Maf verhaaltje

Kan dit echt gebeuren?

• Ja

Stemmen: 1 8,3%
  • Nee

Stemmen: 10 83,3%
  • Zou t niet weten.

Stemmen: 1 8,3%

• Totaal aantal stemmers
    12

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Bad Trip

Het was eind semptember, drie jaar geleden, toen een toenmalige vriend van me voorstelde om een joint te roken. Ik stemde in en we gingen samen buiten zitten. Hij had een enorm grote tuin en het was mooi weer buiten. We rolden elk een joint en we begonnen te blowen. In het begin enorm veel plezier, niet anders dan lachen om het stomste en veel fun maken. Op een bepaald moment voelde ik iets vreemds dat ik nog nooit gevoeld had. Ik voelde mijn bloed stromen van mijn tenen naar mijn hoofd en terug. Het was een vreselijk gevoel. Ik wilde recht staan maar dat ging niet zo gemakkelijk als ik gedacht had. Ik viel achterover in het gras; het voelde alsof ik in schuimrubber belandde. Mijn vriend had enorm veel plezier: hij wist niet dat ik een badtrip ging krijgen. Ik kwam in paniek omdat ik het gevoel niet herkende. Ik schreeuwde dat ik naar het toilet moest. Onderweg terug naar zijn huis leek het alsof alles in slow motion ging en bij iedere stap die ik deed leek het alsof ik in de grond zakte. Ik zwaaide met mijn armen door de lucht en het was alsof ik me door water moest verplaatsen. Ik kreeg zelf op een bepaald ogenlik geen adem meer. Ik kwam dichter bij het huis (het leek alsof ik er eeuwen over deed) en wilde de deurklink nemen om naar binnen te gaan: wat ik ook deed, het leek alsof de deur verder ging naarmate ik mijn hand er naar uitstak. Mijn vriend heeft uiteindelijk de deur moeten opendoen want het lukte me echt niet. Toen ging het plots echt slecht: ik begon te roepen en te schreeuwen dat ik ging dood gaan en ik zag enkel zwart voor mijn ogen. toen mijn vriend iets zij zag ik een raar wezentje die mij zat aan te staren. Ik had zo'n enorme angst; ik riep telkens: "hoe maak ik er een eind aan??" Het enige wat ik kon bedenken was van het dak springen ofzo. Ik liep naar de zoldertrap en was nog steeds aan het schreeuwen. Mijn vriend heeft me terug moeten meenemen naar de living. Ik begon te krijsen en te wenen van paniek. Ik heb toen gedurende een uur heel de tijd rondjes gelopen rond een stoel met een fles water in mijn handen. Regelmatig liet ik mij op de grond vallen en kronkelde ik. Ik wist niet meer wie ik was, waar ik was, wat me was overkomen, wie dat rare wezen was die tegen mij praatte, enz. Toen heb ik me in de zetel gelegd. De kat van mijn vriend kwam langs de zetel wandelen en ik dacht dat ze me ging vermoorden. Ik had zo het gevoel dat ze op mij sprong en dat ze me probeerde te wurgen. Ik heb toen weer in angst rechtgesprongen en naar buiten gehold. Mijn vriend heeft me heel die tijd proberen te kalmeren en uitendelijk na een 4 tal uur begon ik terug herinneringen te krijgen wie ik was enzo. Achteraf bleek dat de weed overspoten was met LSD. Dat was de laatste keer dat ik in aanraking wilde komen met gelijk welke soort drugs!!
Ik raad het iedereen af, het is verschrikkelijk!!!

bron; drugsweb.nl

Waar / niet waar?
Ik heb geen idee :confused:
Weet nietzoveel ervanaf.

zommes

Badass junkie
Beste GewoonVOL,

Trip-Weed bestaat niet. LSD wordt niet in rookbare vorm aan de man gebracht, ook niet op wiet 'gespoten' Weet je uberhaupt wel wat LSD is?

Als je een grap bent krijg je voor humor en originaliteit een 4.

Wat impliceer je met de naam 'GewoonVOL'?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Re: Trip-weed.

GewoonVOL zei:
Ik weet niet precies in welk forum het hoort, in die van Wiet en Hasj of die van LSD.

