• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD Trips Reports

Jeller

Badass junkie
Report 1, 1ste keer LSD
lokatie: Boom Festival, Portugal

LSD was iets wat ik altijd al wou proberen, maar ik durfde nooit echt, omdat ik met paddo's al een slechte ervaring had gehad, maar de laatste 3 keren paddo's waren ok dus ik kon het er op wagen..
ik had de dag ervoor 3.5 gram mexicaanse paddo's gegeten, maar ik had totaal niet zo hard getript als het zou moetne voor zoveel..

Ik begon dus met een halfje, een dolfijntje (de dag erna bleek het zelfs maar 1/3 te zijn) en dat was een lichte trip. Het kwam op toen ik aan het feesten was en alles leek levendiger en cartoonachtig. De kleuren werden echt veel mooier, vooral daar want dat is echt het psychedelisch paradijs :grin:
Visueel lichte vervormingen, en intensere kleuren.. maar al bij al was het niet zo hevig.. het leukste er aan (en dat vind ik nog steeds) is het feesten op de goa :wink: Je wordt er echt heel gelukkig van en gaat volledig op in de muziek.

XTC IS ER NIETS VERGELEKEN MEE!!
als je denkt dat xtc/mdma een goede feestdrugs is dan moet je lsd eens proberen :wink:
khad die dag nog zin om meer bij te pakken, maar twas al vrij laat en je slaat daar best geen nacht over, want rond 9 uur wordt het daar verschrikkelijk warm dus je moet wel 's nachts slapen..

vlak toen we gingen gaan slapen was het nog even freaky, want mijn maat was al 24 uur aan het trippen en die werd een beetje paranoia. wij even schorpioenen zoeken in ons tent, maar de kust was veilig dus we konden slapen

Report 2, de dag er na
De dag erna was het nog altijd festival en ik had nog 2/3 over van die dolfijn, khad em blijkbaar niet goed verdeeld..

tegen de vooravond neem ik dat dus, nog even gaan zwemmen in de rivier als de zon aan het ondergaan is.. maar zoals je wss wel weet werkt lsd niet zo goed de dag er na dus ik besluit nog een tripje te kopen, omdat ik maar heeel licht aan het trippen was

we komen toevallig in zo'n boomhut belgen tegen en daar heb ik een Shiva van kunnen kopen.. die kerel had ook hasjolie en ik en mijn maat trokken er elk 5 keer van en we waren echt SCHEEF, zeker in combi met die lsd..toen was het nog altijd licht trippen, maar heel verward :confused:
Hasjolie niet onderschatten hoor!!
toch trok ik het mij niet echt aan, ik nam nog een halve shiva, omdat ik nog goed hard wou trippen

dan begon ik redelijk goed visueel te trippen en die avond heb ik mij echt geamuseerd, alles was gelijk vloeibaar en reptiel-achtig :)
ook weer goed gedanst, hasj gerookt en ook veel hot dogs gegeten, die dingen zijn echt lekker al trippend :hearteyes:

Report 3, in België bij een vriend thuis deze keer

Dit was een week na Boom, dus ik kan weer voluit trippen
Ik had nog die halve Shiva van op Boom en die bleek nog redelijk heftig te zijn.. meest visuele trip tot nu toe.. de tv die deed heel raar, zijn kleuren gingen naar negatief en zo en er kwamen witte vlekken op, dit was echt vet. In een huis trippen vind ik wel minder leuk, omdat het een beetje eentonig is en je bent minder vrij.. er waren ook niet trippers bij dus die hadden geen zin om efkes een wandelingetje te maken ofzo

toch hele leuke trip, vooral omdat die visueel dik in orde was

Report 4, Psylence
Psylence is dus ook weer een goafeestje van afgelopen zaterdag.

