• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD, the map and the sneaky Fatboy

Hengel

Newbie
Datum: maandag 12-07-2010
Drugs: LSD (hoffmanzegels), 2x 75 mics per persoon
Deelnemers: J (vrouw 20 jaar) en R (man 23 jaar)
Missie: Rijswijk proberen uit te komen

Als eerst zal ik ons even voorstellen hier. Ook al ben ik zelf redelijk wat uren hier op het forum aanwezig geweest, heb ik mij nooit eerder aangemeld.
Wij zijn geen diehard gebruikers ofzo maar kunnen zo of en toe goed genieten van alles en nog wat.
Zelf heb ik ervaring met Mdma, salvia, paddo’s, truffel, keta en nog wat standaard zooi, maar had nog nooit LSD gedaan. J der lijst is ook redelijk lang maar wat allemaal weet ik niet precies, zij had wel een paar keer eerder LSD gebruikt.

Een spontane trip vind ik zelf altijd zo geniaal maar aangezien ik nog nooit LSD had gedaan wilde ik toch even wat dingen op een rijtje hebben voordat we er aan begonnen. Hierbij was voor mij de locatie van groot belang. Het liefst een locatie waar niemand je lastig kan vallen en niet dat je bent op gesloten in 1 huis.
Om deze trip goed te plannen had ik al een aardige voorraad zegels gehaald,,.. (je weet maar nooit wie er mee willen doen)

De behoefte aan deze LSD trip was al 2 maanden aanwezig maar omdat ik zo druk was met mijn studie durfde ik het niet aan om te gaan trippen met al die stres. Heel netjes heb ik mij kunnen inhouden tot afgelopen maandag, mijn vakantie was begonnen en ik had alles afgerond voor mijn studie. Geen zorgen aan mijn hoofd dus.

Maandag avond 20.00 :

Nog best brak van het feest van die avond ervoor,.. (was iets met voetbal ofzo hehe :P ) Krijg ik een sms van J:

Allooo!! Kunnen we vanavond niet gewoon gaan zegelen met z’n drieen. :grin: ?

Ik meteen helemaal blij terug gebeld van ja is goed !!!! Die andere maat die eigenlijk mee zou doen nog gebeld maar hij zag het niet zitten om het die avond te doen.

Het enige probleem was dat we nog steeds geen perfectie locatie hadden en eigenlijk nog niks hadden voorbereid maar vanwege het overweldigende enthousiasme zijn we het gewoon gaan doen.

Al mijn zegels bij elkaar geraapt en onderweg naar de trein nog even wat lekkers gehaald bij de avond winkel,.. banaantjes (snoep) en nootjes en een fles fanta. J had nog niet zolang een nieuwe woning ergens in Rijswijk dus we besloten daar te gaan beginnen.

22.00, de eerste zegels genomen.

Bij haar verhuizing had ze een plattegrond van Rijswijk gekregen, hierop stond nog best veel groen van parken. Dat was dus het eerste idee. We hadden een plek uitgekozen op de kaart om naar toe te gaan, een parkje.
Ongeveer 45 min later begonnen wij iets te voelen van de zegels en besloten lekker naar buiten te gaan. Onze rugtassen bepakt met eten/drinken en de kaart van Rijswijk (nog twee extra zegels voor als t tegen zou vallen) . Op de kaart hadden wij 1 lange weg gevonden die wij moesten volgen, lekker duidelijk dus. Moet er misschien nog even bij zeggen dat ik nooit in Rijswijk was geweest en J die woonde er pas dus die wist eigenlijk ook niet veel van de ‘stad’.

Rond 23.00 weren we al flink melig aan het doen en hadden de grootste lol met de kaart, onderweg op onze route naar het park kwamen wij allerlei dingen tegen die ons boeide. Het eerste was dus een toren, een herkenningspunt voor als we niet meer wisten waar we waren. Al die dingen die wij tegen kwamen zouden we aangeven op de kaart, met een nr.
Dit werd opgegeven moment alleen erg lastig. Het voelde als of wel na iedere 10 minuten wel weer iets nieuws tegen kwamen. Dit moest wel aangegeven worden op de kaart natuurlijk maar probeer dat maar eens te vinden met LSD op.
Het 2e punt was een gebouw dat was dicht getimmerd en daar op waren apen geschilderd,.. deze apen leken net 3d plaatjes.
Nog steeds volgde wij die ene lange weg maar toch was het lastig om onze locatie te bepalen op de kaart, dit duurde vaak ook enige tijd en dan lagen we weer ergens op straat onder een lantaren paal om het goed te zien. Bij het gebouw van de belasting (3e punt volgens mij) hebben lang moeten zoeken op de kaart. We kwamen met een helder idee om een straatnaam boordje te zoeken en deze staat terug te zoeken op de kaart. Omdat we het alsnog niet konden vinden ontstond er grote onduidelijkheid. J vond het ook al jammer dat ze niet meteen al haar belasting zooi mee had genomen omdat meteen bij de belasting te dumpen.

