MDMA Kristallen

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Mensjes van DF,

Ik zit wederom met een vraagje.
Na mijn eerste keer een pilleke wil ik toch wat anders proberen.
Zeg maar alles 1 keer proberen, gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind.

Nu is waarschijnlijk de beurt aan MDMA Kristallen, nu heb ik een aantal heldere vragen hierover.

- Wat kan ik ervan verwachten?
- Wat is het verschil met ''gewone'' pillen?
- Is het waar dat je 5x zo hard hiervan gaat?

Ik maak een apart topic aan omdat ik bij zoeken alleen dingen krijg zoals ''fijn maken, zero tolerance'' etc.

Alvast bedankt mensjes!
Hoop dat jullie mij weer zo goed helpen net als mijn eerste keer :hearteyes:

k00k

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is van kristallen dat je meer 'knalt' :P Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar met een pilletje (ja, ik weet het is dezelfde werkzame stof) krijg je een liefdevoller gevoel, en bij MDMA knal je :P

mikkelk

Belezen gebruiker
Ik heb nu 1 keer mdma kristallen gehad en heb hier zelf bij ervaren dat je toch wat zweveriger word.
5X harder dan de normale pillen is onzin vind ik zelf.
Wat ik wel had bij de inslag van de kristallen was dat losgaan even lastig was, omdat de inslag toch vrij hard is. Na een aantal minuten is dit overigens weg en is bewegen op muziek heerlijk!

berten

Belezen gebruiker
Ik ervaar ook meer love bij een pil zoals k00k al aangaf, maar de uitwerking van puur kristal is veel geleidelijker en fijner dan bij pillen. Bij pillen stopt de toevoer plots en wil je meteen bijnemen.

whopsaus

Newbie
hey olijfboompje,

ik heb al meerdere malen pure kristallen gedaan en het verschil met een pilletje (alleen mdmda) vind ik dat je er niet zo lijp van wordt.
geen extreme last van trekkende kaken, en ook geen stuiterbal van hier tot ginder
het is vooral het zweverige en love gevoel wat je in het begin van een pilletje hebt, maar dan de hele avond.
Op een feestje vind ik alleen kristallen zelf niet zo chill, omdat je vooral in de hemel bent :tongueout: maar ergens thuis bij vrienden is het iideeaal!
verder heb ik zelf dat ik meer moet nemen dan er in een pilletje (schijnt) te zitten, omdat het anders in vage vlagen komt en het niet constant aanhoud maar dat kan ook gewoon aan mij liggen, maar in dat geval kun je altijd beetjes bijnemen. :grin:
ik snap dat sommige mensen zeggen dat je er 5x harden van gaat, vind ik zelf niet, maar ik denk dat die mensen het 'love' gevoel bedoelen, en niet hoe van de kaart je bent.

t is in ieder geval wel een aanrader! geniet er van :P

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
whopsaus zei:
hey olijfboompje,

ik heb al meerdere malen pure kristallen gedaan en het verschil met een pilletje (alleen mdmda) vind ik dat je er niet zo lijp van wordt.
geen extreme last van trekkende kaken, en ook geen stuiterbal van hier tot ginder
het is vooral het zweverige en love gevoel wat je in het begin van een pilletje hebt, maar dan de hele avond.
Op een feestje vind ik alleen kristallen zelf niet zo chill, omdat je vooral in de hemel bent :tongueout: maar ergens thuis bij vrienden is het iideeaal!
verder heb ik zelf dat ik meer moet nemen dan er in een pilletje (schijnt) te zitten, omdat het anders in vage vlagen komt en het niet constant aanhoud maar dat kan ook gewoon aan mij liggen, maar in dat geval kun je altijd beetjes bijnemen. :grin:
ik snap dat sommige mensen zeggen dat je er 5x harden van gaat, vind ik zelf niet, maar ik denk dat die mensen het 'love' gevoel bedoelen, en niet hoe van de kaart je bent.

t is in ieder geval wel een aanrader! geniet er van :P

Ten eerste allemaal bedankt voor de reacties!
Het klinkt erg goed.
Naar wat schijnt is een vingertje voor mij meer dan genoeg anders space ik hem de volgende dag nog. :) :hearteyes:

Nu heb ik ook waarschijnlijk witte fastforwards.
Nu ben ik niet van het combineren, maar wat zeggen jullie;

De fastforwards of de mdma kristallen?

Chris Pontius

Badass junkie
Olijfboompje zei:
- Is het waar dat je 5x zo hard hiervan gaat?

Dat sowieso niet.

Ik merk maar een klein beetje verschil tussen pillen en MDMA kristallen, maar dat kan volledig aan de setting of tolerantie liggen. Zo heb ik van beide een super scheve bek gehad en ben ik van beide super wazig geweest.

witte fastforwards zeggen mij niets.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Er is al veel geschreven en gediscusseerd over het verschil tussen MDMA kristallen en XTC pillen, maar nogsteeds is er niet echt een eenduidige conclusie.