Deze keer had ik weer shiva's (wel andere wss), ik ben begonnen bij een halje en toen was het en leuke mindspace, muziek klonk leuk, echt weer zwaar gefeest en vooral veel gelachen :)

kging even na de nachtwinkel me ne maat, want khad echt honger, da was zeker 10 minuten stappen en die bleek dan nie open te zijn :openmouth:
khad ondertussen die andere helft ingenomen en ineens werd het echt heel visueel en scheef :wink: khad ondertussen al een pint of 10 binnen dus kwas zat en trippend. Een combinatie die ik zeker kan aanraden, je trekt je veel minder aan wat er gebeurt, tis alsof je het allemaal beter kan verwerken..

echt keihard gefeest en gelachen dan.. op een gegeven moment was ik wel een beetje gedegouteerd door al die drugshoofden daar, het is meestal erg op goa's maar kvond het er toen een beetje over..

langs de andere kant waren hun vuile gezichten wel extreem grappig, net karikaturen :tongueout:

ne maat van mij had veel te veel mdma en speed gepakt en die was volledig 'den bos in' (lees: volledig waus of hoe noemen jullie dat) en die was echt gelijk een invalide (grappig detail: hij is monitor voor invaliden en toen was hij er zelf 1 :tongueout:).. op trips was dat natuurlijk supergrappig :)
die dag echt lang getript en de hele tijd gelukkig gebleven

Conclusie:
acid is echt wel de leukste drugs die ik gedaan heb, veel leuker dan xtc, zeker als je er wat alcohol bij drinkt :beer:
het leukste er aan vind ik dat het zo lang duurt, maar dat kan ook wel een groot nadeel zijn natuurlijk

Jelle

buzzy

Badass junkie
Mijn maat was al 24 uur aan het trippen en die werd een beetje paranoia. wij even schorpioenen zoeken in ons tent, maar de kust was veilig dus we konden slapen
SCHITTEREND :mrgreen: :sunglasses: Zo herkenbaar :P

Jeller

Badass junkie
het grappige was dat we de dag ervoor echt zo'n dikke schorpioen hadden tegengekomen :tongueout:

muziek, lichten etc op feesten ook mooier dan zelfs op xtc???
ja hoor, raar maar waar, je hebt zelfs meer energie. op xtc word je soms zo loom, bij acid zit ik echt soms opgefokt maar dan op een leuke manier

en muziek klinkt echt veel intenser, zeker goa

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
het grappige was dat we de dag ervoor echt zo'n dikke schorpioen hadden tegengekomen :tongueout:

ja hoor, raar maar waar, je hebt zelfs meer energie. op xtc word je soms zo loom, bij acid zit ik echt soms opgefokt maar dan op een leuke manier

intenser, maar dat heb je op veel drugs.op mdma vind ik echter een ander verhaal, alsof het gemaakt is voor de muziek. Je voelt muziek helemaal door je heen je bent een met muziek en zelfs kutte nummers klinken dan super vet.

op lsd ook?

spacekonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
Jeller zei:

intenser, maar dat heb je op veel drugs.op mdma vind ik echter een ander verhaal, alsof het gemaakt is voor de muziek. Je voelt muziek helemaal door je heen je bent een met muziek en zelfs kutte nummers klinken dan super vet.

op lsd ook?

Op MDMA LIJKT alles alsof je ervoor gemaakt bent, dat is de drugs nou juist jou waarneming manipuleren en alles helemaal te gek vinden.

bij LSD ben je je meer bewust hoe mooi alles is , en zijn mooie dingen echt prachtig.
en nee kut muziek klinkt dan niet mooi , je bent je dan nog bewuster van hoe kut het klinkt en het klinkt nog kutter!

dat is het verschil LSD versterkt het mooie , maar het is niet 1 en al mooi en nep ....
Het lelijke..... blijft gewoon lelijk :wink:

Jeller

Badass junkie
ja en wordt meestal lelijker en grappiger :)

mdma maakt je gewoon wijs dat alles leuk is enzo..

op lsd heb ik echt al supereuforie gehad als er een zwaar feestnummer is met een kippevelmoment langer dan een minuut

J0rrit

Badass junkie
spacekonijn zei:
Op MDMA LIJKT alles alsof je ervoor gemaakt bent, dat is de drugs nou juist jou waarneming manipuleren en alles helemaal te gek vinden.

bij LSD ben je je meer bewust hoe mooi alles is , en zijn mooie dingen echt prachtig.
en nee kut muziek klinkt dan niet mooi , je bent je dan nog bewuster van hoe kut het klinkt en het klinkt nog kutter!

dat is het verschil LSD versterkt het mooie , maar het is niet 1 en al mooi en nep ....
Het lelijke..... blijft gewoon lelijk :wink:

owzo, maar dat maakt toch niet uit?dat mdma ervoor zorgt dat alles mooi en leuk is, dat is toch juist zo leuk eraan.

spacekonijn

Badass junkie
dat is persoonlijk natuurlijk.
ik antwoorde alleen op je vraag over of je je zo voelt alsof je voor de muziek gemaakt bent

Mr 187

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Jeller zei:

op lsd ook?

