magic truffels

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Halo ik ben een jongen van 15 en wil deze zomer eens truffels gaan die ik ga 10 gram kopen zouden Julie mij wat tips willen geven dingen zeggen die ik zeker moet doen tijdens een truffel trip en zo voort en zou ik van 7 gram Visuals krijgen?
ik zou de dingen willen weten die ik zeker niet mag doen en wat ik moet doen als ik een bad trip krijg
als je gaat zeggen dat ik het beter niet doe op mijn leeftijd heb ik daar weinig aan want ik ga het dan waarschijnlijk dan toch doen

Bobsacamano

Badass junkie
Bestaat al een topic over even zoeken met de zoek functie. En inderdaad doe het niet met je leeftijd is best heftig al valt dat met 7 gram wel mee. En ja je krijgt visuals maar niet mega heftig maar dat is wel goed juist. Ik ben 28 mijn eerste trip was ook toen ik 28 was en dat was op 8 grm truffels en heb het prima naar mijn zin gehad.

Daarnaast weet je ik vind dit een beter besluit dan die onzin die je voor de rest op het forum loopt te mikken.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ja maar ik weet wel hoe hard ik kan trippen na Men dmt trip dus ik weet wel waar ik aan begin maar mischien weet iemand wat info over dingen die je zeker de eerste keer moet doen zoals in de natuur gaanwandelen

Fool

Badass junkie
De eerste keer moet je dus niet in de natuur gaan wandelen maar lekker binnenblijven :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke heeft er iemand advies wat ik moet doen als ik een bad trip krijg ?
en hoe ik mij hier op kan voorbereiden zodat ik er geen krijg?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Afleiding, plezier en bezig blijven is het beste recept tegen een bad trip. Een bad trip veroorzaak je altijd zelf. Als je aan iets negatiefs gaat denken, als je bang bent voor een bad trip of als er iets engs gebeurd bijvoorbeeld.

Als je in een negatieve spiraal beland, zeg dit tegen de rest en ga vervolgens allemaal over iets positiefs praten bijvoorbeeld. Niet over bad trips en enge dingen praten. Wat ook vaak helpt is een spelletje doen ofzo. Zorg dat je niet in gedachten verzonken kan raken, want dan wordt het erger. Zorg dat je bezig blijft en geen tijd hebt om na te denken over een bad trip :)

Het beste medicijn tegen een bad trip is in mijn ogen een heel druk spelletje waar je aandacht bij nodig hebt, zoals dit:

Bovenaan