MDMA of pillen?

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste bericht op deze site, maar ik kon nergens echt iets vinden over de verschillen in het gevoel van xtc en mdma in poedervorm.

Ik ga regelmatig naar feesten met hardere stijlen, en daar hoort zo nu en dan wel een pilletje bij ;p.

Ik heb vrijwel elk feest last van lage rugpijn, ik ben namelijk HSP en heb bij de grotere feesten veel last omdat ik de energie van andere mensen onbewust oppik. Pijnstillers, en steunzolen werken niet, maar vaak als een pilletje goed werkt en ik lekker ga, valt de rugpijn niet op omdat ik daar dan absoluut niet mee bezig ben.

Vaak komt wil ik vaak wil zitten, maar stiekem wil ik toch lekker stampen.

Nu is mijn vraag; hebben jullie met pillen ook sneller zin om te zitten? Vinden jullie mdma fijner werken als het gaat om los willen gaan en alleen maar willen dansen?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb met mdma ook vaak lage rugpijn. Soms moet ik dan op een festival ff in de tent op mijn hurken zitten, echt belachelijk. Sinds ik steunzolen heb is het wel een stuk beter though. Maar mdma op een festival zal ik niet zo snel meer doen denk ik.

Maar goed, mdma is mdma is xtc is xtc dus andere pillen waardoor je meer zin hebt om te zitten bestaan niet. Als je de effecten van xtc niet prettig vind, moet je misschien andere of geen drugs gebruiken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik help je even uit de droom. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Het is helemaal hetzelfde. Dat jij je er verschillend bij voelt is een placebo effect. Ga nog maar verder goed op deze site kijken want het is toch echt al vaak uitgelegd hier. Het is een fabeltje dat het verschillend is.
Een xtc pil bestaat uit MDMA en een bindmiddel om er een pil van te kunnen maken. Er is dus geen verschil tussen xtc en MDMA.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik help je even uit de droom. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Het is helemaal hetzelfde. Dat jij je er verschillend bij voelt is een placebo effect. Ga nog maar verder goed op deze site kijken want het is toch echt al vaak uitgelegd hier. Het is een fabeltje dat het verschillend is.
Een xtc pil bestaat uit MDMA en een bindmiddel om er een pil van te kunnen maken. Er is dus geen verschil tussen xtc en MDMA.

Mits je pil getest is op enkel xtc
Toch dunnetjes :wink:

Van verschillende mensen hoor ik dat ze er juist meer opgewekt van worden, vandaar mijn vraag. Echter is dit onderwerp inderdaad vaker besproken, maar mijn klachten die zich erbij afspelen niet :wink:. Toch bedankt voor je reactie!

Bovenaan