Mdma en loperamide

Maan77

Newbie
Hi, op een festival heb ik weinig zin om te moeten poepen in een Dixie ( zweterig, stinkend en soms weinig tot geen wc papier ) of diarree te krijgen, hoewel er meer en meer festivals zijn waar dit wel beter is geregeld. Maar goed, om de te voorkomen dat ik last van mijn darmen krijg neem ik vooraf loperamide, zodat ik die dag zeker niet hoef. Ik gebruik dan ook mdma (ongeveer 200mg) in pilvorm.

Is er een wisselwerking tussen mdma en loperamide? Ik lees dat mdma wordt opgenomen via je lever, de loperamide zorgt voor een trager werkende darm, zodat er meer water kan worden opgenomen.

Is dit eigenlijk wel een goede combinatie? Of beter geen diarree remmer gebruiken met mdma?

Groet

• Haha
Waarderingen: N3K0

StraatPiraat

Badass junkie
Ik heb geen rechtstreeks antwoord op je vraag maar ik neem altijd overal vochtig toiletpapier mee.

Op werk, in mn auto, in de scooter, in mn rugzak ik heb altijd wel een pakkie binnen handbereik.

Zo kan ik alle situaties aan, zelfs na 6 keer pissen uit het verkeerde gat kan ik vegen zonder dat het voelt als korrel 200 van Histor.

Dixie is vies maar paar keer de bril afvegen en een smintje in je bakkes en dan kom je er denk ik levend vanaf.

Heb nog nooit gehoord van loperamide maar ik zou adviseren je niet te generen en gewoon te kleien wanneer er een op de deur klopt.

Edit: mocht je buikpijn krijgen, willemientjes die pepermuntjes zijn best goed in de darmperistaltiek temmen.

Kordie

DF-koning
Ik heb geen rechtstreeks antwoord op je vraag maar ik neem altijd overal vochtig toiletpapier mee.

Op werk, in mn auto, in de scooter, in mn rugzak ik heb altijd wel een pakkie binnen handbereik.

Zo kan ik alle situaties aan, zelfs na 6 keer pissen uit het verkeerde gat kan ik vegen zonder dat het voelt als korrel 200 van Histor.

Dixie is vies maar paar keer de bril afvegen en een smintje in je bakkes en dan kom je er denk ik levend vanaf.

Heb nog nooit gehoord van loperamide maar ik zou adviseren je niet te generen en gewoon te kleien wanneer er een op de deur klopt.

Edit: mocht je buikpijn krijgen, willemientjes die pepermuntjes zijn best goed in de darmperistaltiek temmen.

Geweldige tekst en op de vroege ochtend haha.

OT: Loperamide moet je niet nemen als je geen klachten hebt. Voor je het weet krijg je verstoppingen. Zeker omdat mdma ook nog uitdroogt.

StraffeNeel

Badass junkie
Toen ik eenmaal een altaar had staan om tot Loperamide te bidden, bedacht ik dat ik net zo goed m'n toilet kon eren. Ben wel een thuispoeper en een propper.

StraatPiraat

Badass junkie
net zo goed m'n toilet kon eren
Dit kan je doen door de rand onder de bril goed schoon te houden en de deksel netjes te sluiten alvorens het doorspoelen.
Ben wel een thuispoeper en een propper
Mijn voorkeur gaat ook verreweg uit naar de troon thuis.
Maar wat bedoel je met propper. Ik kan meerdere dingen bedenken maar ben nergens van overtuigd.
Bedoel je preventief een prop toiletpapier in het water plaatsen om de kus van poseidon te weren?

StraffeNeel

Badass junkie
Maar wat bedoel je met propper.
Je vouwers en proppers met toiletpapier. Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.

Edit: met proppen moet je natuurlijk jezelf wel verzekeren van een quasi professionele prop. Anders kun je er doorheen prikken ✌️

StraatPiraat

Badass junkie
Je vouwers en proppers met toiletpapier. Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.

Edit: met proppen moet je natuurlijk jezelf wel verzekeren van een quasi professionele prop. Anders kun je er doorheen prikken ✌️
Oh wauw, nee ik vouw m wel altijd netjes zodat ik een indicatie heb van waar de bruine rakker sporen heeft achter gelaten.

Brakka Mang

Badass junkie

Dat vindt ik nogal stigmatiseren, ik vouw EN prop😎

StraffeNeel

Badass junkie
Dat vindt ik nogal stigmatiseren, ik vouw EN prop😎
Dat kan, maar dan ben je zo'n kleine minderheid dat we met jou geen rekening kunnen houden. Daarnaast heb je kans dat als je hiermee uit de kast komt, dat er dan velen zijn die jouw bestaan gewoon domweg ontkennen.
(ik ontken nog immer het bestaan van kipsate schnitzels, maar da's puur voor de bühne)

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Van loperamide naar origami naar mummificatie ... dat kan alleen op DF.

O.T. het komt wel voor dat ik loperamide gebruik voorafgaand aan het gebruik van een stim: toch een veiliger gevoel.
Ook incidenteel bij festivals/feesten ivm. de vaak lange wachtrijen voor de toiletten.

Kordie

DF-koning
Na stimgebruik worden je darmen geactiveerd.
Krijg je dan met een peristaltiek remmer als Loperamide geen darmkrampen of buikpijn?

Laatst bewerkt:

Maan77

Newbie
Dit zijn wel echt top reacties! Grappig en ook nog OT! Bedankt. Net als @BelowTheFlow is dat voor mij de reden: toch een veiliger gevoel. Maar ook hierbij geldt: niet teveel. Bedankt voor jullie reacties!

Bovenaan