mdma met de oudjes

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
op het eerste gezicht klinkt dit natuurlijk zeer banaal, maar de laatste tijd denk ik er vaak aan hoe het zou zijn om mdma te nemen met mn ouders
dit is natuurlijk hypothetisch, niet dat ik dit echt overweeg,

ik vind het gewoon jammer dat ik een oppervlakkige relatie heb met mn ouders, we praten wat over school en over het weer, en daar blijft het bij. ik vind het dan pijnlijk om te beseffen dat met een grammetje van die moleculen we deze relatie naar een hoger niveau kunnen schieten

verder vind ik het ook soms wat jammer om te zien hoe vastgeroest ze zijn in routine, mdma zou dit kunnen veranderen, (voor mij heeft mdma een gigantisch meer mn ogen geopend en mn leven veranderd dan pak nu paddo's of lsd)

nu ja, ik weet dat het er nooit van zou komen, en moest het ervan komen;
zou je niet teveel zeggen aan je ouders (<> kan je wel teveel zeggen aan je ouders?)
zou het achteraf niet wat genant zijn als alles weer normaal is
moet hun leven wel veranderen terwijl ze nu ook gewoon best gelukkig zijn?
enzo...

nog eens voor de duidelijkheid, tis niet meer dan een -naar mijn inzicht- interessante gedachte.

cheers! :)

Mijn moeder wil een keer xtc met me doen, omdat ze nieuwsgierig is hoe het is. Is dit gevaarlijk voor een vrouw van 52?

neti

Badass junkie
interessant

kijk op 3:15 min. :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=u9uJVY_acCw&rel=1&eurl=&iurl=http%3A//s2.ytimg.com/vi/u9uJVY_acCw/default.jpg&t=OEgsToPDskIGHb6ZOEXcxUUDvaYuiqi2&hl=en[/youtube]

paraobi

Belezen gebruiker
Jack Herrer zei:
Mijn moeder wil een keer xtc met me doen, omdat ze nieuwsgierig is hoe het is. Is dit gevaarlijk voor een vrouw van 52?
Mwah, kan me niet voorstellen dat het veel gevaarlijker dan voor een jonger iemand..

honingolie

Bewuste gebruiker
Niet eens zo'n raar idee, ware het niet dat MDMA/XTC totaal niet geaccepteerd is in onze samenleving.. Maar het therapeutische aspect is zeker interessant, ook voor dit soort situaties zou dat veel goeds kunnen doen..

Het is tenslotte ooit ontwikkeld met een therapeutisch doel..

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik heb wel een zeer goede relatie met mijn ouders, en ik kan niet ontkennen dat het mij heel erg tof lijkt om X eens met ze te proberen... Maarjah, 'drugs' hè. Je kent ouders :grin:

Wacky

Badass junkie
Ik kan prima met mijn moeder(57) overweg en heb er goede gesprekken mee.
Sinds mijn vader is overleden een paar jaar terug is zo nog altijd wat depressief, ik zou haar graag eens met mdma laten kennismaken. Ik heb haar dat ook gezegd, maar ze druft niet eens een jointje te roken, ze is er te bang van.

Brasco

Experimenterende gebruiker
Zeer interessante topic.. Ik moet zeggen dat vooral na de eerste paar keer mdma ik meerdere malen op het punt stond om het aan mn moeder voor te stellen.. maar elke keer heb ik me ingehouden omdat ik ten eerste niet wist hoe ik het zou moeten brengen ("Ma, ik heb iets vets meegemaakt met mn vrienden.. we hebben MDMA genomen en we hebben urenlang keihard gespaced op muziek en we hebben echt supergoed gepraat.. zouden wij ook eens moeten doen :grin: ) en ten tweede denk ik dat het erg zou vinden als ik aan de harddrugs zou zitten.. Niet zozeer omdat het XTC is maar meer omdat ze zich zorgen gaat maken om mn vader die in t verleden nogal veel drugs gebruikte en ze geen positieve herinneringen aan heeft..

Ik heb opzich een goede band met mn moeder en mn stiefvader waarbij ik woon en wat wel eens is voorgekomen dat ik een dag na een goede space hele goede gesprekken heb gevoerd met mn ouders.. Zowieso heeft MDMA bij mij een deurtje geopend en ben ik beter in staat geworden om mn gevoelens te uiten.. Ik was en ben nog steeds een redelijke binnenvetter maar het effect van een therapeutische dosis MDMA, goede vrienden en een goede omgeving moet zeker niet onderschat worden!

Robdebob

Bewuste gebruiker
Dit is zeker een interressant topic.
Mijn vader is vorig jaar overleden en sindsdien heb ik zo'n gigantisch goede band met mijn moeder opgebouwd. Ik kan met niemand zo goed praten over mijn gevoelens en dingen die mij interesseren als mijn moeder. Als ik een avondje had lopen spacen had ik heel vaak de dag erna supergoede gesprekken met haar. Mocht mijn moeder het overwegen om het een keer te proberen zou ik die kans zeker benutten om die band nog sterker te maken.
Ik hou echt van mijn moeder, zou niet weten wat ik zonder haar moet...

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik denk wel dat het voor mn vader en mij iets zou kunnen betekenen.
De afgelopen paar maanden heeft mn leven behoorlijk op zn kop gestaan, en ik hoorde van mn moeder afgelopen week dat mn vader zich toch erg veel zorgen heeft gemaakt om me. Iets waar ik het met hem eigenlijk nog nooit over gehad heb, waarom weet ik niet. Ik ben, net als mn vader, behoorlijk introvert en dan is praten over gevoelens enzo niet echt makkelijk.
MDMA is wel iets wat denk ik onze band enorm kan versterken en dat we beter van elkaar weten hoe en wat enzo...

Ik zal het van de week eens voorstellen aan 'm :)

paraobi

Belezen gebruiker
Succes d'r mee.. Lijkt me niks voor mijn ouders. Ze vinden het goed dat ik blow, maar ze zouden 't zeker niet leuk vinden als ze wisten dat ik harddrugs doe.. achja, met m'n vrienden is ook goed :stoned:

Lauu

Badass junkie
zou het liever ooit met mn vriendin willen doen...maarja zit niet aan drugs helaas

en nee ik ga niet stiekem doen

Bovenaan