MDMA + MDA

mick swagger

Belezen gebruiker
Onlangs vond ik wat MDA. Ligt al een poosje te wachten op consumeren maar ik wacht telkens op een bijzonder moment dat ik er helemaal klaar voor ben. Ik plan mijn drugsgebruik en heb ik de agenda staan om eind augustus (min. 3 maand tussen een serotonine verbruiker) weer eens een serotonine slurper te gebruiken.

Nou wil ik naaa al die jaren naar het zakje te hebben gestaard eindelijk eens de MDA proberen. Testresultaat was: 80% MDA! Ja toen ik het liet testen werd het nog gekwantificeerd!! Jaar later kreeg men alleen nog uitslag positief MDA zonder enige percentage.

Voor mij was/is dit een beetje de heilige graal van alle middelen die ik in mijn leven ben tegengekomen.

Nu lees ik regelmatig dat MDA ansich toch wat mist, qua love gevoel en dergelijke en dat de ultieme combo dan toch MDMA gemixt met MDA is. Ik durf door de neurotoxiteit van deze stof het niet heel vaak te gebruiken en zal dan ook maximaal bij 1x per jaar blijven, aangezien MDMA beter voor je gezondheid is. Ik wil er niet teveel mee omstunten om het zomaar te zeggen want mijn neurotransmitters zijn me ook wel wat waard.

Wat zouden jullie doen? De MDA solo nemen om echt de MDA te ervaren zoals deze is.

Of toch mixen met MDMA ?(heb ik ook nog wel liggen 83% zuiver)

Het moet er toch een keer van komen, want blijven fantaseren over deze stof moet na 15jaar dan ook een keer stoppen.

Alvast bedankt voor de reacties.

jam

Bewuste gebruiker
Fijn dilemma, ik zou het de eerste keer gewoon solo proberen en de tweede keer mixen.
Als je voldoende hebt ten minste en dan kan je nog kijken wat je het leukst vond en de rest zo opmaken.

mick swagger

Belezen gebruiker
Fijn dilemma, ik zou het de eerste keer gewoon solo proberen en de tweede keer mixen.
Als je voldoende hebt ten minste en dan kan je nog kijken wat je het leukst vond en de rest zo opmaken.
Ja het is echt een eerste wereld dilemma. Ik vind het spannend om met zo'n exclusief stofje wat ook nog dusdanig toxisch is voor je neurotransmitters om er wat mee om te goochelen. Daarom ben ik ook benieuwd hoe anderen hier mee om zouden gaan. Zo goed mogelijk voorbereiden, ik doe het liever 1 maal goed dan dat ik achteraf het toch liever anders had aangepakt.

Daarbij is de hoeveelheid niet een groot probleem voor een paar incidenten, toen ik het kon kopen heb ik zonder twijfelen iets gehaald wetende dat dit waarschijnlijk een once in a lifetime zou worden. Flink duur (in verhouding tot gewone m was de stuk prijs ongeveer x 5 ofzo)was het wel. Maar aan de andere kant als ik vrienden erover vertel zie ik overal een glimmetje in de ogen verschijnen dat ze het ook wel willen proberen haha. Nouja tot die tijd kijk ik er zelf ook met die ogen naar, haha. En wil het eerst samen met mijn partner delen (als zij dat ook wil natuurlijk) en vervolgens wil ik nog met wat psychonauten maten deze stof delen.

Heb er echt jaaaren naar gezocht en toen ineens kwam het dichtbij. Toen de uitslag daar was, was het een voor mijn psychonauten bestaan wel een groots moment.

Klinkt wellicht wat overdreven, maar sinds ik voor het eerst xtc heb gebruikt (2006), is mijn interesse in deze stof al gewekt. Ik hallucineerde toentertijd weleens van een xtc pil, ik las dat dan kwam door omzetting van de mdma naar mda in je lever (een 7% geloof ik maximaal). Vanaf dat moment was mijn interesse gewekt, helaas volgens ingewijden was de kans nagenoeg 0 om deze stof hier te scoren, maar het kan dus toch.

Cera

Belezen gebruiker
Ik heb altijd hallucinerende effecten bij gebruik van Mdma. Na zo’n 5 uur merk ik rare dingen in m’n zicht. Bijvoorbeeld de kamerplant begon heen en weer te schuiven en op afstand leek het er op alsof overal een soort glitter fluoriserend laagje overheen zat.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Sowieso de MDA solo proberen. Zeldzaam stofje. Ben benieuwd naar je ervaring. Helaas zelf nooit MDA tegengekomen. Wel een keer extreem hard gespaced op MDMA. (Omzetting naar MDA) Maar daar heb ik echt een hele ongezonde dosering voor nodig dus dat doe ik nooit meer. Was wel een leuke ervaring maar heel anders dan normale psychedelics. Echt dingen in je ooghoek zien bijvoorbeeld iemand met een sigaret en dan kijk je en dan heeft hij dat helemaal niet. Echt zo een mindfuck trip. Maar niet op een negatieve manier.

