DreamerOfDreams
Bewuste gebruiker
op het eerste gezicht klinkt dit natuurlijk zeer banaal, maar de laatste tijd denk ik er vaak aan hoe het zou zijn om mdma te nemen met mn ouders
dit is natuurlijk hypothetisch, niet dat ik dit echt overweeg,
ik vind het gewoon jammer dat ik een oppervlakkige relatie heb met mn ouders, we praten wat over school en over het weer, en daar blijft het bij. ik vind het dan pijnlijk om te beseffen dat met een grammetje van die moleculen we deze relatie naar een hoger niveau kunnen schieten
verder vind ik het ook soms wat jammer om te zien hoe vastgeroest ze zijn in routine, mdma zou dit kunnen veranderen, (voor mij heeft mdma een gigantisch meer mn ogen geopend en mn leven veranderd dan pak nu paddo's of lsd)
nu ja, ik weet dat het er nooit van zou komen, en moest het ervan komen;
zou je niet teveel zeggen aan je ouders (<> kan je wel teveel zeggen aan je ouders?)
zou het achteraf niet wat genant zijn als alles weer normaal is
moet hun leven wel veranderen terwijl ze nu ook gewoon best gelukkig zijn?
enzo...
nog eens voor de duidelijkheid, tis niet meer dan een -naar mijn inzicht- interessante gedachte.
cheers!
dit is natuurlijk hypothetisch, niet dat ik dit echt overweeg,
ik vind het gewoon jammer dat ik een oppervlakkige relatie heb met mn ouders, we praten wat over school en over het weer, en daar blijft het bij. ik vind het dan pijnlijk om te beseffen dat met een grammetje van die moleculen we deze relatie naar een hoger niveau kunnen schieten
verder vind ik het ook soms wat jammer om te zien hoe vastgeroest ze zijn in routine, mdma zou dit kunnen veranderen, (voor mij heeft mdma een gigantisch meer mn ogen geopend en mn leven veranderd dan pak nu paddo's of lsd)
nu ja, ik weet dat het er nooit van zou komen, en moest het ervan komen;
zou je niet teveel zeggen aan je ouders (<> kan je wel teveel zeggen aan je ouders?)
zou het achteraf niet wat genant zijn als alles weer normaal is
moet hun leven wel veranderen terwijl ze nu ook gewoon best gelukkig zijn?
enzo...
nog eens voor de duidelijkheid, tis niet meer dan een -naar mijn inzicht- interessante gedachte.
cheers!