Lsd trip morgen ,

Braindead

Newbie
Goede avond ik heb een voor mijn trip morgen ,

het gaat om het volgende ik ben een ervaren tripper al zeg ik het zelf van ketamine k-holen paddo,s en paddo,s met dikke portie mao-remmers is je wereld op zijn kop x100 lach ik altijd in een deuk dmt noem maar op mescaline salvia mxe van alles wat .

lsd heb ik 1x eerder gedaan en door de verhalen had ik me redelijk laten overhypen en verwachte te veel , met deze 1e zegel had ik amper visuals, waar ik opzich van baalde geen idee wat er op deze zegel zat trouwens niet veel vermoed ik wel genoeg om me wakker te houden want slapen lukte niet

nu heb ik zegels weten te bemachtigen waarvan beweerd word dat er 150 ug op zit , nou heb ik gelezen dat als je na 3 uur een zegel bij neemt de trip verlengt maar niet echt visueel versterkt .

je raad het al ik doe het natuurlijk voor de visuals mijn gezonde verstand zegt begin met 1 maar dat is het probleem ik heb er maar 2 voor mezelf , dus als die ene mij niet bevalt aan visuals heb ik nog 1 liggen die een week later ok niet zou bevallen :P

aan de andere kant heb ik zoits van doe mij maar 2 tegelijk zodat ik gegarandeerd ben van een trip alleen is het jammer dat ik bij mijn eerste x lsd niet echt voor mijn gevoel heb kunnen kennis maken met lsd wat is verstandig is er mischien een interval dat het mijn trip nog wel versterkt als ik 1 neem en bijvoorbeeld anderhalfuur later nog 1 ?

graag advies alvast bedankt heb er wel ongeloofelijk veel zin aan dat zeker ! :tearsofjoy: alleen wil niet dat ik spijt krijg van te weinig :P

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Braindead zei:
nu heb ik zegels weten te bemachtigen waarvan beweerd word dat er 150 ug op zit.

Met beweringen zou ik opletten, kan jij je zegeltje niet ergens laten testen?

Braindead zei:
aan de andere kant heb ik zoits van doe mij maar 2 tegelijk zodat ik gegarandeerd ben van een trip.

Hier zou ik nou echt voor uitkijken als ik jou was, lijkt me een linke soep als je niet zeker weet wat er opzit en hoeveel µg erop zit.

Heb nog 1 advies voor je, laat je stuff testen anders is het moeilijk te beoordelen.

grts

Braindead

Newbie
Helaas heb ik die mogelijkheid niet omdat ik maar 2 stuks in mijn bezit , dus ik moet de gok maar gewoon nemen om 1tje te nemen. toch bedankt voor je reactie :) als ik 1 neem en 2 uur later nog 1 denk je dan dat het stacked of alleen verlengd wat is je eigen ervaring hier mee ?:)

dev95

Newbie
Braindead zei:
Helaas heb ik die mogelijkheid niet omdat ik maar 2 stuks in mijn bezit , dus ik moet de gok maar gewoon nemen om 1tje te nemen. toch bedankt voor je reactie :) als ik 1 neem en 2 uur later nog 1 denk je dan dat het stacked of alleen verlengd wat is je eigen ervaring hier mee ?:)

Dus als je 2 zegels hebt kan je niet laten testen?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Braindead zei:

Heb zelf geen ervaring met het bijpakken van LSD, ik doe 1 dosis en daar blijft het bij.
Mischien anderen die er wel ervaring met hebben...?

grts

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
Braindead zei:

Heb zelf geen ervaring met het bijpakken van LSD, ik doe 1 dosis en daar blijft het bij.
Misschien anderen die er wel ervaring met hebben...?

grts
Als ik meer wil nemen dan doe ik bijvoorbeeld in plaats van de eerste 200mics er 300.
Moet er wel bij zeggen dat het effect meestal niet sterker word, wel langer

Kan dus nog lonen maar waarschijnlijk word het verlengd.

Hopelijk heb je er iets aan
Peace!

Paperplane.

Wijs gebruiker
Leuk! Ik heb 45 min geleden een yinyan dolfijntje genomen, voel me echt lekker al, nog niet echt visueel, maar wel de mindset al lekker, heb wierrookjes en spacende lanpen veel planten in deze lamer. Lekker infected mushroom op :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paperplane. zei:
Leuk! Ik heb 45 min geleden een yinyan dolfijntje genomen, voel me echt lekker al, nog niet echt visueel, maar wel de mindset al lekker, heb wierrookjes en spacende lanpen veel planten in deze lamer. Lekker infected mushroom op :)

En een leuke tijd gehad vast? :hearteyes:

Braindead

Newbie
Echt heren en dames van het DF wat een fucking verlichting ,

ten eerste bedankt voor de toch vele reacties :)

Ik had nooit durfen dromen dat deze stof zo geweldig zou zijn voor mij ! Ik ben er ondersteboven van heb nu ok al 2x getript erop in 1 maand , gewoon omdat ik dit stofje zo gigantisch weet te waarderen , alles wat je doet is zo episch muziek luisteren ik kon eerlijk bijna wel janken zo mooi klonk het nog veel beter als met snoep , wat ik zat gewoon in de muziek ik was de muziek voor mijn gevoel , gamen ? ik zat in de game deed een oorlog spel 1 ding is wel gebleken mij moet je niet op oorlogs pad sturen met acid op , dikke lol stond soms minuten in het spel stil te staan omdat ik aan het kijken was hoe mooi het was . de 2x dat ik het nu heb gedaan zijn mij zo goed bevallen dat ik het elk weekend wel zou kunnen doen de dag erna is hemels wat de week erna voel ik me gewoon verlicht . ik ga het zeker niet elke week doen eerder 1x in de maand tot 2 maanden om het speciaal te houden .

hier voor deed ik altijd paddo,s met mao-remmers waarbij helderheid nou op zijn minst erg ver te zoeken is en daarmee gaat alles soms zo op zijn kop dat je op het laatst zoits hebt van nou mag het ok wel weer stoppen het is wel leuk geweest , met lsd vond ik het gewoon dood zonde dat het afgelopen was :P

de helderheid het epische gevoel van alles is 1 komt bij mij zo sterk naar boven dat ik bij mijn eerste trip echt de hippy,s van vroeger in 1x snapte , 1 nadeel wel is dat ik de volgende dag buikpijn had van het gelach. mischien dat het allemaal zo super overkwam omdat ik echt kwa trippen al zo veel heb meegemaakt en zoveel heftige shit ok , dat dit gewoon perfect aanvoelde.

Ik verkies nu lsd boven paddo,s door de helderheid de controle die je er bij hebt , echt het was zo apart alle vragen die ik had en aan mezelf stelde waren binnen een tijdsbestek van 1 seconde opgelost , de 2de keer dat ik dit goedje heb genomen ok besloten in me eentje te doen en zelfs dat was gewoon puur genieten , dat het ok zo lang duurt vind ik alleen maar een voordeel erg spraakzaam word ik er niet van maar genieten niet best . Ik had zelfs gewoon momenten dat ik me zwaar associaal voelde door dat een mens zo kan genieten van iets i have a new Love ( L) ik verkies dit nu boven snoep en al het andere :)

Bovenaan