LSD + Visuals

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).

Gast serieus....

Dit had ik mijn laatste 2cb trip ook, verder nooit last van gehad, maar ik had echt het gevoel alsof ik niet echt visuals had maar omdat ik dacht dat ik ze moest hebben?
Dat zie je toch!

davy_xochi

Experimenterende gebruiker
Hihi, ik had ook de eerste keren zoiets van "kaleidoscopen wtf, waar heeft iedereen het over?" m'n eerste trips ofzo, waren vooral filosofisch, met weinig visuals.
Later gewoon hele zegels in plaats van halfjes of gwn sterkere zegels, toen was de animatie wel beter geregeld :beer:

MCHZK

Belezen gebruiker
ik heb vanacht voor het eerst getript , onder invloed van 1 zegel (dubbele hoffman) en ik heb ook bitterweinig visuals gehad. enkel de cev's waren goed zichtbaar , en als ik een ballonnetje lachgas inhaleerde waren ze overduidelijk en begon alles te golven. maar voor de rest enkel schaduwen die bewegen of een beetje verkleuren en in m'n ooghoeken mensen die uitrekken. maar van echte patronen ed was ni zozeer sprake.. :(

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
MCHZK zei:
ik heb vanacht voor het eerst getript , onder invloed van 1 zegel (dubbele hoffman) en ik heb ook bitterweinig visuals gehad. enkel de cev's waren goed zichtbaar , en als ik een ballonnetje lachgas inhaleerde waren ze overduidelijk en begon alles te golven. maar voor de rest enkel schaduwen die bewegen of een beetje verkleuren en in m'n ooghoeken mensen die uitrekken. maar van echte patronen ed was ni zozeer sprake.. :(

Scheelt per persoon, ik heb een keer meer dan 500 mics op en had eigenlijk ook amper visuals. Bij mij is lsd meer filosofisch en kleurrijk... Met 500+ stond de werled wel op zijn kop, overal tracers, vage kleuren, gedachten horen enz, maar niet echt die patronen waar ik vaak over hoor.

MCHZK

Belezen gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
MCHZK zei:

Scheelt per persoon, ik heb een keer meer dan 500 mics op en had eigenlijk ook amper visuals. Bij mij is lsd meer filosofisch en kleurrijk... Met 500+ stond de werled wel op zijn kop, overal tracers, vage kleuren, gedachten horen enz, maar niet echt die patronen waar ik vaak over hoor.

I see.. maar zelfs kleurveranderingen heb ik zo goed als niet gehad , enkel schaduwen en rook die wat verkleurde
ik heb verder wel een ongelofelijk sterke mentale trip gehad , kan dit aan het soort zegels liggen of ligt het eerder aan mij ?

Kmind

Belezen gebruiker
Gisteren voor het eerst een zegel genomen.
Redelijk weinig visueel te merken zeker in vergelijking met mijn paddenstoelen trips van een tijdje terug, was wel redelijk hard aan het gaan in me hoofd.

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik heb altijd wel goeie hallucinaties als ik 1 of anderhalf hoffmannetje naar binnen werk hoor, mensen hun gezichten vervormen ik zie soms zelfs dingen die er echt helemaal niet zijn, maar dat verschilt heel erg per persoon denk ik

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.

azgaza

Badass junkie
Ik heb van alle zegels in alle doseringen harde visuals gehad, dat verschil per zegels heb ik ook nooit zo gemerkt maar wel gehad dat een zelfde aantal ug gewoon iets sterker voelde, maar ik weet niet of dat aan de zegels lag of aan de mindset etc.

J0rrit

Badass junkie
DrippTone zei:
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.

Maar was de trip zelf bij die van 50 ug dan ook wel een stuk milder?

Dopezilla

Badass junkie
Tijdens mijn eerste trip heb ik zo goed als geen visuals gehad, al was de decoratie van het goa feestje wel erg leuk om naar te kijken.

Het bewoog allemaal wat, en schiftte wat in kleur, maar daar bleef het bij.

Mijn tweede trip was wat maffer. Ik zag de muziek héél even, en héél even zat de muziek in mij, maar het mafste was dat ik mijn eigen wangen zag, en dat daar stromen kleur en andere wazige shit vanaf stroomden. Ehh, zoals ik het beschrijf klinkt het heel anders dan het was, maar eh, nou ja.

Juist ja.

Het varieert dus een beetje, gok ik. Maar ik ga het in de toekomst wel merken wat het me nog meer brengt. :grin:

Olle

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
J0rrit zei:
DrippTone zei:

De trip duurde zelf wel even lang, maar die van 100 mics had meer mind fuck en die van 50 waren gewoon zeer visueel. En dat ligt niet aan het moment.
Ik heb dr laatst 5 van gegeten en nog nooit zo intens visueel getript. Het was 250 mics trip, maar mijn vorige trips van rond de 200 ug vielen erbij gewoon in het niets.

Ook hoor ik van anderen dat er wel degelijk verschil zit in LSD, dus waarom dan niet op gebied van hoe visueel het is, of hoe zwaar de body load, etc etc.

J0rrit

Badass junkie
DrippTone zei:
J0rrit zei:
DrippTone zei:

De trip duurde zelf wel even lang, maar die van 100 mics had meer mind fuck en die van 50 waren gewoon zeer visueel. En dat ligt niet aan het moment.
Ik heb dr laatst 5 van gegeten en nog nooit zo intens visueel getript. Het was 250 mics trip, maar mijn vorige trips van rond de 200 ug vielen erbij gewoon in het niets.

Ook hoor ik van anderen dat er wel degelijk verschil zit in LSD, dus waarom dan niet op gebied van hoe visueel het is, of hoe zwaar de body load, etc etc.

Dat denk ik zelf ook hoor, maar ik doelde meer erop of je ze hebt laten testen of die 50 mics eigenlijk toch meer mics zijn?

Gr

Bovenaan