Haha sterker nog ,muziek met lsd op,vooral goa en psy trance,je hoort er dan stukjes in zo van waauuww....En de volgende dag kan je die climax niet meer vinden omdat die er helemaal niet is,tonen en klanken vervormen met lsd heel erg...
Als je in 1 x een langzaam nummer opzet met songteksten erin kan je hem zelfs in slowmotion horen als bagger,terwijl je het mischien normaal een mooi nummer vond.

Dags

Bewuste gebruiker
vette sh1t!!!! Ik wist niet dat LSD ook euforie met zich meebracht, dacht dat ht alleen hard trippen was. Misschien dat ik het toch eens ga doen als ik er ooit eens aan zou kunnen komen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Report 4, Psylence
Psylence is dus ook weer een goafeestje van afgelopen zaterdag.

Deze keer had ik weer shiva's (wel andere wss), ik ben begonnen bij een halje en toen was het en leuke mindspace, muziek klonk leuk, echt weer zwaar gefeest en vooral veel gelachen :)

kging even na de nachtwinkel me ne maat, want khad echt honger, da was zeker 10 minuten stappen en die bleek dan nie open te zijn :openmouth:
khad ondertussen die andere helft ingenomen en ineens werd het echt heel visueel en scheef :wink: khad ondertussen al een pint of 10 binnen dus kwas zat en trippend. Een combinatie die ik zeker kan aanraden, je trekt je veel minder aan wat er gebeurt, tis alsof je het allemaal beter kan verwerken..

echt keihard gefeest en gelachen dan.. op een gegeven moment was ik wel een beetje gedegouteerd door al die drugshoofden daar, het is meestal erg op goa's maar kvond het er toen een beetje over..

langs de andere kant waren hun vuile gezichten wel extreem grappig, net karikaturen :tongueout:

ne maat van mij had veel te veel mdma en speed gepakt en die was volledig 'den bos in' (lees: volledig waus of hoe noemen jullie dat) en die was echt gelijk een invalide (grappig detail: hij is monitor voor invaliden en toen was hij er zelf 1 :tongueout:).. op trips was dat natuurlijk supergrappig :)
die dag echt lang getript en de hele tijd gelukkig gebleven

Conclusie:
acid is echt wel de leukste drugs die ik gedaan heb, veel leuker dan xtc, zeker als je er wat alcohol bij drinkt :beer:
het leukste er aan vind ik dat het zo lang duurt, maar dat kan ook wel een groot nadeel zijn natuurlijk

Jelle
psylence was JAAP
de deco was bijzonder mooi.
de muziek was geweldig :mrgreen: :mrgreen:
zeer dark rammende psytrance :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
mmm, het begint bij mij toch ook te kriebelen, Jelle.. Je hebt je trips leuk neergezet :)

Toch hou ik het nog maar ff bij paddo's.. Weet niet precies wat het is, maar vertrouw LSD niet helemaal op 1 of andere manier! :beer:

Jeller

Badass junkie
mja, moest ik echt veel trippen zou ik dat ook niet vertrouwen, maar zolang het bij gelegenheden blijft kan dat gen kwaad volgens mij

Jeller

Badass junkie
Dags zei:
vette sh1t!!!! Ik wist niet dat LSD ook euforie met zich meebracht, dacht dat ht alleen hard trippen was. Misschien dat ik het toch eens ga doen als ik er ooit eens aan zou kunnen komen.
die euforie komt er niet per se hoor, daar moet je zelf voor zorgen
bij xtc krijg je bijvoorbeeld sowiso eurforie, ewoon omdat de pillen je serotonine doen afgeven, op lsd krijg je euforie omdat je gewoon van sommige dingen die je echt leuk vind zo gelukkig wordt

en Ben:

Paddo's moeten heus niet onderdoen voor LSD, geestelijk kan je zeker even diep zitten.. visueel is lsd wel een stuk sterker vind ik
en om uit te gaan en actief en sociaal te doen is lsd ook nog een stuk beter, omdat je met paddos meer verward bent

maar je kan met LSD ook echt fucked up in je hoofd zijn hoor :tongueout:
de laatste keer op Psylence zag ik zodanig veel drugshoofden dat het net een soap leek met gevolg dat de goa volledig vervormde tot een soap-melodie, moeilijk uit te leggen, maar ik hoorde die er zeer lichtjes in boven de muziek.. klinkt heel bizar, en dat is het ook, maar geen woorden kunnen dat uitleggen :)
echt gek worden hehe, de conversaties die je dan met jezelf voert zijn dan ook hilarisch

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
Dags zei:
die euforie komt er niet per se hoor, daar moet je zelf voor zorgen
bij xtc krijg je bijvoorbeeld sowiso eurforie, ewoon omdat de pillen je serotonine doen afgeven, op lsd krijg je euforie omdat je gewoon van sommige dingen die je echt leuk vind zo gelukkig wordt

en Ben:

Paddo's moeten heus niet onderdoen voor LSD, geestelijk kan je zeker even diep zitten.. visueel is lsd wel een stuk sterker vind ik
en om uit te gaan en actief en sociaal te doen is lsd ook nog een stuk beter, omdat je met paddos meer verward bent

maar je kan met LSD ook echt fucked up in je hoofd zijn hoor :tongueout:
de laatste keer op Psylence zag ik zodanig veel drugshoofden dat het net een soap leek met gevolg dat de goa volledig vervormde tot een soap-melodie, moeilijk uit te leggen, maar ik hoorde die er zeer lichtjes in boven de muziek.. klinkt heel bizar, en dat is het ook, maar geen woorden kunnen dat uitleggen :)
echt gek worden hehe, de conversaties die je dan met jezelf voert zijn dan ook hilarisch

mm, ben erg benieuwd wat het effect van LSD op mij zou zijn!

Visueel doen Paddo's nameljk nauwelijks iets met me.. Ja, het lijkt wel alsof ik in staat ben meer details waar te nemen, die ik anders gewoon niet zie om energie te besparen.. Echt iets zien bewegen wat niet leeft/zou kunnen leven met fantasie (een stenen muur) is me nooit gelukt..

heb een beetje een tegenstrijdig beeld nu van LSD, je zegt dat je van LSD minder verwart bent dan van Paddo's. De laatste keren was ik van de paddo's totaal NIET in de war, en ik was zelfs in staat om met (onbekende) nuchtere medemensen te praten.. (veelal dan wel gevolgd door een lachbui, als de conversatie afgelopen was..)

Bij LSD denk ik dat ik eerder in de war raak, omdat je een voorwerp voor iets heel anders kunt aanzien dan het voor bedoelt is! En geluiden/muziek klinken ook vreemd zeg je?!

Jeller

Badass junkie
ja de waarneming vind ik veel intenser onder LSD, maar veel van die dingen zijn zowel bij paddo's als bij lsd dosisafhankelijk

praten lukt ook wel bij padod's maar ik zit meestal vlugger 'geïsoleerd' en zit dan in mijn eigen te spacen, bij lsd heb ik dat ook, maar kheb meer behoefte aan praten

maar als je een paddotrip van een hoog caliber aankan, dan kan je zeker ook een gelijkaardige lsd trip aan

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Het verwarren van lsd ligt zo dat als je iets wilt zeggen, tientallen gedachten door je kop schieten en dat je dan pas iets zegt ofzo.
Al het routine-denkwerk wordt overboordt gegooid, niets is te min, niets is overbodig..

Je KAN met nuchtere mensen praten maar het zal moeilijk zijn om dit zonder te lachen te doen.
Als je even staart of je zegt niets graak je meteen in die goeie lekkere trance waar je langer in blijft dan je denk. Niet dat dit slecht is :)

Wat bij mij helpt om normaal te doen als ik vol aan het trippen ben is goed rondkijken en over elk onderwerp dat je ziet over nadenken.
Nu een heel belachelijk voorbeeld.: Je ziet iemand zijn trui, dan denk je van: Dit is nu een trui, de kleur daarvan is zwart, ...Etc

Heel idioot, maar ik kan er normaal bij blijven, nu niet heel de trip door, maar zo is een 2 a 5 tal minuten max.