Cera

Belezen gebruiker
Sowieso de MDA solo proberen. Zeldzaam stofje. Ben benieuwd naar je ervaring. Helaas zelf nooit MDA tegengekomen. Wel een keer extreem hard gespaced op MDMA. (Omzetting naar MDA) Maar daar heb ik echt een hele ongezonde dosering voor nodig dus dat doe ik nooit meer. Was wel een leuke ervaring maar heel anders dan normale psychedelics. Echt dingen in je ooghoek zien bijvoorbeeld iemand met een sigaret en dan kijk je en dan heeft hij dat helemaal niet. Echt zo een mindfuck trip. Maar niet op een negatieve manier.
🤣🤣 dit is herkenbaar ja.

mick swagger

Belezen gebruiker
Ik heb weleens gelezen dat de solo trip MDA ook weer anders aanvoelt dan de trip die MDMA je zou geven door die omzetting. MDMA op zichzelf schijnt ook weer de nodige psychedelische eigenschappen te hebben.

Wel geinig ik sprak ooit met iemand en het bleek dat we precies dezelfde hallucinaties hadden door de MDMA (afzonderlijke ervaringen): een 18 eeuwse man op zo'n fiets met een groot wiel voor en klein wiel achter. Een man en een vrouw wandelend met een hondje waarbij de man een paraplu beet heeft. De bekende brilletjes, sigaretten, dranghekken, tractors, mensen die in rastafari's veranderen, tattoo's en natuurlijk je vader , broer, of oom die ineens voorbij rijd op de fiets en dan nog natuurlijk dat alles ineens in een miniatuur wereldje verandert als je met 1 oog dicht je scherm van je telefoontje probeert te ontcijferen hahaha

Heb zelf in 1 van mijn hardste spaces oog in oog gestaan met een zwarte panter. Extreme adrenaline. Heel beangstigend op dat moment maar ook retevet, was helemaal flabbergasted haha.

mick swagger

Belezen gebruiker
Bij nader inzien en beoordelend op eigen ervaringen, denk ik ook dat ik eerst solo ga proberen. Bij het gebruik van MDMA, val ik vaak in een erg ontspannen space, vooral als ik net iets teveel op heb. Ik reageer er redelijk heftig op en bij lange pauzes valt t ook weleens iets anders. Zou zonde zijn als dit mijn MDA ervaring voor de eerste keer beïnvloed inderdaad. Ook is het voor mijzelf handig om uit te vinden of ik er gevoelig voor ben ofniet, over het algemeen zit ik aan de gevoelige kant qua doseringen als het op serotonerge spulletjes aankomt.

Ik zal even uitzoeken hoeveel mg per kg lichaamsgewicht MDA wordt aangeraden. Dan kan ik een goede dosis MDA afwegen en in een capsule doen.

De MDA trip staat pas gepland in mei en anders Augustus, maar kan ook overwaaien richting december (vakantietijd). Lekkere planning ik weet t, maar stel ik kom een leuk festival tegen waar we heen willen en ik neem daar wel M of 4fa oid dan wil ik daar eerst van hersteld zijn zou ik die MDA willen gebruiken. MDA en sowieso lijkt het me niet verstandig te experimenteren met een first Timer als MDA op een feest of festival voor mij.

Een beetje om de oxidatieve stress denken :wink:.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Wel geinig ik sprak ooit met iemand en het bleek dat we precies dezelfde hallucinaties hadden door de MDMA
Dit heb ik toen ook gehad. Ik vroeg aan een maat of hij ook rondjes zag op de muur. Zegt hij ja. Vraag ik welke kleur. Groen en Blauw zegt hij. En het klopte ook nog. Zoiets was het. Vond dat echt heel bizar dat we precies dezelfde hallucinatie hadden. Maar ook idd met brillen hekken sigaretten etc. Echt herkenbare verschijnselen.

1708993351493.png

kipzonderkopzoektkop

Experimenterende gebruiker
Dit heb ik toen ook gehad. Ik vroeg aan een maat of hij ook rondjes zag op de muur. Zegt hij ja. Vraag ik welke kleur. Groen en Blauw zegt hij. En het klopte ook nog. Zoiets was het. Vond dat echt heel bizar dat we precies dezelfde hallucinatie hadden. Maar ook idd met brillen hekken sigaretten etc. Echt herkenbare verschijnselen.

