Krijg je honger tijdens je trip? Vindt dit altijd fijn om te weten zodat ik me daar goed op kan voorbereide
Écht honger krijg ik niet tijdens een LSD trip. Wat wel handig kan zijn is dat je een lichte maaltijd vlak voor je gaat trippen tot je neemt. Tijdens de trip denk je in eerste instantie niet aan honger (mits je iets hebt gegeten van tevoren), maar je kunt alsnog versnaperingen op voorraad hebben liggen als je gaat trippen. Want het is namelijk zo dat je tijdens LSD zin kan gaan hebben in gezond eten.
Denk hierbij aan lekker zoet fruit bijvoorbeeld, zoals watermeloen, ananas, mango, een sappige appel, etc.. En niet te vergeten, pure chocolade kan echt hemels smaken tijdens LSD

.
Doordat je gezond eet had ik in mijn beleving ook echt het gevoel dat ik me een stuk gezonder voelde en dus ook de trip een positieve invloed had hier op.
Kan je slapen met lsd in slaap vallen (dus om 20:00 innemen en dan rond een uurtje of 03:00 gaan slapen)
Of is het slimmer om hem eerder te nemen en te gaan slapen na je trip.
Slapen na LSD is bij mij uit ten boze

Ook al begon ik om 19:00 of 17:00, en zélfs om 14:00 een keer (maar dat was wel ook mijn heftigste/langste trip ooit) is doorhalen bij mij de enige optie.
Over de werkingsduur van LSD kan ik zeggen dat wanneer je de zegels onder de tong legt (sublinguaal) de werking na circa 20 minuten zal optreden.
Na circa 20 minuten zal er een zogenoemde build up optreden die ongeveer 2 uur duurt. Een build up in de trip kun je ervaren als de trip die heftiger en heftiger wordt tot het de piek heeft bereikt.
Dus, na circa 2 uur en 30 minuten zul je de piek van de LSD trip bereikt hebben. De piek op LSD kenmerkt zich als een plateau waar je, naar gelang de dosis, een constante intensiteit beleeft tijdens die ene trip. In dit geval zal 180 microgram een piekplateau van ongeveer 3 tot 5 uur kunnen aanhouden (dat was mijn ervaring tenminste). Dat verschilt dus van persoon tot persoon.
Dan zit je al op ongeveer 6½. Na de piekplateau van LSD zul je dus ervaren dat de trip stukje bij beetje gaat afzwakken. LSD heeft meestal de neiging om een lang staartje te hebben als het gaat om de uitwerkingsduur. Uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat ik na de piek, tot wel soms 8 uur erna, lettertjes van dichtbij nog voor een laatste keer wel eens zie 'dansen'. Je kan dus zeggen dat na ongeveer 14 uur met 180 microgram in je systeem de LSD nog trekjes kan vertonen van visuals. Maar ook dat verschilt van persoon tot persoon hoelang de uitwerkingsduur aanwezig is.
In mijn beleving wanneer ±14 uur verstreken zijn vanaf het moment van inname, ik dan nóg steeds geen oog dicht kan doen. Mentale aspecten blijven bij mij nog altijd door ratelen dat zich kan uiten in denken, denken en nog eens denken
Mijn advies:
Zorg ervoor dat je de dag erna sowieso geen verplichtingen hebt! Want dit kan de trip een negatieve draai geven als je kopzorgen krijgt over morgen.
Begin zo vroeg mogelijk mits je planning het toelaat.
Als je voor een keertje niet slapen na LSD geen probleem vind, is mijn ervaring om gewoon lekker in de namiddag (17:00/18:00) te beginnen. Daarna kijk ik dus wel hoe ver ik kom en is morgen iets waar ik niet aan denk
Groeten,
Pionier