MDMA en Speed

CyberFact

Newbie
Beste DF'ers,

Ik heb al een paar keer MDMA(Laatste keer was 3.5 maanden geleden.) en Speed(Laatste keer was 2 maanden geleden) gedaan los van elkaar. Nou ga ik over 9 dagen naar een dik indoor hardcore feest. Ik heb een vraagje want ik wil graag weten of ik MDMA met Speed kan combineren en hoe dat is. Ik ben een jongen van 1,80 en 70 kilo.

Fool

Badass junkie
Het kan, maar je verhoogt de neurotoxiciteit van MDMA(hoe slecht het voor je hersenen is) gigantisch en het effect wordt minder leuk. Dikke afrader dus, kies je drug en houdt het erbij! :wink:

Oja, je rikketik/lichaam zal het vast ook niet zo leuk vinden. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Aangezien je een mooie pauze genomen hebt met MDMA waarom dan niet gewoon terug MDMA?

Beide stofjes combineren raad ik volledig af.
Heb me vorig jaar laten vangen aan deze combo, bah wat een bitterlange donkere dip.
Ik heb er 2 weken over gedaan om me terug goed in me vel te voelen terwijk ik normaal na een 3tal dagen tiptop in orde ben. Sindsdien hou ik veel tijd tussen beiden..

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
bah wat een bitterlange donkere dip.

Vooral dit ja, heb het wel een paar keer gedaan om me aan het eind van het feest weer een beetje helder te voelen. Echter, heb ik elke keer een gigantsische (dinsdag) dip gehad terwijl ik hier normaal gesproken niet heel veel last van heb. Niet echt een aanrader....

Beter houd je het zoals hierboven al vermeld alleen bij pep of mdma

SirErick

Wijs gebruiker
MusicIsLife zei:
Tekzor668 zei:

Vooral dit ja, heb het wel een paar keer gedaan om me aan het eind van het feest weer een beetje helder te voelen. Echter, heb ik elke keer een gigantsische (dinsdag) dip gehad terwijl ik hier normaal gesproken niet heel veel last van heb. Niet echt een aanrader....

De kans op een (donkere) dip bij speed is, bij normaal gebruik, kleiner dan bij MDMA.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SirErick zei:
MusicIsLife zei:
Tekzor668 zei:

De kans op een (donkere) dip bij speed is, bij normaal gebruik, kleiner dan bij MDMA.

Ik heb het dan ook over de combinatie speed + mdma/xtc

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
hee,

Ik combineer xtc en speed vaak samen, ik vindt het wel een chille combinatie, want ik ben wel helder maar toch ook kneiter waus haha, ja en de dinsdag dip valt bij mij altijd heel erg mee. Ik slik de hele week vitamine pillen en heb echt nauwelijks last van een dinsdag dip.

Naar mijn mening kan je het gewoon combineren ik vindt het super, er zitten alleen wel meer risico's aan voor je hart en bloedvaten er komt meer druk op volgens mij...

Maarja de keuze is natuurlijk helemaal aan jou, meer dan dit kan ik je ook niet vertellen, ik hoop dat je er wat aan hebt.

~BKJN :wave:

ooscaar

Wijs gebruiker
DhrBKJN zei:
Naar mijn mening kan je het gewoon combineren ik vindt het super, er zitten alleen wel meer risico's aan voor je hart en bloedvaten er komt meer druk op volgens mij...
Maar het is een feit dat het superslecht is voor je :wink: Je hart en bloedvaten worden sowieso extra belast, maar het grootste probleem is toch wel dat je erg veel extra hersenschade pakt. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, maar ik kan uit posts van anderen niet opmaken dat de combinatie echt bijzonder is. Ben je op zoek naar een effect ertussenin, ga dan voor 4-fa of 6-apb (die twee ook apart dan natuurlijk he haha)

Fool

Badass junkie
DhrBKJN zei:
En naar mijn mening frituur je je hersenen ermee. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
MDMA en speed is wat combinatie betreft prima. Eerst wat punten pep, dan je pillen erin knallen en als die uitwerken bijnakken om niet vaag te zijn. De combo valt dan ook prima te doen, maar wat fool zegt klopt helemaal. Deze 2 drugs combineren frituurt je hersenen letterlijk, daarnaast is het een pure aanslag op je hart. Niet doen dus, houdt het lekker bij 1 drug. :wink:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het is net als olie op het vuur gooien. Je hebt het wel lekker warm, maar straks fikt je huis af. Je huis in dit geval je hersenen. Een combinatie die ik echt afraad, hou het lekker bij eentje.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Doe het gewoon niet inderdaad. Hoewel het aannemelijk is dat MDMA alleen al hersenschade kan veroorzaken is dit nooit echt bewezen. Wat wel bewezen is dat amfetamine en MDMA samen tot hersenschade lijdt.

Ik heb mij vroeger op festivals nog wel eens laten verleiden tot deze combi en moet zeggen dat ik de pep echt zonde vond bij mijn pillen. De pep haalt je uit die lekkere pillen space. En de dip erna is echt twee keer zo hard en lang.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Pandan zei:
Het is net als olie op het vuur gooien. Je hebt het wel lekker warm, maar straks fikt je huis af. Je huis in dit geval je hersenen. Een combinatie die ik echt afraad, hou het lekker bij eentje.

Mooie metafoor. :sunglasses:

CyberFact

Newbie
Allemaal hartstikke bedankt! Ik heb het allemaal kunnen lezen voordat ik naar het feest ging en heb zeker naar jullie geluisterd en heb t alleen op de Speed gehouden. Ik heb een goede avond gehad. Dankjulliewel!!! :) :)

Bovenaan