Wees gerust dat soort liefde is tijdelijk en verdwijnt weer als de gebruiker zich niet meer zo super goed voelt.Ahhhh, ik hoop dat het door de mdma kwam en niet aanhoud.....
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Wees gerust dat soort liefde is tijdelijk en verdwijnt weer als de gebruiker zich niet meer zo super goed voelt.Ahhhh, ik hoop dat het door de mdma kwam en niet aanhoud.....
Bij een krant als de Telegraaf of het AD zou ik dat misschien verwachten, alhoewel deze kranten zich soms ook opvallend progressief uiten via artikelen (met name het AD). Maar wanneer ook meer linkse media dezelfde berichten plaatsen (ik heb het idee dat het kant en klare berichten zijn die ze van nieuwsbureau's als het ANP krijgen, omdat sommige berichten in verschillende kranten geregeld identiek zijn in bewoordingen) dan denk ik dat het ergens anders aan ligt; de totale onbekendheid met het onderwerp drugs. En ze moeten de krant vullen zeg maar. Bewijs is bijvoorbeeld deze foto (zie onder) die zo'n beetje bij elk bericht over cocaïne in verschillende kranten wordt geplaatst. Het grappige is, dat de foto gewoon fout is; het buisje wordt verkeerd, omgekeerd vast gehouden. Best amusant eigenlijk.Ik zat net alle rapporten en nieuws berichten hierover te lezen.
De zelfde bangmakerij en gebrek aan (vrijgegeven) bewijs.
Ik ben niet van de conspiracy theorieen maar wanneer de reguliere media zo op een onderwerp springt valt het wel erg op.

Grappig hoe zulke dingen kunnen lopen he. Een maatje van mij haalde me eens uit een nare trip ervaring door ten eerste te zeggen dat mijn dosis gewoon veilig is met daarna de vraag: "Maar vind je het niet mooi dan?"Ik heb een keer voor tripsitter moeten spelen, nog onverwacht ook.
Een maat (ik noem geen namen @verwondering) van me kwam op het lumineuze idee om 60 gram truffels plus mao remmer te nemen, ging daar niet zo goed op en besloot toen mij te bellen.
'Ga ik dood?', Moet ik 112 bellen'?', dat waren de 2 vragen die keer op keer gesteld werden. Rustig vertellen dat hij niet dood ging en geen 112 hoefde te bellen had niet zo veel effect. Toen besloot ik het over een andere boeg te gooien, afleiding! Ik liet hem een tekening maken, onder de bank kruipen en weet ik nog veel meer, en dat had dus wel effect.
Ik schrijf me in!Ben zelf geschoold yoga leraar. Ik speel met het idee om in de nabije toekomst open sessies's te geven van yoga en LSD / Psilo trips gecombineerd. Yoga op psychedelica. Mindblowing.
Yoga is zoo super ontspannend… Er zijn asana’s (yoga poses) die gericht zijn op het bevorderen van extase… Heel eenvoudig en langzaam stretchen, weinig beweging maar vooral voelen… Veel liggende poses en enkele zittende. Asana’s die ook gebruikt worden in yoga vormen gericht op zelf-heling. Ook pranayama (= ademhalings-meditatie) Lekker langzaam diep in en uitademen… Lijkt me fijn om yoga te doen met trippers die geen enkele ervaring hebben met yoga. Dan behoren ze tot de zeer weinigen die later kunnen zeggen dat ze yoga hebben geleerd op LSD!Ik schrijf me in!
Lijkt me wel mindblowing ja, maar LSD wordt moeilijk om in zo'n context te doen, aangezien dat illegaal is.Ben zelf geschoold yoga leraar. Ik speel met het idee om in de nabije toekomst open sessies's te geven van yoga en LSD / Psilo trips gecombineerd. Yoga op psychedelica. Mindblowing.
Karma police!!!Lijkt me wel mindblowing ja, maar LSD wordt moeilijk om in zo'n context te doen, aangezien dat illegaal is.
Ik zie de flyers al voor me:Over karma gesproken, er bestaat zoiets als karma-yoga. Dat betekent: yoga die gratis is en die je geeft om het geven, niet om het krijgen. Yoga en geld gaat sowieso niet samen. Wil alleen gratis yoga geven.
Ik zie de flyers al voor me:
"Elke vrijdagavond Space Yoga bij yogaschool De Trippende Lotus. Verkoop van losse zegels bij de balie."
1p-LSD en ALD-52 & truffles zijn wel legaal...Ik zie de flyers al voor me:
"Elke vrijdagavond Space Yoga bij yogaschool De Trippende Lotus. Verkoop van losse zegels bij de balie."
Op Psy-Fi zit je helemaal aan het juiste adres.1p-LSD en ALD-52 & truffles zijn wel legaal...Maar participanten kunnen natuurlijk (officieel) ook zelf ergens hun tripjes kopen en meenemen...)
Ik denk trouwens niet echt aan een school, maar meer een soort guerilla yoga- ergens afspreken op een festival, waar ze sowieso al naar toe gaan, of evt voor twee dagen of zo een vakantiehuisje huren in een leuk natuurgebiedje...
Ik zal hier tzt wel een oproepje plaatsenOp Psy-Fi zit je helemaal aan het juiste adres.
Waar kan ik me inschrijven?![]()