LSD?

0penmindeD

Belezen gebruiker
Na lang speurwerk heb ik eindelijk lsd weten te scoren, dit heb ik niet laten testen oid maar afgelopen zaterdag zelf 1 opgesmikkeld. Op een gegeven moment had ik een bepaalde metaalachtige smaak in mijn smoel, herkent iemand dit? Ik dacht namelijk dat LSD smaakloos was :confused:
De neon-visuals zoals vaak beschreven bleven achterwege, enkel lichte visuals waren er te zien. Dit was wel duidelijk anders dan bij paddo's, maar lang niet zulke overtuigende visuals als dat ik met mijn shrooms heb :tearsofjoy:
Ook kreeg ik een vreetkick, erg maf wat ik niet verwachtte, zak chips en chocoladekoekjes vielen binnen enkele minuten ten prooi. En echt 8-12 uur kunnen trippen is er natuurlijk ook niet van gekomen, helaas.
Vraag me dus af of dit wel acid was, ja je kan moeilijk wat anders dan LSD op een zegel druppelen, maar in de US weten ze daar wel raad mee. Las gisteren dat ze daar RC's op zegels knallen en als LSD verkopen, alleen zijn deze zegels wat groter dan gebruikelijke zegels waardoor ze zo weer makkelijker te herkennen zouden zijn.
Door dit alles heb ik er twijfels aan of ik hier wel LSD heb liggen, in Nederland kennen we dit probleem niet voor zo ver ik weet. Of ik heb gewoon slechte, laaggedoseerde acid?
Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb er nog 8 liggen namelijk :tearsofjoy:

Andrew

Badass junkie
Een vreetkick van LSD? What the fuck joh, ik weet nog dat ik een broodje kaas probeerde te eten en dat het voelde alsof Chuck Norris me een roundhouse kick op me kaken gaf :openmouth: En LSD is volgens mij gewoon smaakloos.

0penmindeD

Belezen gebruiker
Chuck Norris, op deze leeftijd, uitkijken dat ie zelf niks breekt :tearsofjoy:
Hmmm ik vraag me af wat ik nou weer heb geprobeerd, iig leuk voor in je rijtje met ervaringen :grin:
Ik blowde trouwens wel ernaast, maar dat dat een vreetkick kan triggeren lijkt me sterk ook omdat ik dag in dag uit weed rook.

0penmindeD

Belezen gebruiker
Meestal? Dacht dat meestal 1 zegel wel voldoende was.
2 uur nadat ik de eerste heb genomen heb ik de 2e erbij genomen, maar er gebeurde niet zo gek veel bijzonders.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
0penmindeD zei:
Meestal? Dacht dat meestal 1 zegel wel voldoende was.
2 uur nadat ik de eerste heb genomen heb ik de 2e erbij genomen, maar er gebeurde niet zo gek veel bijzonders.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het meestal de bedoeling is dat je ze opeet. Het gaat niet om de hoeveelheid zegels, maar om de hoeveelheid microgrammen.

Wacky

Badass junkie
maar zegels die zo zwak zijn dat 2 stuks geen noemenswaardig effect hebben is wel appart. Meestal zijn ze 50-70 ug, wat volgens mij precies genoeg is voor iemand die een beetje normaal wil trippen (net zoals een normaal portie paddos zeg maar). Als 2 niet werken zouden ze minder dan 25ug moeten zijn, das wel heel triest.

Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.

Je had niet toevallig in de dagen daarvoor nog paddos gebruikt ? Er is een kruistollerantie, en de eerste paar dagen is die tollerantie zeer sterk en is het effect zeker gehalveerd.

bringabong

Experimenterende gebruiker
Wacky zei:
Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.

Lijkt me sterk, het is eerder de inkt of andere stoffen in het papier/karton die je proeft.

azgaza

Badass junkie
bringabong zei:
Wacky zei:

Lijkt me sterk, het is eerder de inkt of andere stoffen in het papier/karton die je proeft.

Ik denk eerlijk gezegd de soort inkt, ik heb het ALTIJD met hofmann vellen, dat ze smerig zijn, en dat waren best uiteenlopende dosissen, andere vellen heb ik nog nooit smerige zegels van gehad. Ik denk dus dat het de inkt is eigenlijk. Genoeg smerige zegels gehad waar echt alleen LSD op bleek te zitten volgens de mensen van het test punt.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als mensen nou eens niet meer reageren op spambots dan verhelpt dat veel verwarring want die posts worden toch verwijderd. :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
vode zei:
Als mensen nou eens niet meer reageren op spambots dan verhelpt dat veel verwarring want die posts worden toch verwijderd. :wink:
Ik begreep 'm wel hoor. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Niet reageren -> reporten!

L

Lid 6909

Gast
Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het :wink:

Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het :wink:

Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent :wink:

Heb je hier een bron voor want hier ben ik zelf erg benieuwd naar. Heb op internet gelezen dat het na een uur niet meer kan maar heb ook gelezen dat het na 2 uur niet meer kan.
Heb zelf wel eens meegemaakt dat ik van 1tje extra na 2 uur nix merkte.

Heb ook een keer om half 1 smiddags een zegel genomen, écht getript tot een uurtje of 7 en om 9 uur nog 2 zegels genomen en toen snachts nog even bizar hard getript.

0penmindeD

Belezen gebruiker
gNuxx zei:

Dit kan inderdaad wel kloppen, van het weekend heb ik er 2 tegelijk gedropt en dat ging lekker :mrgreen:

Bovenaan