• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Magic truffels + Lachgas : craziest trip ever!

LoVeTrIpS

Newbie
We waren met 3 : Ik,A en B. We waren voor mijn verjaardag naar sluis geweest om truffels te kopen. A kocht een grote portie Dragon's Dynamite en ik en B een middel portie tampanesis en een setje lachgas. We hadden onze bus terug naar belgie gemist en moesten nog een uur wachten op de volgende. We hebben ons daar dan op een bankje gezet en rustig onze truffels opgegeten.

Anderhalf uur later waren we terug bij A thuis en al behoorlijk aan het trippen. We hadden alledrie supergrote pupillen (zoals bij xtc) en ik schrok ervan. Ik zag alle kleuren veel intenser en alles was mooi. De schaduwen op de muur vielen mij vooral op. IK was constant aan het lachen en rond mij aan het kijken. Na een paar joints was alles zo vaag. Ik vergat heel tijd wat ik aan het doen was. Het was alsof je droomt en wakker word en vergeet wat je gedroomt hebt. A en B deden ook zo raar. Ze keken heel tijd rond en als ik vroeg wat ze aan het doen waren wisten ze het zelf niet :confused: echt lachen haha

Toen besloten we om het lachas te proberen maar niemand durfde als eerste. We besloten dan om eerst nog een joint te rollen en dan een ballon lachgas te delen. Ik had geen besef van tijd meer maar ik denk dat het ons toch een half uur tijd heeft gekost om 1 stom jointje te rollen. Na de we die joint gerookt hadden was ik zo hard aan het trippen dat elk voorwerp in de kamer golfde. De vloer werd vloeibaar enzo. Toen we eindelijk uitgevist hadden hoe we het lachgas in de ballon moesten krijgen ging A als eerste hij nam messchien 1/10 van de hele ballon en zei dat hij er niets van voelde. Ik nam dan een halve ballon en nog geen 3 sec later werd heel de kamer verlicht alsof de zon vanachter de wolken komt ofzo xd even later kwam ik tot mezelf en zag ik A en B bezig met een nieuwe ballon te vullen. Ik wist bijna niks meer van wat er gebeurt is na dat ik die halve ballon ingenomen had dus ik had er even genoeg van. Maar A en B namen samen een hele ballon in waardoor ze alletwee op het bed lagen met de slappe lach. Toen besloot ik ook een volledige ballon te doen. Ik zoog traag van de ballon en voelde het steeds beter opkomen. Een paar seconden na dat ik de hele ballon binnen had ging ik achterover op het bed liggen. Ik voelde overal tintelingen in mijn lichaam en zag alle kleuren die je maar kunt denken. Ik zwaaide mijn armen voor mijn gezicht en zag ze zeker 10 keer in 10 verschillende kleuren ik wou dit zeggen tegen mijn vrienden maar ik was teveel aan het lachen om nog te kunnen spreken. We hadden 8 slagroompatronen en die waren binnen het halfuur op.

Daarna zijn we even bekomen van het lachgas maar de truffels deden nog steeds hun ding :) Ik was naar A aan het kijken. B naar plafond en A zat op een stoel naar zijn eigen voeten te staren. Plotseling stond A in paniek recht hij brabbelde complete wartaal uit en sprong in zijn bed en wikkelde zich helemaal in zijn deken. Ik en B keken naar elkaar en schoten in de lach. Toen vroegen we aan A wat er was en hij zei dat de vloer over zijn voeten kroop. :openmouth:

Veel meer speciaal is er niet gebeurt. We zullen dit binnenkort weer doen (messchien zonder lachgas maar ik schrijf zeker ook een report)

Thnx voor het lezen
Grtz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk report, hoop zelf ook nog eens iets vergelijkbaars mee te maken!

Ben benieuwd naar hoelang de 'trip' was bij jullie/jou :)

Feline

Belezen gebruiker
Klinkt leuk!
Ik wil binnenkort ook weer eens truffels doen, maar ik heb nog nooit zo hard getript dat dingen echt compleet anders werden zoals die vloer etc.. wel dat het golfde en patronen :tongueout:
Afgelopen weekend voor het eerst ook lachgas gedaan, had een beetje pep gedaan maar het was echt geweldig!
Misschien schrijf ik nog wel even een klein reportje ervan straks :)

Bovenaan