Bekijk bijlage 57650

Zit hier nu ineens sober te trippen, wat een bezoekje aan DF al niet met een mens doet tegenwoordig.

Relmuis

Wijs gebruiker
Ik hallucineerde toentertijd weleens van een xtc pil, ik las dat dan kwam door omzetting van de mdma naar mda in je lever (een 7% geloof ik maximaal).
Heb het elke keer gehad als ik MDMA nam.
Had ook ergens gelezen van die 7%.
Maar dat strookt met de hypothese; uitgaande van 120 mg MDMA zou dat een kleine 10 mg zijn.
Maar van 10 mg MDA krijg ik deze effecten niet. (denk ik, nooit geprobeerd)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Volgens mij merk je niks van die mda. Als je hallucineert van mdma is dat eerder een teken dat je te hoog gedoseerd hebt volgens mij. Geldt niet voor iedereen natuurlijk.

Relmuis

Wijs gebruiker
60 mg MDMA had bij mij geen enkel effect ook niet fysiologisch, ik vermoed dat een lage dosis MDA dat ook niet heeft.
120 mg is zeker geen te hoge dosis.
Er was maar één soort pil in omloop, van 120 mg, toen we het onderwerp aansneden bleek ik niet de enige te zijn.
Bijna iedereen had het.

mick swagger

Belezen gebruiker
60 mg MDMA had bij mij geen enkel effect ook niet fysiologisch, ik vermoed dat een lage dosis MDA dat ook niet heeft.
120 mg is zeker geen te hoge dosis.
Er was maar één soort pil in omloop, van 120 mg, toen we het onderwerp aansneden bleek ik niet de enige te zijn.
Bijna iedereen had het.
MDMA heeft opzichzelf ook psychedelische effecten. Dus ik denk dat MDMA opzich toch weer iets anders kan zijn.

Offtopic:
Maar inderdaad vroeger leker er ook pilletjes rond te gaan waar mensen inderdaad het meer over het hallucineren leken te hebben.

Enkele beruchte uit de tijd waren: witte molentjes, blauwe rolstoeltjes, gele ferrari schildjes, witte nintendo's.

We hebben natuurlijk ook met illegaal geproduceerde goederen te maken, misschien kan het ook liggen aan hogere spreidingen enzo. Ook gebruikt een pillenperser de materialen die voorhanden zijn en sommige stempels zijn ook in massa geproduceerd en misschien wel door meerdere drukkers gebruikt. Echte kwaliteit controle is er naast onze eigen bijdragen aan de Nederlandse testservices helaas niet.

Persoonlijk ben ik het met mensen eens dat de ene synthese mdma anders voelt dan de andere, maar strikt chemisch houdt dit weinig stand.

Ik beleef trouwens hetzelfde verschil met batches amfetamine maar ook in verschillende leveringen coke. De ene batch is de andere niet. Aan de andere kant, ik laat alles testen en nog nooit haalde ik een perfecte score qua zuiverheden dat betekend dat er altijd wat onzuiverheden inzitten, hetzij van de synthese route of van toevoegingen. Nou worden bijna alle psychoactieve stoffen wel vermeld, maar misschien dat het toch wat toevoegd aan het gevoel. Het kan natuurlijk subjectief zijn, geur, smaak, verwachtingen enzovoort.

Eenmaal pep van voor de crisis van 2008 laten testen, dat was roze qua uiterlijk en had als bijproduct alfa methyl benzeenpropanamine erin, volgens testcentrum een bijproduct van de gekozen synthese. Dit bijproduct ben ik later nooit weer tegengekomen. Wel MA (methylamfetamine bijproducten) en later ook 4MA bijproducten, allen veroorzaakt tijdens de synthese.

In Mdma monsters die ikzelf heb laten testen heb ik nog nooit psychoactieve restproduct vanuit de synthese gezien. Wel fluctuatie van min. 78% tot 83% zuiverheid. Raar genoeg ook nooit de volle 84%, dat kan een afwijking zijn in meetapparatuur, of misschien toch onvermelde stoffen die mogelijk een effect hebben? Of gewoon een klein foutje van de kok. Misschien dat iemand van de test faciliteiten zich ooit in zulk soort materie heeft verdiept.

Het kan ook zo zijn dat op sommige dagen onze lichaam beter is in het afgeven van neurotransmitters en deze gevangen houden tussen de synapsen haha, set en setting zijn natuurlijk ook grote factoren.

Laatst bewerkt:
Bovenaan