heel interessant dat er dus een mogenlijkheid bestaat dat beide vormen in de chemische versie zitten zodoende misschien verscil in werking wordt verklaard!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
flexy zei:
Ik weet er chemisch niet zo een hele berg vanaf maar mij is me wel bekend dat er in de amazone een plant voorkomt met vruchten en als je de pitjes van deze plant droogd zit er mdma in de pitjes maar het is een andere variant als de xtc die in laboratoriums wordt gemaakt en gaat misschien wel om die r en die s en de mdma die voorkomt in de amazone werkt psycedelischer dan de chemisch gebrouwde versie maar heeft natuurlijk ook de euforische werking.

Helaas goreit deze plant enkel in de Amazone en doet hij het nergens anders gelukkig hebben Amerikaanse wetenschappers in een illegaal project om de Amerikaanse jeugd een alternatief voor desastreuse alcohol te bieden het plantje chemisch gemanipuleerd met een tomatenplantje zodat er nu op de wereld tomatenplanten moeten groeien waarvan de pitjes gedroogd net een pilletje zijn. Bovendien zijn de verse tomaten niet strafbaar want de plant heeft tenslotte nog geen mdma in zich en schijnt erg moeilijk aantoonbaar te zijn in verse vorm!

Ook heel interessant dat er dus een mogenlijkheid bestaat dat beide vormen in de chemische versie zitten zodoende misschien verscil in werking wordt verklaard!

Ik zou hier heel graag de bronnen van willen lezen :)

Oom Klaas

Badass junkie
Ik ga nu door heel Europa reizen en overal tomaten kopen, pitjes drogen en dan testen.

Woehoe!

Maar ik zou graag de bron willen lezen, want dit klinkt net als die verhalen over Biggie dat hij nog zou leven, of John F. Kennedy die nog zou leven in de Alpen.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De Volkskrant zei:
Klink: "Totaalverbod psychoactieva binnen handbereik"

DEN HAAG - Minister van Volksgezondheid, Ab Klink heeft het in zijn strijd tegen drugs nu gemunt op een wel hele vreemde drug; de zonnbloempit. "Ik zat op internet, en jongeren bleken een kick te krijgen van deze pitten. Het lijkt me dan geen onnodige maatregel dit middel zo snel mogelijk van de markt te verbannen", aldus Klink. Klinkt raakte begin dit jaar in opspraak door zijn poging om hallucinogene paddelstoelen illegaal te maken, tot grote ergernis van zijn onderzoeksteam (CAM). Woordvoerder Tim Ripterhardt van het CAM: "Uit verschillende onderzoeken naar zonnepitten is gebleken dat deze maatregelen volstrekt onnodig zijn, maar we houden onze bek maar dicht want anders betaalt Ab ons straks niet meer uit. Ik wil gewoon brood op de plank brengen, snap je?". Met de maatregelen van Klink zullen hoogstwaarschijnlijk meer dan 800 zonnepitfabrikanten in Nederland failliet gaan. Klink: "Drugs zijn een besmettelijke infectie, soms moet je in het gezonde vlees eromheen snijden".

Bron: ANP.

Bovenaan