MDMA kristallen

de hofnar

Experimenterende gebruiker
hallo, ik wil graag een keer MDMA kristallen proberen, maar heb hierover nog een paar vragen.
Namenlijk: wat is eigenlijk het verschil tussen XTC en MDMA qua trip? En hoe moet ik mijn eerste keer doseren? En wat is de beste manier om kristallen in te nemen?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Wat is het verschil tussen MDMA en XTC qua trip? Er is geen verschil. In allebei zit het zelfde stofje.

Hoe moet ik mijn eerste keer doseren? Eerst je MDMA laten testen, en aan de hand daarvan kan je een capsule vullen met de gewenste hoeveelheid (1 tot 1,5 mg werkzame stof per kilo lichaamsgewicht).

Wat is de beste manier om kristallen in te nemen? Naar mijn mening in een capsule. Als je rechtstreeks MDMA likt dan blijft er altijd wat in je mond hangen wat erg slecht is voor je tanden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is geen verschil tussen MDMA kristallen en XTC. In pillen zit ook alleen maar MDMA, dus mits je dezelfde dosering hebt zal het ook hetzelfde aanvoelen.

Qua dosering voor MDMA geldt dat je niet meer dan 1,5mg per kg zou moeten nemen op een avond. Belangrijk is wel dat je je MDMA op puurheid moet laten testen om een vergelijkbare dosis als van een pil te kunnen bepalen.

Bijvoorkeur weeg je jouw dosis met een goede weegschaal en stop je het dan in een capsule of een vloeitje. Heb je geen weegschaal dan kun je ook likjes nemen, maar dan weet je dus niet hoeveel je precies genomen hebt en daarbij is MDMA erg ranzig.

Bobsacamano

Badass junkie
Mensen zeggen wel is dat MDMA likken heel anders is en dan heb ik het over mensen die denken dat het echt anders is als XTC. Mijn verklaring hiervoor is dat het wat subtieler kan zijn als je een likje neemt krijg je wat minder binnen als start dosis. Gooi jij een pilletje van 160mg naar binnen dan klapt het waarschijnlijk een stuk meer in als een likje van 20-30mg.

Verder exact dezelfde stof met dezelfde werking.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Likken is juist onverwachter.. Een vingertopje kan 40mg maar ook 200mg bevatten... Doseren is heel moeilijk met losse MDMA en daarom onvoorspelbaarder

Bovenaan