Bad Trip
Het was eind semptember, drie jaar geleden, toen een toenmalige vriend van me voorstelde om een joint te roken. Ik stemde in en we gingen samen buiten zitten. Hij had een enorm grote tuin en het was mooi weer buiten. We rolden elk een joint en we begonnen te blowen. In het begin enorm veel plezier, niet anders dan lachen om het stomste en veel fun maken. Op een bepaald moment voelde ik iets vreemds dat ik nog nooit gevoeld had. Ik voelde mijn bloed stromen van mijn tenen naar mijn hoofd en terug. Het was een vreselijk gevoel. Ik wilde recht staan maar dat ging niet zo gemakkelijk als ik gedacht had. Ik viel achterover in het gras; het voelde alsof ik in schuimrubber belandde. Mijn vriend had enorm veel plezier: hij wist niet dat ik een badtrip ging krijgen. Ik kwam in paniek omdat ik het gevoel niet herkende. Ik schreeuwde dat ik naar het toilet moest. Onderweg terug naar zijn huis leek het alsof alles in slow motion ging en bij iedere stap die ik deed leek het alsof ik in de grond zakte. Ik zwaaide met mijn armen door de lucht en het was alsof ik me door water moest verplaatsen. Ik kreeg zelf op een bepaald ogenlik geen adem meer. Ik kwam dichter bij het huis (het leek alsof ik er eeuwen over deed) en wilde de deurklink nemen om naar binnen te gaan: wat ik ook deed, het leek alsof de deur verder ging naarmate ik mijn hand er naar uitstak. Mijn vriend heeft uiteindelijk de deur moeten opendoen want het lukte me echt niet. Toen ging het plots echt slecht: ik begon te roepen en te schreeuwen dat ik ging dood gaan en ik zag enkel zwart voor mijn ogen. toen mijn vriend iets zij zag ik een raar wezentje die mij zat aan te staren. Ik had zo'n enorme angst; ik riep telkens: "hoe maak ik er een eind aan??" Het enige wat ik kon bedenken was van het dak springen ofzo. Ik liep naar de zoldertrap en was nog steeds aan het schreeuwen. Mijn vriend heeft me terug moeten meenemen naar de living. Ik begon te krijsen en te wenen van paniek. Ik heb toen gedurende een uur heel de tijd rondjes gelopen rond een stoel met een fles water in mijn handen. Regelmatig liet ik mij op de grond vallen en kronkelde ik. Ik wist niet meer wie ik was, waar ik was, wat me was overkomen, wie dat rare wezen was die tegen mij praatte, enz. Toen heb ik me in de zetel gelegd. De kat van mijn vriend kwam langs de zetel wandelen en ik dacht dat ze me ging vermoorden. Ik had zo het gevoel dat ze op mij sprong en dat ze me probeerde te wurgen. Ik heb toen weer in angst rechtgesprongen en naar buiten gehold. Mijn vriend heeft me heel die tijd proberen te kalmeren en uitendelijk na een 4 tal uur begon ik terug herinneringen te krijgen wie ik was enzo. Achteraf bleek dat de weed overspoten was met LSD. Dat was de laatste keer dat ik in aanraking wilde komen met gelijk welke soort drugs!!
Ik raad het iedereen af, het is verschrikkelijk!!!
bron; drugsweb.nl
Waar / niet waar?
Ik heb geen idee
Weet nietzoveel ervanaf.