Maar omdat LSD een belangerijkere rol speelt vind ik dat het hier hoort.
(Als moderators het niet met mij eens zijn, mag deze topic best verplaatst worden, echt geen problemen mee. :wink: )

Ik had er een paar vraagjes over, want niemand die ik ken heeft er ervaring mee.

Trip-Weed is gewoon wiet met LSD bespoten had ik begrepen.

Ik vroeg me ook af hoeveel het kost ( Gewoon 1 dosis, of hoeveelheid voor 1 trip).

Geeft het een ander effect als gewoon LSD?

En ervaringen zijn welkom. :mrgreen:

Gegroet,
GewoonVOL.

Lsd kan je best op wiet sproeien maar heeft geen zin want als je het brand,wat je met wiet dus doet gaat de lsd gelijk verloren,met andere woorden tis bullshit.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
zommes zei:
Beste GewoonVOL,

Trip-Weed bestaat niet. LSD wordt niet in rookbare vorm aan de man gebracht, ook niet op wiet 'gespoten' Weet je uberhaupt wel wat LSD is?

Nou Nou. Gelijk aanvallen? :rolleyes:

Ik wist er dus niets van, en van LSD weet ik ook niet zoveel.

Misschien vandaar dat ik deze topic maakte?(Owja, daar heb je misschien niet over nagedacht :( ) :rolleyes:

Weetje, Ik zou het op prijs stellen als je volgende keer wat normaler zou reageren. (zoals Psychonaut1976).
Jij weet het beter dan ik, maar dat hoef je niet zo puberaal duidelijk te maken vind ik.

Ik heb dus blijkbaar allemaal lulkoek-verhalen gehoord.

Trip-Weed bestaat niet, dat maakt deze topic overbodig. Mag slotje op / verwijderd worden. :wave:

zommes

Badass junkie
Dat IS internet, je baalt dus gewoon van internet. :beer:

Waarom verander je de titel als je probleem verholpen is als ik dat zeg? Dit topic heb ik nog niet gezien en misschien zijn er wel andere mensen die denken det er tripweed is... of er juist weer een hele andere kijk op hebben.

:beer:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
zommes zei:
Dat IS internet, je baalt dus gewoon van internet. :beer:

Waarom verander je de titel als je probleem verholpen is als ik dat zeg? Dit topic heb ik nog niet gezien en misschien zijn er wel andere mensen die denken det er tripweed is... of er juist weer een hele andere kijk op hebben.

:beer:

Wacht, Ik heb een beter idee! Ik zal dat stukje eens opzoeken, en dan hier, in deze topic plaatsen, en kijken wat anderen er van vinden. :grin:

zommes

Badass junkie
Het kan wel van weed alleen, dan moet je wel erg gevoelig zijn.

Maar dit is sowieso niet omdat er lsd op gespoten was, ik denk dan eerder PCP. Daar kan je dit soort bad-trips van krijgen.

matthijs

Badass junkie
Ik denk niet dat hij, als het PCP was, zomaar meegenomen kon worden door zijn vriend. Je wordt daar belachelijk sterk en agressief van.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dat zou kunnen, hoeft ook niet perse.
Is een beetje overdreven door de amerikaanse overheid ooit, en die verhalen blijven zo lelijk hangen he...

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Beste GewoonVOL,

kvind wel dat jij een beetje te aanvallend reageert hoor.. die gast vraagt gewoon of da kan en gij begint hem hier af te breken, da is toch nergens voor nodig?

trouwens, het kan idd niet zoals al eerder gezegd.. het was wss gewoon heel sterke weed en de persoon reageerde er psychotisch op omdat ze er wss nog niet genoeg ervaring mee had..

lsd geeft trouwens ene heel ander effect dan daar beschreven.. over het visuele aspect zei ze niets, wat er dus al op wijst dat het geen lsd is.. verder ga je niet flauwvallen van lsd, het klopt dus totaal niet volgens mij

Intoxicated

Wijs gebruiker
Je kan ook flauwvallen zonder lsd, dus waarom niet ook met lsd, kan best dat je even in paniek raakt, gaat hyperventileren, en gewoon out gaat...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
die kerel was gewoon stoned knetter stoned zelfs :grin:

dit is heus geen lsd trip, een onverwachte lsd trip is 100 keer erger dan deze verhaal