Om bij het park te komen zouden we ongeveer 20 min moeten lopen in normale staat. Maar omdat we telkens op straat gingen zitten met de kaart in ons handen en zaten te genieten van de golvende beweging in de straat en de bomen die hun slowmotion dansjes deden waren we na 2 uur en 7 punten op de kaart nog niet echt ver van huis gekomen.

We waren erg achter gekomen dat we de LSD heel goed aankonden en zoals ik al vaker had gelezen was het goed te sturen. Als erg ‘gevaar’ blijk te zijn dan kom ik helder handelen. De chaos die ik met Truffels vaak heb was nergens te bekennen. Ook al wisten we niet meer waar we waren op de kaart en in Rijswijk zelf.

2.00. Onze missie begon toen pas echt.

We wilden ons speel veld verbreden en Rijswijk verlaten. We kregen het idee om met de trein door Nederland te gaan reizen. Het was voor ons onduidelijk of er überhaupt wel ’s nachts treinen reden. Dus wij gingen kijken bij het station in Rijswijk. Op het station aangekomen kwamen we 2 liften tegen. Deze liften zijn om het spoor te bereiken. Boven de ene lift stond, LIFT NAAR ROTTERDAM en de andere LIFT NAAR DEN HAAG, de gedachte die hierbij ontstond was geniaal. Het idee dat je met de lift naar een andere stad kon gaan zorgde ervoor dat we weer helemaal dubbel lagen.
Helaas kwamen we er achter dat de laatste trein ergens naar toe net vertrokken was. Op dit moment was ik weer een stuk helderder en we zaten te twijfelen of we nog een zegel zouden nemen.

Om 2.00 hebben we beide nog een zegel genomen met het idee om vanaf Den Haag met de trein te gaan reizen door heel Nederland. Lang leve de OV-kaart.
Lopen naar Den haag Hollandspoor zou in normale staat een uur lopen zijn. En omdat J moest plassen zijn we eerst terug naar huis gelopen om daarna onze missie vervolgen.

De terug reis vanaf station Rijswijk was erg goed te doen omdat J dit iedere dag moest lopen. Na een paar minuten lag ik bij haar thuis op de bank.
Met het veilige gevoel van binnen in huis kon ik de LSD echt z’n ding laten doen en de visuals waren voor mij ongekend. J was meteen naar t toilet gegaan en ik hoorde opeens dat ze mijn naam riep,… ze was de weg kwijt in der eigen huis haha. Snel opgestaan om J ook naar de woonkamer te halen waar het spektakel kon beginnen.

Uiteraard kan muziek bij een trip niet missen,.. het is alleen altijd weer de vraag wat er word opgezet. Maar Fatboy Slim is echt DE man die het snap. Zijn sneaky melodieën en variatie van muziek soorten kunnen zo op je inspelen tijdens een trip, echt een aanrader!!!
Met het veilige gevoel en de geniale muziek hebben wij op de banken en op de vloer liggen ‘wormen’ (allerlei vage bewegingen)
We hadden geen licht aan gedaan maar zodra ik me liet gaan was dat niet meer nodig om iets te zien. De kleuren van de visuals waren zo intens. Het weg dwalen door de droomachtige hippie wereld was echt zo vredig en ongekend mooi.
J die naar mijn id nog een stuk harden ging dan mij had het ook geweldig naar der zin. Ze beschreef dat ik op schoot lag bij een grote negerin (ik lag op de bank toen) En kort daarna zag ze mij weg smelten van de bank. Iets wat ik me niet kon voorstellen. Maar zodra ik naar haar gezicht keek begreep ik het meteen… Haar lang uit gerekte gezicht zag ik nu ook ( scary movie masker effect zeg maar)
Ook ik moest naar de toilet om de plassen, eenmaal op het toilet aangekomen zag ik de wc mij aan gapen. De wc vervormde als of het in slowmotion neeeeeeeeeeeeeej naar me riep.

Rond 5.00 uur

We wilden naar buiten om de zon op te zien komen, dit leek mij zo mooi. En we wilden nog steeds onze missie volbrengen om Rijswijk uit te vluchten. Om dat zo snel mogelijk te doen zijn we bij het station op straat gaan liggen wachten op de eerste trein. Hier hebben wij intens genoten van het helder worden van de hemel en alle kleuren die de ochtend zon met zich mee bracht.
De visuals in de lucht waren zo levendig. Alle wolken formaties leken te bewegen met de snelheid zoals je die ziet in een Timelap filmpje. Ze draaiden in elkaar en vormende telkens weer een anders schouwspel. als of iemand met zijn hand door de rook van een sigaret bewoog.

Uit eindelijk zijn we in een trein beland waar uiteraard ook allemaal andere mensen tegen kwamen. Het contrast van het ‘echte’ leven en de hippie trip wereld werd toen ook erg duidelijk. Iedereen die gewoon naar z’n werk ging en wij nog een roes van onze reis, dit zorgde ook weer voor hilarische momenten waardoor we schaamteloos dubbel lagen in de trein.