De ene prefereert pillen, de ander heeft liever kristallen. Ik heb ook ervaring met beide, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar kristallen. En waarom, tsja. De kristallen die ik kan kopen zijn altijd hardstikke zuiver, getest en al, en niet te duur dusja waarom zou ik dan pillen kopen? Never change a winning team. Het verschil in effect is niet zo heel groot, al vind ik persoonlijk het effect van kristallen een iets 'zuiverder' MDMA gevoel.

Kristallen kun je op een aantal manieren innemen, het beste is eigenlijk in een capsule. De inslag van een capsule in vergelijking met een pil is misschien iets harder maar veel scheelt het niet. Je kunt kristallen ook door je drinken gooien wat ik ook vaak doe. Ik doe het dan vaak gewoon in een bodempje cola wat ik in één slok weg drink, maar je kunt ook je hoeveelheid in een vol glas doen en dat dan in een minuut of 20 wegdrinken waardoor ook de inslag en opkomst van het MDMA gevoel heel geleidelijk komt. Het voordeel van kristallen in je drinken vind ik dat het ( bij mij in ieder geval ) sneller werkt. Een 'likje' zou ik afraden omdat je dan geen idee hebt van de hoeveelheid MDMA die je inneemt. En daarnaast, ook niet onbelangrijk, omdat het gewoon heel smerig is.

Dat je van kristallen 5x zo hard gaat als van pillen is echt onzin. Misschien wel als je ook 5x zoveel kristallen neemt :wink: Maar of je nou een FastForward neemt die ongeveer 150 mg ( zoiets dacht ik? ) MDMA bevat, of je neemt 150 mg MDMA kristallen dat geeft hetzelfde effect met enkel de subjectieve verschillen die iedereen hierboven noemt.

Al met al, voor mij capsules, knalcapsules :rock:

Ik denk dat het enorm persoonlijk is wat fijner is.

MDMA is zeer fijn bij juist gebruik, belangrijk is wel dat je bij de eerste keer dat je het zou innemen in een voor jou veilige omgeving zit, en iemand bij je hebt(liefst nuchter).
Voor mij was het jaren geleden dat ik ook maar iets genomen had van harddrugs toen ik dus wat MDMA nam, alleen dit dan bij iemand thuis gedaan, daarna direct naar een cafe gegaan en het daar binnen laten komen.
Ik wist het echt niet te handelen en moest gewoon naar buiten, en dan ben ik zo een eigenwijs die niemand mee wilde en dus een flinke poos verdwaasd in de stad rondgelopen heb alleen, en dan is het niet fijn :wink:
Heb het overigens toen een poos later nog eens gedaan, en dan dus in een rustige omgeving met iemand erbij die me rustig zou kunnen krijgen, en het was enorm intens fijn :)

Het binnenkomen is echt lekker, beter dan bij XTC maar dus ook veel heftiger en hier moet je zeker bij de eerste keer ff je koppie onder controle zien te krijgen(althans zo ervaarde ik het en een vriendin van me ook)

Dus al met al, als het je aantrekt, probeer het dan zeker eens, maar wel juiste doseringen en omgeving enz.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Weer bedankt voor de reacties!

Er zijn wederom een shitload aan vrienden bij mij die mij in de gaten gaan houden als op Dominator (eerste keer).

I've got such wonderfull friends!

Ik heb de keuze uit 2 verschillende middelen.
Keus uit een vingertje (likje) of het pilletje.
Hierbij zit ik nu te twijfelen, want een pil heb ik al eerder geprobeerd, maar wanneer ga je nog een keer een stel FastForwards krijgen.
Blijkt dat deze best wel ondervertegenwoordigd zijn op de markt!

MDMA kristallen hebben al mijn vrienden sowieso.
Zwaar aant twijfelen hier.
Wel echt onwijs veel zin in beide!
Dus ik laat denk de impulsiviteit beslissen oftewel hetgeen wat ik als eerste ga tegenkomen.

Sowieso weer even lekker zitten voort geval dat ik zwaar naar de haaien ga en flink wat fruit nuttigen sinds ik dat godenvoer vond!
Ik heb er weer alle vertrouwen in en het wordt een lang weekend want maten blijven slapen en die slikken wel flink door. :P

Voor degene die zich zorgen maken;
Ik doe dat niet haha :P

Verwacht iig weer een tripreports wat de uitkomst ook moge zijn in keuze!
Hopelijk kan ik zelf antwoord geven op een dag over eventuele verschillen!
:hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.

Chris Pontius

Badass junkie
Sublimo zei:
Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.

