Maximale hoeveelheid truffels

Absurd

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen. Ik loop al een hele tijd met deze vraag en google heeft mij niks opgeleverd, dus besloot ik het aan jullie te vragen.

Wat is nou de maximale hoeveelheid truffels wat een menselijk lichaam aan kan ?
Want ik wil binnenkort een grote, mooie trip maken, op truffels. 15 gram is wel leuk enzo, maar ik wil gewoon meer.

Alvast bedankt!

Einstein

Badass junkie
Wat een menselijk lichaam aan kan is waarschijnlijk zoveel als in je maag past, omdat anders je maag openscheurt. Lichamelijke overdosering op paddo's is ontzettend moeilijk, omdat de werkzame stoffen op geen enkele manier zorgen voor dodelijke effecten, behalve bij exotische doseringen die alleen bereikt kunnen worden door de psilocybine direct in je aders te spuiten o.i.d. Het enige risico dat er bestaat is dat je gaat kotsen, deze kans is altijd aanwezig en afhankelijk van hoe sterk je maag is.
Wat een menselijke geest aan kan is weer een heel andere vraag, een zin als "15 gram is wel leuk enzo, maar ik wil gewoon meer" vind ik nogal van een twijfelachtige houding ten opzichte van psychedelica getuigen, hoewel ik natuurlijk niet weet wat de insteek van je trip is en hoeveel ervaring je al hebt met truffels en andere tripmiddelen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb een keer ongeveer 22,5 gram Atlantis op en dit was voor mij toch wel té heftig. Ben keihard bad gegaan toen, maar had ook met de setting te maken (irritant kutventje dat niet kon stil zitten). Gelukkig herinner ik me er nog weinig van. De trip had in het begin wel de potentie om echt keivet te worden.
Dus ik raad het je niet aan, tenzij je ervaring heb met grote hoeveelheden psychedelica.
Ik nam die hoeveelheid trouwens omdat ik ook dacht van: "15 gram, leuk, maar ik wil meer".

kaasbaas

Badass junkie
Damien0124 zei:
Ik heb een keer ongeveer 22,5 gram Atlantis op en dit was voor mij toch wel té heftig. Ben keihard bad gegaan toen, maar had ook met de setting te maken (irritant kutventje dat niet kon stil zitten). Gelukkig herinner ik me er nog weinig van. De trip had in het begin wel de potentie om echt keivet te worden.
Dus ik raad het je niet aan, tenzij je ervaring heb met grote hoeveelheden psychedelica.
Ik nam die hoeveelheid trouwens omdat ik ook dacht van: "15 gram, leuk, maar ik wil meer".

Dit had ik dus ook, ik heb verhalen gehoord van mensen die 30 tot 40 gram truffels namen maar ik raad je gewoon aan om bij de 15 gram te blijven of hooguit 20 gram om het is te proberen. 22,5 gram was voor mij net iets te heftig.

Grib

Newbie
Ik heb een keer 30g Atlantis + een gram of 3-4 gedroogte Cubensis van eigen kweek gehad. Laten we zeggen afgerond 40g Atlantis. Het was niet helemaal de bedoeling, één van de medetrippers was kotsmisselijk na de eerste portie en ik kon het niet laten staan (de truffels waren al gemixd door een drankje). Wat volgde was een trip die voor 80% bestond uit horror en hel en voor 20% uit een bizare en levensechte reis door weet ik veel hoeveel dimensies. Het meest opvallende vond ik dat ik voor het eerste "echte" hallucinaties had, dus bijvoorbeeld echt mensen zag zitten praten over mij terwijl het allemaal in mijn hoofd afspeelde. Voor de buitenwereld was ik compleet geschift en in mezelf gekeerd, mensen proberen met me te praten maar er kwamen alleen gebrabbel en zelfbedachte woorden uit. En ik had in mijn broek gepist, de trots... Een uur of 6 later was ik gewoon terug. Uitgeput maar geestelijk 100% in orde. Het is een ervaring die zeker niet voor iedereen is en ik zou het uit voorzichtigheid niemand aanbevelen. Niet dat echt bad hoeft te gaan natuurlijk, maar het wordt in plaats van een normale trip een kolkende massa aan impulsen die je compleet overdonderen. Je merkt achteraf dat je hersenen echt moeite hadden om het allemaal bij te benen. Van de andere kant (en ik wil hiermee niemand iets wijsmaken of aanbevelen, puur mijn eigen ervaring) heb ik zelf ondervonden dat als je een keer echt aan een heftige ervaring toe bent, kun je beter wat meer nemen dat wat minder. Boven een bepaalde hoeveelheid krijg je namelijk geen kans meer om tegen te stribbelen, je wordt gewoon meegelseurd en krijgt niet eens de kans om in paniek te raken. Het kan dan doodeng zijn, maar een echte "bad trip" wordt het niet echt. Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar, maar voorlopig even niet...

Doe in ieder geval verstandig en heb met grote hoeveelheden altijd een (nuchtere) sitter, het blijft een onvoorspelbaar goedje. Een extra broek kan soms ook geen kwaad...

toen ik 15 was heb ik eens 30 gram colombiaanse paddo's gehad.
het is niet bepaald aan te raden omdat je grotendeels ''los'' bent van de omgeving om je heen.
het was wel leuk in het eerste half uur, ik zag stroom over de muren lopen :openmouth:
maar daarna werd het me iets te intens.

maar zoals eerder gezegt ben je wel ''terug'' waneer het afgelopen is.
het is maar de vraag of je wilt riskeren dat je 6 uur ''The Fear'' hebt.

KoxBox

Badass junkie
theelichtje zei:
toen ik 15 was heb ik eens 30 gram colombiaanse paddo's gehad.
het is niet bepaald aan te raden omdat je grotendeels ''los'' bent van de omgeving om je heen.
het was wel leuk in het eerste half uur, ik zag stroom over de muren lopen :openmouth:
maar daarna werd het me iets te intens.

maar zoals eerder gezegt ben je wel ''terug'' waneer het afgelopen is.
het is maar de vraag of je wilt riskeren dat je 6 uur ''The Fear'' hebt.
Eum, 30g is een normale portie...

Bovenaan