MDMA met wiet

Wacky

Badass junkie
Veel mensen hebben nog nooit mdma zonder wiet gebruikt omdat ze verslaafd zijn aan wiet en dus hele dagen stoned. (inclusief mezelf tot 1 jaar geleden)

Is dus een goed geteste combinatie en nix mis mee :)

Als je zelf nog wel de keuze vrijheid hebt om geen wiet te gebruiken geldt hetzelfde als in de rest van het leven. Je zal iets helderder en energieker zijn zonder erbij te blowen.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik vind de combinatie soms fijn, soms niet. Je wordt er rustiger en vager van, prima op een after of in thuissetting, maar op een groot feest wil ik liever alles mee krijgen en lekker dansen :)

Als je het ooit wilt doen, draai je jointjes voor, want draaien als je MDMA op hebt kan lastig zijn door klamme handjes, trillende vingers en gebrek aan geduld :rolleyes:

EDIT: Ik blow vrijwel dagelijks en toch vind ik het tijdens MDMA niet altijd even tof.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
bedankt voor de reacties:) ik gebruik MDMA eigenlijk alleen maar op dansfeesten. Dus ik denk dat ik het maar bij alleen MDMA (en misschien een paar biertjes) hou :grin:

MeejheM

Badass junkie
ik ben jarenlang stoned geweest, maar tegenwoordig blow ik praktisch nooit meer. wiet krijg ik altijd spijt van, en hasj vind ik alleen in kleine hoeveelheden nog leuk.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
ik ben jarenlang stoned geweest, maar tegenwoordig blow ik praktisch nooit meer. wiet krijg ik altijd spijt van, en hasj vind ik alleen in kleine hoeveelheden nog leuk.

Okee, dus wat is nou precies de toevoeging aan dit topic?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik blow eigenlijk standaard als ik xtc op heb, het versterkt het fijne gevoel van xtc iets voor mij. Wel wordt je er inderdaad iets rustiger en vager van, maar dat vind ik altijd wel lekker. Je merkt het blowen erbij zeker, maar de xtc overheerst zwaar. Echt stoned zal je dus niet worden.

De paar keer dat ik er niet bij geblowd had vond ik persoonlijk toch wat minder.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij zowel mdma als 6-apb had ik totaal geen behoefte aan wiet. Ik ben er opzich wel benieuwd naar, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren. Ik heb namelijk elke keer plannen voor tijdens gebruik van mdma en 6-apb, maar daar komt elke keer helemaal niets van terecht. Misschien een keer in de afterglow dan. Maar ik heb het op het moment ook even helemaal gehad met wiet. Dat werd vrijdag helemaal duidelijk tijdens mijn truffeltrip. Ik was me toen helemaal bewust van het effect dat thc nog steeds op me heeft, terwijl ik nog maar heel weinig blow. De helderheid is gewoon weg.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je er geen behoefte aan hebt moet je de wiet lekker laten liggen inderdaad. Tijdens de afterglow is ook wel een aanrader trouwens, dat brengt het mdma gevoel weer een klein beetje terug.

Wat ik zelf het fijne vind aan blowen bij psychedelica en entactogenen is dat het gevoel versterkt wordt zonder dat het de ervaring enorm veranderd. Het is voor mij vooral op de achtergrond aanwezig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik blow dagelijks dus als ik MDMA doe komt daar altijd wel wierie bij :-P ik vind het een leuk gevoel. Als je aan het pieken bent komt alles net nog iets harder aan als je wat blowt. En inderdaad met de afterglow roken komt dat fijn gevoel een beetje terug :)

Bovenaan