Maar het is wel, als je een paddo trip van een hoog caliber aankan, kun je denk ik ook lsd aan. Zoals Jeller zei.
Maarrr, ga nu niet denken van: Zozo, dit was het dan?
Je kan er nog wel eens raar van opkijken. :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
@Ben: Als je wiet rookt en alcohol drinkt of 1 van beide (ik dacht beide toch?) hoef je LSD echt niet te wantrouwen. Als je het maar binnen de perken houd natuurlijk. Maar dat is bij LSD en paddo's niet zo moeilijk.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:

Jelle
idd dat heb ik dus ook altijd.
vooral op een festival als het dan licht is aan het worden.
die mensen zien er zowiezo al niet echt gezond uit, maar als je aan het trippen bent is het echt abnormaal hoe fataal die mensen eruit zien.
ik lach me echt altijd een breuk dan s'morgens. :openmouth: :openmouth: :P

Ellesdee

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Jeller zei:

Jelle
die mensen zien er zowiezo al niet echt gezond uit, maar als je aan het trippen bent is het echt abnormaal hoe fataal die mensen eruit zien.

whahaha idd... maar vaak als je lsd op hebt zie je dr nog normaal uit...
en de rest ziet er dan zo verlept uit :P

zommes

Badass junkie
schranziewanzie zei:

Kan inderdaad erg komisch zijn, maar het moet wel menselijk blijven. Als mensen er echt uitzien alsof ze het niet eens leuk meer vinden kan het wel een beetje angstaanjagend worden, imo.

Ellesdee

Badass junkie
zommes zei:
schranziewanzie zei:

Kan inderdaad erg komisch zijn, maar het moet wel menselijk blijven. Als mensen er echt uitzien alsof ze het niet eens leuk meer vinden kan het wel een beetje angstaanjagend worden, imo.[/quote]

true true..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
zommes zei:
schranziewanzie zei:

Kan inderdaad erg komisch zijn, maar het moet wel menselijk blijven. Als mensen er echt uitzien alsof ze het niet eens leuk meer vinden kan het wel een beetje angstaanjagend worden, imo.

true true..[/quote]vele zien er echt slecht uit.
maar echt nog geen problemen mee gehad.
gelijk hier nog ergens vermeld, het lijkt echt of je naar een super grappige cartoon bent aan het kijken.
wat voor koppen die mensen trekken, hoe die zijn aan het dansen, hoe die lachen, hoe die praten.
als ik op zoiets trip loop ik van het begin tot het einde met een BIG HAPPY smile op mijn kop.

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
schranziewanzie zei:
Jeller zei:

Jelle

whahaha idd... maar vaak als je lsd op hebt zie je dr nog normaal uit...
en de rest ziet er dan zo verlept uit :P

Idd dan krijg je een dikke egoboost :grin:

Jeller

Badass junkie
yup, maar niet zo groot als bij xtc
verder meer energie, wakker zijn en ik krijg er ook honger van

Intoxicated

Wijs gebruiker
Bij acid fluctueert het echt...

De ene keer zijn mn pupillen klein, dan weer groot, dan weer 1 klein en 1 groot...

beetje vaag

BacingsPen

Badass junkie
mm, als ik ooit een onderzoek te lezen krijgt die net zo betrouwbaar oogt als die over paddo's, dan zit ben aan de LSD :wink:

Is de kans groot dat omstanders doorhebben dat je LSD gebruikt hebt? (Ben hier met paddo's nooit bang voor geweest..)

toepiekloot

Belezen gebruiker
bwa, mensen die weten wat de effecten zijn en die het zelf ook al gedaan hebben zullen het misschien wel door hebben, maar de rest niet echt...
ik heb mij toch altijd al normaal kunnen houden op lsd, tenzij dat je natuurlijk met allemaal trippers zit, dan laat ik die lachspieren en de onnozelheid wel eens goed werken natuurlijk :)

Bovenaan