Dat komt dan echt puur omdat je er van te voren met zo'n idee ingaat.
Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:

Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA

Toch merk je een verschil hoor. Het klinkt niet logisch, dat geef ik toe. Ik voelde alleen een verschil, net als veel andere mensen.

Ik ga het nog eens testen door twee dezelfde dosissen te nemen op een ander tijdstip, een met pillen en een met kristallen. Want mijn eerste echte keer MDMA ben ik enorm hard gegaan op 250 mg kristallen, ook enorm hard getript. Dus echt vergelijkingsmateriaal is dat niet.

Maar goed, toen ik een pillen deed twee weken geleden was ik ontzettend verbaasd. Ik stond op een compleet andere manier strak. Alsof ik elke dag in de sportschool had gestaan het afgelopen jaar. Het voelde als MDMA aan maar toch iets anders als de ervaring met de kristallen. Het verschil was opzich zo groot dat ik mij daar over verbaasde.

Ik heb zelf ook geen idee hoe het komt, ik weet wel dat er meer mensen zijn die hetzelfde zeggen als mij.

k00k

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:

Het blijft gewoon MDMA

Toch merk je een verschil hoor. Het klinkt niet logisch, dat geef ik toe. Ik voelde alleen een verschil, net als veel andere mensen.

Ik ga het nog eens testen door twee dezelfde dosissen te nemen op een ander tijdstip, een met pillen en een met kristallen. Want mijn eerste echte keer MDMA ben ik enorm hard gegaan op 250 mg kristallen, ook enorm hard getript. Dus echt vergelijkingsmateriaal is dat niet.

Maar goed, toen ik een pillen deed twee weken geleden was ik ontzettend verbaasd. Ik stond op een compleet andere manier strak. Alsof ik elke dag in de sportschool had gestaan het afgelopen jaar. Het voelde als MDMA aan maar toch iets anders als de ervaring met de kristallen. Het verschil was opzich zo groot dat ik mij daar over verbaasde.

Ik heb zelf ook geen idee hoe het komt, ik weet wel dat er meer mensen zijn die hetzelfde zeggen als mij.

Dit vind ik dus ook. Een pilletje geeft bij mij op de een of andere manier een rustigere indruk. Dit ligt natuurlijk ook aan je mindsetting hé. Maarja ik vind het allebei chill :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
goede pillen zijn eigenlijk chiller dan kristallen.
Mdma in een makkelijk te doseren vorm.

Op feesten sowieso handiger.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Bedankt weer voor de berichten, na het lezen toch maar alternatieve keuze gemaakt en gegaan voor de pillen.

Dit omdat het doseren een kwalijke zaak blijkt te zijn en sinds mijn maat er geen capsules van maakt of iets dergelijks. Dus puur op de tast zou moeten.

Pillen klinken als alternatief dan beter, vooral met de pillen die ik nu heb.
MDMA kristallen wordt dan maar een ervaring rijker op een andere keer!

See you @ Decibel :hearteyes:

langeman

Bewuste gebruiker
v
WappieWappie zei:
Maar of je nou een FastForward neemt die ongeveer 150 mg ( zoiets dacht ik? ) MDMA bevat, of je neemt 150 mg MDMA kristallen dat geeft hetzelfde effect met enkel de subjectieve verschillen die iedereen hierboven noemt.

150 mg in een pil is netto. Oftewel 150 mg werkzame stof. Bij kristallen is dat bruto. 100 mg kristallen is maximaal 84 mg, maar kan net zo goed maar 60 mg zijn.

Chris Pontius zei:
Sublimo zei:

Het blijft gewoon MDMA

En verder dit. Zelfde stof is zelfde effect. Mocht het bindmiddel effect hebben dan zal je je genoten nachtrust ook wel uitmaken. Oftewel de set en setting bepalen het verschil en niet de verschijningsvorm.

Lizetteee

Newbie
jah dit is gewoon puur en t beste wat je kan pakke
maar kijk uit voor je tanden !
neem beter geen vingerpuntjes maar maak n bommetje
t is egt killing voor je tanden dude
maar ik denk dat je m wel spacet

wat vinden jullie eigenlijk van t snuiven ervan ??

clockcable

Bewuste gebruiker
Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.

Lizetteee

Newbie
clockcable zei:
Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.

daar heb je zeker gelijk in.
maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk :mrgreen:

clockcable

Bewuste gebruiker
Lizetteee zei:
clockcable zei:

maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk :mrgreen:
Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.

TheFuckingDutchman zei:
is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen?

En hoe maak je zo'n bommetje :tongueout:?
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.
Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door.

Lizetteee

Newbie
jaah oke cola is idd n et zo slecht. maar goed ik praat over mn eigen ervaringen ..
clockcable zei:
Lizetteee zei:
clockcable zei:

Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.

TheFuckingDutchman zei:
is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen?

En hoe maak je zo'n bommetje :tongueout:?
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.
Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door.

Bovenaan