Door
Experimenterende gebruiker
Ik heb in januari iemand ontmoet die MDMA begeleide journeys aanbiedt. Ik ben zelf IFS therapeut en afgelopen weekend fijn met haar gezeten. We hebben elkaar in januari ontmoet, echt bijzonder die intentionele, diepe connectie.
Over ruim een week mag ik met haar begeleiding aan de MDMA, heeft iemand dit wel eens gedaan? Benieuwd naar ervaringen.
In februari was ik met een (andere) vriendin op vakantie en zij had stiekem wat pilletjes meegenomen. Ben nu 42 en het was de eerste keer dat ik ooit XTC gebruikte
, misschien gelukkig ook maar, als ik het eerder in mijn proces gebruikt had, had ik er best wel es verslaafd aan kunnen raken, t voelde zo goed! We hebben samen gedanst in de woonkamer en gespeeld, ze ging me voorlezen, zo'n mooie connectie en het werkte diep in op bepaalde attachment systemen (heb hier best wat littekens zitten, disorganised was het vaak) - weet dus wel beetje wat om te verwachten.
Over ruim een week mag ik met haar begeleiding aan de MDMA, heeft iemand dit wel eens gedaan? Benieuwd naar ervaringen.
In februari was ik met een (andere) vriendin op vakantie en zij had stiekem wat pilletjes meegenomen. Ben nu 42 en het was de eerste keer dat ik ooit XTC gebruikte