Maanzaad

naptha

Experimenterende gebruiker
Wie heeft er ervaring met maanzaad?

Ik heb dit veel gedaan een tijd geleden en wil het wel weer oppakken.Ik zal in het kort even uitleggen hoe ik het gebruik.

Je koopt bij de bakker een kilo maanzaad voor 5-10 euro.Je verdeelt het over 2 anderhalve liter flessen en je doet er koud water bij en evt.wat grapefruitjuice,of je drinkt wat grapefruit juice om je maag wat zuur te maken.Je schud de fles flink en dan laat je het water in 3-4 grote koppen stromen.Flink wat suiker erbij en dan over een periode van 2 uur langzaam opdrinken.PAS OP! als je geen ervaring met opiaten hebt kan het nogal sterk inslaan!

Het effect kan wel tot 10 uur aanhouden.

De zaden zijn bedekt met oa morphine,codeine en andere verwante alkaloiden die in de papaver somniferum zitten.De zaden zijn bedekt met de stoffen.De zaden zelf zit niks in ddus die moet je ook niet opeten.Je wast de zaden als het ware .Die kan je na het wasssen weggoien.Je drankje ziet er dan lichtbruin/gelig uit en het smaakt een beetje naar aarde.Het is redlijk vies om te drinken maar het effect liegt er niet om!

Ze zullen je wel raar aankijken bij de bakker en sommige weten ook waar het nog meer voor gebruikt kan worden.dus soms krijg je het niet mee en veel bakkers kopen ook speciale maanzaad in die met weinig tot geen alkaloiden besmeurt zijn.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag of als mensen er al ervaring mee hebben.

gRoet en peace Naptha :wave:

naptha

Beanhead zei:
Lijkt me wel vrij omslachtig omdat je ook gewoon pods kan kopen hoor :)

Pods vind ik zelf nog viezer en het is ook veel meer werk om daar thee van te maken.En als je zoals the butcher zei het op internet koopt is het ook nog vele malen goedkoper :)

pawelonius

Belezen gebruiker
is maanzaad een tijdje terug niet verboden? Ik weet het niet zeker, want het is al jaren lang dat het binnenkort verboden gaat worden. Maar voor zover ik begrepen heb is dat een tijdje terug toch écht gebeurd.

Beanhead

Badass junkie
pawelonius zei:
is maanzaad een tijdje terug niet verboden? Ik weet het niet zeker, want het is al jaren lang dat het binnenkort verboden gaat worden. Maar voor zover ik begrepen heb is dat een tijdje terug toch écht gebeurd.

Ik zie het nog steeds op men broodjes terug dus dacht het niet

DrogeHoestCapsule

Als je hier nog totaal geen ervaring mee hebt kan je dit dan ook doen? En kan je ook gewoon een halve kilo kopen dat in een fles doen en gewoon met zn 2en 1 fles leegdrinken?

Blnkt

Newbie
Welke dosis is goed om mee te beginnen? Dus om niet gelijk een od te krijgen?
Zelf koop ik af en toe morfine via internet, maar dit lijkt me een stuk goedkoper, als het echt zou werken.
En ..wat is pods?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Blnkt zei:

pods->seedpods => zaaddozen

Eric

Koop een pak bruin,ben je er ook.Minder omslachtig en goedkoper ! (ALS JE HET NIET TE VAAK DOET !!!!!!!!!!!!). :wink:

wietduif

Newbie
Dit vind ik wel interessant. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Is er ook een andere manier dan liters naar binnen te moeten werken om hetzelfde effect te krijgen? Bijvoorbeeld met de helf ofzo.

Er is zoveel te lezen over het maanzaad, maar nergens zie ik meer dan 1 verhaal dat hetzelde is.
ik heb nu 300 gr maanzaad gekocht bij de natuurwinkel (per 100 gr.)
uit Turkije afkomstig, Dus niet te proper gewassen denk ik ?? :)
Ik ga eens proberen op deze manier die hier ergens achteraan in het forum te vinden is:
300gr maanzaad , 1 liter koud water, 1 kop citroensap.. (weet niet of het gezoet mag worden ??)
het lijkt mij een zeer zuur drankje, Maar suikers gebruiken is volgens mij niet goed omdat dat de werking tegen gaat, Zo heb ik het toch altijd horen zeggen ?
schudden, wachten, schudden, wachten , filteren en traag opdrinken.
En daarna lekker genieten,
Maar ik heb het hier zelf gelezen, Weet niet of het werkt en 300 gr lijkt mij zo vreselijk veel en het is mijn eerste keer sinds pfffff vele jaartjes geleden, ben ook niet van plan om dit wekelijks te doen., maar wil het best eens uitproberen, Ik hoop dat ik nog in staat ben mijn huishouden te doen en dat niemand er wat van merkt,
kan dit het beste s'avonds proberen denk ik ??!!
niemand meer met ervaring ????
Ik deel mijn ervaring wel als ik het heb geprobeerd.
en naar het schijnt kan je het bij de bakker wel krijgen, maar ook zeker niet meer dan 100 a 200 gr.
Bij de turk zou je kilo's kunnen kopen ??????? heb hier geen turkse winkel in mijn buurt helaas, Maar het zou wel kunnen natuurlijk, Die maken heel veel gerechten klaar met maanzaad.
Voor wie een tuintje heeft , is zelf kweken nog het beste denk ik.. Dan kan je de grote pods kweken.

Nathaniel

Wijs gebruiker
ciceley2010 zei:
Ik hoop dat ik nog in staat ben mijn huishouden te doen en dat niemand er wat van merkt

Waarom zou je drugs gebruiken op een moment dat je nog huishoudelijk werk moet doen en mensen om je heen er niks van mogen merken?

tja, omdat ik werk heb en er nog even bij wil blijven
Nu is het werk voor mij gedaan voor vandaag en heb mijn drankje gemaakt,
Bijna 300gr maanzaad de rest hou ik voor de plantjes ha..
ik heb 4 citroenen gebruikt en 1 liter water, schudden ging in mijn geval niet maar heb flink geroerd, even wachten en nog eens goed roeren.. daarna toch maar gewoon door de koffiefilter gegooit. had wel 4 filters nodig , anders liep het niet weg.
het gaat traag maar eer alles was doorgelopen gewoon in een glas uitgedronken, heel goed gefilterd, het water word wit, gelig (van die citroenen uiteraard) maar het is best lekker, heb er nu nog maar een half glaasje van uit en begin al een beginnende warmte te krijgen.
... Als alles op is weet ik niet of ik nog zal kunnen typen...
doei

Drientje

DF-koning
Gisteren 500 gram maanzaad gekocht bij de Aziatische supermarkt. Ik zal binnenkort een proberen om er een afgietsel van te maken en mijn bevindingen te posten.

naptha

soldiermoney zei:
Het gebruiken van maanzaad kwam laatst bij spuiten en slikken.

Ze hebben contact met mij opgenomen maar ik heb het niet gedaan.Jammer eigenlijk want ze deed het niet zoals we overlegd hadden dus ze erkte er weinig van

Bovenaan