Jeller

Badass junkie
Intoxicated zei:
Je kan ook flauwvallen zonder lsd, dus waarom niet ook met lsd, kan best dat je even in paniek raakt, gaat hyperventileren, en gewoon out gaat...
ok tuurlijk kan dat, maar je valt eerder flauw van weed, door lage bloeddruk enzo dan van lsd hoor

sjaartrol

Bewuste gebruiker
die kerel heeft waarschijnlijk een extreme aanleg voor psychoses of schizofrenie... lsd kan idd nie, want ge kunt da nie roke (ale, ge kunt het wel roken, maar ge voelt er nix van, dus tis nutteloos)
en tkan ook geen lsd zijn aangezien het maar 4uur duurde...

maar waarom denkt iedereen dat dat verhaaltje niet kan kloppen? ik ken iemand die begon ook te trippen van wiet... nuja, deze hiere ga wel heel ver, me zijn wezentjes zien enzo :tongueout: mar toch, het effect van wa simpele groene knopkes kunne van mens tot mens drastisch verschillen hoor...

qinn

Bewuste gebruiker
Trip-weed bestaat WEL...
maar idd lsd weed heefd geen enkel effect... zonde van de lsd...

Je kan wel DMT cristallen over de wiet heen gooien... :grin:
en wat gebeurd er als je Dmt ROOKT...???
Juist je gaat trippen.... :mrgreen:
Dus hou op met die bullshit dat er geen trip weed is... :confused:
ik heb er zelf ervaring mee en geloof me het werkt... alleen je moet het zelf maken... :)

dus eerst ff na denken voordat er weer onzin uitgekraamt word :wave:

minn

Badass junkie
zommes zei:

Maar dit is sowieso niet omdat er lsd op gespoten was, ik denk dan eerder PCP. Daar kan je dit soort bad-trips van krijgen.

PCP, wat is dat?

qinn

Bewuste gebruiker
minn zei:
zommes zei:

PCP, wat is dat?

Moeilijk he... Google...
:rolleyes:

Wat is PCP?

Phencyclidine, kortweg PCP genoemd, is een zeer bizarre drug.
Het werd in de late jaren 50 ontwikkeld als een verdovingsmiddel.
In 1963 kwam het onder de naam Sernyl op de markt en werd gebruikt bij de behandeling van schizofrinie en alcoholisme. Men zag echter vlug de neveneffecten zoals hallucinaties, opgewonden-heid, agressieve uitbarstingen, zodat de stof sinds 1967 niet meer gebruikt werd bij de mens. Het werd wel nog gebruikt als verdovingsmiddel bij dieren, onder de naam Sernylan.De drug dook dan echter ook op in de illegale drugshandel in de USA en werd tevens illegaal aangemaakt.PCP is een synthetische stof en kan voorkomen als een wit tot lichtroze kristallijnpoeder, een bruin brokkelig poeder, als een kleurloze tot groenachtige vloeistof en ook als capsules en tabletten van allerlei kleuren.

Werking

PCP werkt bij kleine dosissen zowel verdovend, stimulerend als bewustzijnverruimend.Bij hoge dosissen werkt PCP vooral bewustzijnsverruimend en verdovend.Bij gebruik kan het geslikt, gesnoven of vermengt met water ingespoten worden. Het kan ook vermengd tabak gerookt worden.Bij oraal gebruik van PCP ervaart men soms een metaalsmaak op de tong.De gebruiker ervaart een verhoogde lichaamskracht en is ongevoelig voor pijn.De bewegingen die men maakt onder invloed zijn als van een robot. Men lijkt dan net een zombie.Een gemiddelde dosis is 5 tot 10 mg. De effecten bij gebruik duren 4 tot 6 uur.

Risico’s

Het gebruik kan leiden tot uitzonderlijke hevige uitbarstingen van geweld. Doordat men geen pijn meer voelt kan men zich ernstig verwonden zonder het te merken. Er ontwikkeld zich vooral een geestelijke afhankelijkheid en tolerantie.Straatnamen voor PCP zijn: Angel Dust, zombiedrug.

Bron:Drug's info

zommes

Badass junkie
qinn zei:
Trip-weed bestaat WEL...

ik heb er zelf ervaring mee en geloof me het werkt... alleen je moet het zelf maken... :)

Ik moet inderdaad even over jou onzin nadenken.

