Magic truffels Hydra

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Gegroet,

Morgen ga ik voor de 2e keer truffels doen. De eerste keer heb ik 10 gram mexican truffels gegeten. Het was een prima trip, maar naar mijn idee wat te licht. Daarom wilde ik deze keer voor een sterkere soort gaan en een hogere dosis.

Bij de smartshop kwam ik dus deze Hydra truffels tegen. Volgens de smartshop zijn deze even krachtig als Hollandia. Ik kan er alleen weinig over vinden. En er zijn geen trip reports over deze soort.

Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze truffels?

Ik ben ook van plan om een trip report te schrijven van de trip morgen. Dus die zal binnen een paar dagen verschijnen.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aangezien het een natuurproduct betreft kun je nooit van tevoren weten hoe sterk jouw specifieke truffels gaan zijn. Ik heb bijvoorbeeld wel Hollandia gehad die heel zwak bleken bij een vriend van me en bij mezelf.

Je kon denk ik beter gewoon de dosering iets ophogen met dezelfde soort. Dat is wel zo goedkoop aangezien er meestal 15 gr in een pakje zit. En het verschil tussen 10 en 15 gr kan erg groot zijn.

Maar nu eerst dan maar gewoon weer 10 gram proberen van deze hydra(?) Ze kunnen potentieel een stuk sterker zijn.

Ufo piloot

Aangezien het een natuurproduct betreft kun je nooit van tevoren weten hoe sterk jouw specifieke truffels gaan zijn. Ik heb bijvoorbeeld wel Hollandia gehad die heel zwak bleken bij een vriend van me en bij mezelf.

Je kon denk ik beter gewoon de dosering iets ophogen met dezelfde soort. Dat is wel zo goedkoop aangezien er meestal 15 gr in een pakje zit. En het verschil tussen 10 en 15 gr kan erg groot zijn.

Maar nu eerst dan maar gewoon weer 10 gram proberen van deze hydra(?) Ze kunnen potentieel een stuk sterker zijn.
Bedankt voor je antwoord.
Ik denk inderdaad dat ik het nog op 10 gram hou.

henkie2

Bewuste gebruiker
Ik heb bijvoorbeeld wel Hollandia gehad die heel zwak bleken bij een vriend van me en bij mezelf.

Hm, same here. Heb twee keer Hollandia geprobeerd, beide keren vond ik het effect erg mild. Maar op het pakje staat dat het op alle vlakken een sterkte van 5/5 scoort. Ik had 1-2 uur na inname (wanneer de piek zou moeten zijn) gewoon een beetje een head buzz en algeheel vrolijk, lacherig gevoel. Geen visuals of introspectieve reizen. Niks mis mee, zeker leuk voor tijdens bijvoorbeeld een lange boswandeling zoals ik destijds beide keren deed.

De eerste keer at ik eerst de helft, en nadat ik de eerste effecten goed begon te voelen, dus na 1 uur ongeveer, de rest. De tweede keer had ik alles meteen naar binnen gepropt :) Dat was een week later, dan is de tolerantie voor psilocybine toch allang weer over, maar ik merkte totaal geen verschil met de eerste keer.

Ufo piloot

Nou heb gister dus de Truffels geprobeerd. Wilde van de 10 gram thee maken. Ik denk dat de thee nog te heet was toen ik de truffels erbij gooide. Want een uur na het opdrinken voelde ik nog steeds niks. Toen heb ik de andere 5 gram gewoon gegeten. Ik ging ervanuit dat ik daar niks meer van zou voelen. Maar dat had ik goed mis. Ik heb daarna een trip gehad die vergelijkbaar was met 10 gram mexican truffels. Wel duurde de trip erg kort. Dus al met al zijn het best potente truffels.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja altijd goed opletten dat je het water eerst laat afkoelen. Ik laat het voor de zekerheid een minuut afkoelen.

Bovenaan