Hallo, ik wil binnenkort paddo's combineren met Harmala zaden. Mijn plan was om eerst 4 uur niets te eten, daarna 2gram harmala te crushen en dat naar binnen te werken en 15 minuten later 2-3 gram gedroogde mexicaantjes op te eten.
- Nu lees ik dat harmala zaden ongunstige bijwerkingen heeft, zoals misselijkheid en hoofdpijn. Hoe erg is dat? Het lijkt me niet chill om me niet lekker te voelen tijdens de trip.
- Ook lees ik dat je bepaalde dingen niet mag eten, ik was het toch al niet van plan het te combineren met slaapmiddelen en xtc, maar hoe serieus moet je het nemen wat betreft chocola, bananen en kaas (pizza's
)?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Als de bijwerkingen te erg zijn neem ik die Harmala zaden gewoon niet. Ik heb trouwens twee keer eerder getript op paddo's, ging beide keren heel goed. Ik ben trouwens ook van plan om het na een paar uur te combineren met hasj en lachgas.
Oja, mijn paddo's heb ik 6 maanden geleden geoogst, gedroogd, daarna in een gripzakje gedaan, en op een donkere en koele plek neer gezet. Ze zien er nog prima uit. Denken jullie dat ze verzwakt zijn?
Alvast bedankt!
- Nu lees ik dat harmala zaden ongunstige bijwerkingen heeft, zoals misselijkheid en hoofdpijn. Hoe erg is dat? Het lijkt me niet chill om me niet lekker te voelen tijdens de trip.
- Ook lees ik dat je bepaalde dingen niet mag eten, ik was het toch al niet van plan het te combineren met slaapmiddelen en xtc, maar hoe serieus moet je het nemen wat betreft chocola, bananen en kaas (pizza's
)?Heeft iemand hier ervaringen mee? Als de bijwerkingen te erg zijn neem ik die Harmala zaden gewoon niet. Ik heb trouwens twee keer eerder getript op paddo's, ging beide keren heel goed. Ik ben trouwens ook van plan om het na een paar uur te combineren met hasj en lachgas.
Oja, mijn paddo's heb ik 6 maanden geleden geoogst, gedroogd, daarna in een gripzakje gedaan, en op een donkere en koele plek neer gezet. Ze zien er nog prima uit. Denken jullie dat ze verzwakt zijn?
Alvast bedankt!