Hoe vaak heb jij wiet met DMT gekocht zonder dat je het wist? Dat dacht ik ook.

Dus als GewoonVOL mij vraagt of die wiet uit zijn verhaal voorkomt, zeg ik nee en kraam ik geen onzin uit, ik zorg dat deze gast de waarheid weet.

Zo kan je ook gaan zeggen dat trip-shag bestaat, want als ze er in de fabriek een lading dmt bijflikkeren, dan bestaat het.

:wave:

qinn

Bewuste gebruiker
zommes zei:
qinn zei:
Trip-weed bestaat WEL...

Dus als GewoonVOL mij vraagt of die wiet uit zijn verhaal voorkomt, zeg ik nee en kraam ik geen onzin uit, ik zorg dat deze gast de waarheid weet.

Zo kan je ook gaan zeggen dat trip-shag bestaat, want als ze er in de fabriek een lading dmt bijflikkeren, dan bestaat het.

je moet eerst ff goed leze voor dat je nog meer onzin uitkraamt :wink:
ik heb het over dat trip-weed wel bestaat... Niet dat je die gewoon kopen kan in een of andere shop :wink:
het gaat er om dat het bestaat...

vast en zeker sex tekort met zijn shagie gedrag :wave:

zommes

Badass junkie
qinn zei:
zommes zei:
qinn zei:
Trip-weed bestaat WEL...

ik heb het over dat trip-weed wel bestaat... Niet dat je die gewoon kopen kan in een of andere shop :wink:

Nee, heb ik niet. Want ik ben ook niet chagrijnig. Jij loopt nu al tot 2x toe te verkondigen dat ik onzin uitkraam en daar ga ik niet vriendelijk op reageren. Die weed waar hij het over heeft bestaat gewoon niet, dus klaar.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
qinn zei:
zommes zei:
qinn zei:
Trip-weed bestaat WEL...

Nee, heb ik niet. Want ik ben ook niet chagrijnig. Jij loopt nu al tot 2x toe te verkondigen dat ik onzin uitkraam en daar ga ik niet vriendelijk op reageren. Die weed waar hij het over heeft bestaat gewoon niet, dus klaar.

Je hebt idd ook plof weed :mrgreen: dat is een joint met sos en weed en je hebt natuurlijk de trip sigaar niet te vergeten.... :confused:

Kom op zo kan je van alles wel wat maken,trip weed bestaat gewoon niet mits je er zelf idd wat dmt ofzo ingooit en dan nog vind ik het geen tripweed.dmt duurt daarvoor veel te kort en komt niet overeen met het verhaaltje van de topic starter die uren in een trip zat.

jasper

Wijs gebruiker
heb al vaak van tripweed gehoord
noemen ze sparks

wat ze erover strooien weet ik niet, weet enkel dat het een zwaar effect geeft
heb het zelf nog nooit geprobeert

Osi`

Bewuste gebruiker
Dit lijkt eerder op dat iemand gewoon wasted is, 1st keer en heel knetter is en gewoon bijna ging flauwvallen.
Mijn moeder had dit ook dus, die huilde ook toen ze voor de eerste keer met mij blowde buiten in de zomer, die kon haar fles cola ook niet oppaken, en het dopje opendraaien ..

Die gast in dat verhaaltje, kan gewoon niet goed tegen wiet, is bang om de controle te verliezen enzo ..
Als ik goe geblowd heb, voelt de lucht hier ook soms wel enorm dik aan, maar ik vind dat een fijn gevoel en ik accepteer het en ik weet dat ik STONED ben enzo.

Trippen van wiet bestaat gewoon niet, dat kan gewoon niet, wat voor nut heeft het? nog een drugsje erbij gooien en de prijs van wiet hetzelfde houden? Laat me niet lachen iemand die zijn drugs zomaar verspild enzo :')

Ik denk ook dat die persoon gewoon aanleg heeft voor psychoses, en daarbij gewoon is scheefgegaan. Ik ben ook een persoontje met een heel lage bloeddruk, en als ik meer dan knetterstoned ben ga ik ook wel 's scheef :). Nie fijn,maar ja,je moet je grenzen kennen.

Bovenaan