MDMA Kristallen - Langere Werking (Dan Pil)?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Harro beste (L)uitjes,

Kwam even hier vragen, omdat ik nu een flinke MDMA kristal heb,
of het zeer verschilt in werking met een gewone pil.

Een vriend van me zei namelijk dat je op de kristallen haast continu kan blijven trippen?
Want met een pil is het effect - met bijnemen, toch wel na 6-8 uur compleet weg.

Hij zei ook dat je veel minder afdraaiers hebt erop ?
Ik heb vaker pillen genomen, maar zelf nog nooit in kristal vorm.

Hoop wederom op solide antwoorden! :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mdma kristallen hebben dezelfde werking als pillen met mdma in. MDMA = MDMA en daar is geen verschil in...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat Tekzor668 al zegt: het is hetzelfde en maakt niets uit. Vergelijk het met pure rum drinken en een baco. Je word er even dronken van alleen zit door de ene nog cola. Zo is het met een pil, er zit MDMA in en vulmiddel.

Narayani

Bewuste gebruiker
Wat zijn 'afdraaiers'?

Het is gewoon hetzelfde als een xtc pil. Vind het persoonlijk makkelijker omdat je nauwkeuriger kan doseren (mits je in het bezit bent van een weegschaal). Maar dat hangt er ook maar van af welk effect je zoekt.

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Haha ja, ik dacht al van dat is niet mogelijk.
Is inderdaad gewoon hetzelfde, hij zal wel te hard zijn gegaan!

Afdraaiers is de comedown & het geflipte gevoel erna.
Kortom, het onplezierige gedeelte.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoals al gezegd MDMA=MDMA, de verschillen die mensen ervaren tussen pillen en MDMA kristallen zijn puur subjectief of doserings gerelateerd. Laat je kristallen testen, dan weet je hoe puur ze zijn en hoeveel je dus nodig hebt om een vergelijkbare dosering van een pil te krijgen. Bij testen krijg je de uitslag altijd in base (miligrammen base voor pillen en percentage base voor poeders/kristallen). Om dus bijvoorbeeld 100mg MDMA base binnen te krijgen zul je per definitie meer dan 100mg MDMA kristal moeten afwegen omdat het maximaal 84% base kan bevatten.

Bovenaan