Dolmalikbieber
Newbie
Hey
Ik vroeg me af wat de verschillen tussen paddos en lsd is kwa cev en oev
Dolmalikbieber zei:Hey
Exceptional Insight zei:Maar hij vraagt alleen naar de visuals.
Voor mij voelt iets synthetisch aan als visuals en ook het gevoel wat ik bij een drug heb niet in harmonie lijkt te zijn met de natuur. Het strookt niet met elkaar. Bijvoorbeeld, wanneer visuals iets dat van nature organisch van vorm is steeds hoekig van vorm wil maken. In een boom steeds de takken hoeken van 90 graden zien maken is iets wat me hierbij te binnen schiet. En op het gebied van gevoel merken dat ik het steeds niet kan vinden: onrustig zijn, merken dat hoewel ik veel energie heb, deze energieën steeds in conflict zijn met elkaar. Het gevoel dat mijn lichaam deze stof uit zich wil werken.MeejheM zei:Wat maakt het verschil of je iets als "synthetisch" ervaart in? Hoe maak je eigenlijk onderscheid of iets synthetisch aanvoelt? en voelt iets dan synthetisch aan ten opzicht van ... ?
Hoewel ik het met je eens ben dat LSD meer synthetisch vind aanvoelen dan paddo's, vind ik dit niet perse kenmerkend voor of iets synthetisch aanvoelt. Met paddo's heb ik veel meer het gevoel dat mijn lichaam er vanaf wilt dan met LSD. Waar ik dat nog extremer mee heb is met LSA zaadjes. Bij natuurlijke middelen heb ik soms veel meer het gevoel dat mijn lichaam vergiftigd is en toch voelen die voor mij natuurlijker aan.Mindless zei:Het gevoel dat mijn lichaam deze stof uit zich wil werken.
Het is wel veel moeilijker, maar met volharding en meditatie is het mogelijk met paddo's/truffels. Eerst door de hel gaan en dan in de hemel belanden.mariocart zei:Als ik met LSD als doel heb om diep te reflecteren dan lukt dat. Onder invloed van paddo's raak ik snel afgeleid waardoor het niet mogelijk is om je op één ding te richten.
Zo zwart wit is het echt niet. :PTommie_K zei:LSD is digitaal en paddo's zijn analoog.
Mindless zei:Zo zwart wit is het echt niet. :PTommie_K zei:LSD is digitaal en paddo's zijn analoog.
) moet ik korter door de bocht dan ik zou willen... bear with me. EN het is maar een interpretatie natuurlijk, geen waarheid ofzo. Da's zonde van je tijd denk ik hoor. Ik bedoel, niet om mezelf op de borst te kloppen, maar wat ik hierboven schreef dat laat denk ik niks te raden over. Ik liet het laatst aan iemand lezen en die zei "Tommie jongen, ik was wel benieuwd om eens LSD of paddo's te gebruiken, maar nu ik dit gelezen heb zie ik daar toch maar vanaf." Nou, dat is wel een groot compliment natuurlijk en tegelijk het bewijs dat ik niet alleen voldoende heb uitgelegd wat het verschil is maar ook uberhaupt sowieso dit en dat.Trinity zei:Van het weekend eerste paddotrip gedaan (zie report). Gisteren ook LSD binnen gehad![]()
Dat ga ik binnenkort doen en zal verschil in ervaring hier delen.
<-- grappig dat ze een speciale GG Allin-smiley hebben bedacht. DF kent zijn klassiekers godverdomme.ElvenSpice zei:Tommy_K wat bedoel je met analoog en digitaal (en microfragmenten)? IAls je die microfragmenten en digtiaal enzo wat kan toelichten zou dat erg fijn zijn!
Het leven is een dualiteit, menselijk bewustzijn. Het universum is ongedefineerd en non-duaal op het grootste niveau.
Het gevoel hebben dat je vergiftigd bent is natuurlijk ook iets heel anders dan daadwerkelijk vergiftigd zijn. Maar volgens was er ook niemand in dit topic die daadwerkelijk dacht vergiftigd te zijn, dus snap deze toevoeging niet helemaal.cheiron zei:Mensen spreken bijvoorbeeld over 'het gevoel vergiftigd te zijn': dit is een mooi voorbeeld van hoe subjectief dit is, aangezien je voor vergiftiging een hele goede maatstaf hebt, namelijk de verhouding tussen de effectieve dosis en de LD50. Met een ED:LD50 van 1:400 voor paddo's is het veel minder 'giftig' dan bijvoorbeeld koffie (1:100) of MDMA (1:10). De fysieke sensaties die je krijgt met psychedelische middelen zijn dus nooit een gevolg van vergiftigingsverschijnselen, maar het gevolg van een veranderde perceptie van je lijf + interpretatie van die perceptie.
Eik zei:Ik durf met een vrij grote mate van zekerheid te zeggen dat je bij een "blinde" dosering puur op basis van de effecten heel gemakkelijk kunt zeggen of je LSD of psilocybine in je lijf hebt.
Mindless zei:Ruime ervaring met zowel LSD als psilocybine en voor mij hebben ze beide heel erg een eigen gevoel.
Psychedelibee zei:ik weet ook vrijwel zeker dat ik LSD en psilo uit elkaar zou kunnen houden bij een dubbelblind studie.
Psychedelibee zei:Maar volgens was er ook niemand in dit topic die daadwerkelijk dacht vergiftigd te zijn, dus snap deze toevoeging niet helemaal.
Psychedelibee zei:Het gevoel hebben dat je vergiftigd bent is natuurlijk ook iets heel anders dan daadwerkelijk vergiftigd zijn. Maar volgens was er ook niemand in dit topic die daadwerkelijk dacht vergiftigd te zijn, dus snap deze toevoeging niet helemaal.