Bij mij was de LSD zo goed als niet meer aanwezig en ik zat lekker te genieten van onze treinreis naar Enschede, we wilden ergens naar toe waar we nog nooit waren geweest, dat was dus Enschede. Starend naar buiten zag ik in mijn ooghoek J die tegen over mij zat in slaap vallen. De gezichtsuitdrukkingen en af en toe een geluid die ze daar bij maakte wees er op der op ze nog steeds niet helemaal klaar was.

Een paar uur later zijn we in Enschede aangekomen, hier zijn we ergens in het centrem gaan liggen en hebben we genoten van de zon,het kabbelende water dat bij een kunstwerk hoorde en een straat muziekkant.
Helaas was onze kaart beperkt tot Rijswijk en konden onze chill plek niet aangeven met het laatste nr…..

Deze trip was voor mij echt de beste tot nu toe. Ook al word het aangeraden om het op een vertrouwde plek te nuttigen was het bij ons denk ik wel een factor die de trip extra interessant maakt. Het onbekende opzoeken en op verkenning gaan.
Het enige nadeel was de focking erge rugpijn die we beide hadden, gelukkig kwam dit bij mij in vlagen en kon ik het ook snel weer vergeten. Voor J was dit een standaard tijdens een trip maar ik had het nooit eerder gehad.
Helaas net als bij iedere trip vergeet ik veel dingen. Als J der beleving op zal schijven zal het waarschijnlijk nog heftiger overkomen. Haar pieken waren dan ook nog intenser dan de mijne.

Mike

Bewuste gebruiker
Gaaf report! Meer een reisverslag trouwens, maar een reis noem je ook een trip. :)

Wat een idee om op reis te gaan onder lsd, zeker als je het nog nooit hebt gedaan. Ik zou het niet durven. Ben zeker van plan binnenkort ook eens lsd te gaan proberen, één van de weinige drugs waar ik nog nieuwsgierig naar ben. Zal mijn leverancier binnenkort maar eens vragen of hij dat ook levert.

Enne... welkom op DF!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Welkom als volmaakt lid op DF inderdaad!
Wat een report zeg man schitterend hoor. LSD moet maar eens rap op de deurmat liggen want deze vakantie ga ook ik me eraan wagen.
Je hebt wel lef om zo in de trein te stappen, maar ook dat ging allemaal super :P Toffe trip

Irie

Belezen gebruiker
Super! Ik heb er weer helemaal zin in ...

maar die rugpijn, daar heb ik dus ook altijd last van. Iemand een verklaring hiervoor??

Drientje

DF-koning
Irie zei:
Super! Ik heb er weer helemaal zin in ...

maar die rugpijn, daar heb ik dus ook altijd last van. Iemand een verklaring hiervoor??
Nee maar voor je trip veel magnesium slikken en een naproxen bij de hand helpt erg goed.

Super report! Ik woon zelf in de buurt van Rijswijk en volgens mij herken ik je gebouw met de aapjes erop.... Zou ook zomaar kunnen dat het in de buurt is bij het BPRC. :kots:

Hoe brak zijn jullie terug gekomen uit Enschede? Zelf heb ik na een acid trip altijd dat ik zo moe ben en het liefst in mijn eigen huisje ben. Dus je reis naar de andere kant van het land zou ik nooit ondernomen hebben.

Hengel

Newbie
Thnx Drientje voor je tip tegen de rugklachten !!! Zelf had ik het idee dat ik de pijn ook gewoon kon vergeten maar die vriendin van mij had het soms echt zwaar ermee....

Het was mijn eerste keer in Rijswijk dus ik zou niet weten of het in de buurt was van het BPRC,.. Zonder de kaart die wij hebben bij ons hadden zou ik zowiezo flink moeten zoeken om die aapjes weer te vinden hehe.

Maar we waren ook flink naar de klote ja,.. de heen reis naar enschede was echt heerlijk. De tijd vlog voorbij. De terug reis was wat moeizamer,.. we lagen uiteraard lekker te slapen in de trein waardoor we ook in Amsterdam waren beland :confused: Uit eindelijk kwam ik om 18.00 thuis en heb na het avond eten zo'n 13 uur geslapen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ontzettend leuk tripreportje, het reizen gaat zeker iets extra's hebben toegevoegd aan de trip. Ik ervaar dat ook altijd zo.

De rugpijn is inderdaad zeer herkenbaar, gelukkig heb ik het niet in die mate dat het me echt stoort. Probeer het advies van Drientje eens op te volgen, waarschijnlijk zal dat voor verbetering zorgen. :wink:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Nice reportje, welkom op DF.

Wat de rugpijn betreft, ik had de laatste trip ENORME pijn aan mn ballen, dus het kan altijd erger, nietwaar?

LSD :hearteyes:

Drientje

DF-koning
NorthernLightBE zei:
Nice reportje, welkom op DF.

Wat de rugpijn betreft, ik had de laatste trip ENORME pijn aan mn ballen, dus het kan altijd erger, nietwaar?

LSD :hearteyes:
Ik vind jouw onderschrift wel een verkapte vraag om drugs. Pas ermee op voor je een ban hebt.

Bovenaan