ik wens je veel sterkte, ben zelf ook afgekicked met Suboxone in detox van een week. Ben bijna 50 en was 29 jaar verslaafd aan heroine. Helaas moet ik wel zeggen dat de afbouwe van Suboxone erg kan tegenvallen. Toen ik t kreeg maakte men me wijs dat de afbouwe zoveel makkelijker was dan metjadon afbouw, en zelfs dat omdat het een half opiaat was t amper verslavend was.
Niet dus, als je even zoekt op t opiaten forum kun je vele verhalen van mensen tegen komen die nu vast zitten aan de Suboxone. Dus wil je echt lichamelijk clean worden en niet meer afhankelijk zijn, dan is het inderdaad zaak om er zo snel weer vanaf te komen.
Verder wens ik je veel succes, weet hoe t voelt om daar te zitten, zat zelf een week in precies dezeflde situaitie als jij nu zit, zat enkel in Brijder detox in Monster, net buiten den Haag. Had enkel geen benzo verslaving ernaast, wel gehad vroeger, maar wist de laatste jaren mijn gebruik tot enkel dope en stuff te beperken. Volhouden, de dagen gaan om, ookal duren ze soms erg lang.
Wat bedoelde je trouwens met dat je niet mocht klagen na t zien van de alco's en hun afkick.
Heb veel alcoholisten gekend, en ookal was hun afkick zwaar, toch leek t mij altijd beter te doen dan dope afkicken, duurt zowiezo maar 2 dagen begreep iik.
succes,