manitol

boy

Bewuste gebruiker
Vrijwel elke smartshop heeft dat. Volgens mij kost het zo'n 6 euro voor 30 gram.

caatje

Badass junkie
Extra info: Waar wordt coke mee versneden?
Geruchten dat cocaïne wordt versneden met gemalen TL-buis of wasmiddel zijn niet waar. Het komt ook maar zelden voor de cocaïne wordt versneden met speed. Wel wordt cocaine met andere middelen versneden om winst te maken. Die middelen moeten dan goedkoper zijn dan cocaïne zelf en geen storende werking op het effect hebben. Op dit moment bevatten de meest cocaïne samples die bij de testservices binnen komen zo’n 50% cocaine. Het meest wordt cocaïne versneden met witte poeders die erop lijken, zoals bakpoeder, poedersuiker en manitol (een soort suiker). Ook wordt er nog wel eens cafeïne of lidocaïne in de samples gevonden. Cafeïne heeft een licht stimulerend effect. Lidocaïne wordt door tandartsen gebruikt om lokaal te verdoven. Door met lidocaïne te versnijden denkt de gebruiker dat hij goede cocaïne heeft. Het heeft immers een verdovende werking wanneer het op de tong of het tandvlees wordt gesmeerd. Als je poeder dus een goede verdovende werking heeft in de mond hoeft het dus niet per defenitie goede coke te zijn.
bron

boy

Bewuste gebruiker
Manitol is een hele fijne suiker dat weleens verkocht wordt als energy booster. Omdat het zo fijn is kan je er goed mee versnijden.

Het werkt volgens mij laxerend bij grote hoeveelheden.

fc

Experimenterende gebruiker
HDA zei:
Maar wat is die 'supermix' dan ???
reukloos smaakloos ziet er uit als coke en heeft niks van bijwerkingen , ik had laatst goeie coke (laten testen ) was 80/20 puur en was zo sterk voor mijn neus en zelfs tandgevoelig(ik bedoel daar niet mee verdovend gevoel(als je het op je tandvlees legt wat normaal is ) maar echt tandirritatie van de sterkte van de coke en nochtans mijn gebit is in perfecte staat en heb er zelf multimix bijgedaan om het wat minder sterk te maken, nu is het effect en de bijwerkingen in neus veel beter, te veel geconcentreerde coke is ook niet zo lekker geloof me ik denk dat een 60/40 combinatie ideaal is

boy

Bewuste gebruiker
Omdat jij versnijdt met supermix of whatever, wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. Vrijwel iedereen die ik ken versnijdt nog met manitol of inositol.

pillywilly

supermix is wel handig voor de dealers die aan rokers verkopen...
met uitkoken houd je bijna alles over....zware +

manitol(baby laxo) is gewoon fijn middel voor de snuif....lekker zacht
en niet slecht + het is suiker achtig maar dat proef je niet zo snel als BV dextro.

Snowseals

Hoe mixen jullie het? ik ken paar gasten die doen 50 purecoke en 50 manitol. Dan kopen ze 20 gram purecoke mengen ze het met 20 manitol en heb je 40 gram. wat doen jullie?

A

Anonymous

Gast
Ik kan bij 2 personen coke afnemen. De ene is met lidocaine(je neus verdooft meteen bij inname). En de andere weet ik niet.

Die met lidocaine versneden is is wel een stuk sterkere coke.

Aquilta

ik wou net een nieuw topic openen over dit onderwerp. Ik heb vandaag wat samples gehad en ik heb het idee dat de kwaliteit niet super is. Het verdoofd meteen als ik het snuif en tevens mijn keel is verdoofd. Maar ik voel me niet zo opgewekt zoals ik me normaal voel. Het voelt niet onplezierig aan maar heb het idee dat het weinig coke bevat en kan het dus zijn dat het enorm versneden is met lidocaïne waardoor het juist super spul lijkt? of heb ik nu juist goed spul en had ik eerst rotzooi versneden met speed of whatever?

het is moeilijk om te beoordelen als je het niet zelf geproeft.

oh ja, er zit heel erg fijn poeder tussen en ook wat groffere brokken. Voornamelijk spierwit en af en toe zie ik een wat gele poedervorm tussenzitten.

bolle

Newbie
boy zei:
Manitol is een hele fijne suiker dat weleens verkocht wordt als energy booster. Omdat het zo fijn is kan je er goed mee versnijden.

als het suiker is dan smaakt het ook zoet lijkt mij verkloten van je sos :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Spy-gisch

bolle zei:
boy zei:

als het suiker is dan smaakt het ook zoet lijkt mij verkloten van je sos :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Huh?

bolle

Newbie
Aquilta zei:
ik wou net een nieuw topic openen over dit onderwerp. Ik heb vandaag wat samples gehad en ik heb het idee dat de kwaliteit niet super is. Het verdoofd meteen als ik het snuif en tevens mijn keel is verdoofd. Maar ik voel me niet zo opgewekt zoals ik me normaal voel. Het voelt niet onplezierig aan maar heb het idee dat het weinig coke bevat en kan het dus zijn dat het enorm versneden is met lidocaïne waardoor het juist super spul lijkt? of heb ik nu juist goed spul en had ik eerst rotzooi versneden met speed of whatever?

het is moeilijk om te beoordelen als je het niet zelf geproeft.

oh ja, er zit heel erg fijn poeder tussen en ook wat groffere brokken. Voornamelijk spierwit en af en toe zie ik een wat gele poedervorm tussenzitten.

gelijk uitkoken lijkt mij dan ga je het direct weten :stoned: :stoned:

Aquilta

ipv manitol kan je ook inositol gebruiken. Inositol kan je in bijna elke smartshop kopen. Hier in a'dam 7 euro voor 30 gram. Het smaakt naar dextro.

iNkz

Belezen gebruiker
Re:

Anoniem zei:
Ik kan bij 2 personen coke afnemen. De ene is met lidocaine(je neus verdooft meteen bij inname). En de andere weet ik niet.

Die met lidocaine versneden is is wel een stuk sterkere coke.

lidocaine in poedervorm is nietmeer te krijgen toch?

Bovenaan