LSD testen

Trinity

Belezen gebruiker
Ter info en als discussie topic; kom net van de testservice af en daar hoorde ik dat het experiment om LSD te testen 'vol zit' (en blijkbaar geslaagd was). In die testfase moest je twee hele blotters aan elkaar(!) inleveren. Beetje zonde, maar ja, testen is ook wat waard :P Dat is nu dus voorbij. Kunt nu weer 1 los zegeltje inleveren. Echter... Ze kwantificeren dus niet meer!! Ze tonen alleen aan of er LSD op je zegeltje zit en evt. andere stoffen.

Dus de vraag is; hoe doen jullie dat? Bepalen wat je dosis is? Begrijp wel dat je een zegeltje kan opdelen in kleine stukjes en kijken wanneer het niet meer werkt en zo, maar toch...

Ben benieuwd... :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Thanks voor dit topic! Ik wilde zelf nog wat zegels wegbrengen als laatste kans om ze gekwantificeerd te krijgen, maar dat heeft geen zin meer helaas.

Ik heb overigens wel zo mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van hun nieuwe test methode. Ik heb er vorige keer dat ik er was namelijk even op doorgevraagd en blijkt dat ze alleen nog maar een zuurtest doen. Probleem hierbij is dat er voor zover ik weet geen zuurtest bestaat die 100% uitsluitsel kan geven of het daadwerkelijk LSD is en niet bijvoorbeeld AL-LAD, ALD-52, etc. Ik benoemde die zorgen toen ook, maar probleem was een beetje dat ik er 10 keer meer van af wist dan die jongen die mij te woord stond.

Wat betreft het zelf uitvogelen hoe sterk je zegels zijn, dat is vrijwel onmogelijk om exact te doen. Zelfs met ervaring kun je er nog redelijk naast zitten. Mijn eerste zegels zijn gekwantificeerd en zo doende heb ik best wat ervaring met gekwantificeerde doseringen, maar toch vind ik het moeilijk om een nauwkeurige schatting van mijn nieuwe zegels te geven. Ze zijn verkocht als 150ug, ik schat ze ergens tussen de 100 en 150ug in. Opzich een redelijk range, maar super nauwkeurig is anders zeg maar. De methode om de treshold op te zoeken is ook redelijk, maar ook zeker niet super nauwkeurig aangezien de treshold ook per persoon kan verschillen natuurlijk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik lees net op de site van het DIMS dat het om een Ehrlich test gaat en die kan dus geen onderscheid maken tussen LSD, AL-LAD,ALD-52, etc.

Beetje off topic, maar in hetzelfde bericht staat dat MDMA (geen pillen overigens) ook anders getest gaat worden waardoor de nauwkeurigheid van de test afneemt. Dit goldt al voor speed.

Gezien de hoge kosten snap ik het allemaal wel, maar vind het wel jammer dat er straks bijna niks meer fatsoenlijk getest wordt op XTC na.

MeejheM

Badass junkie
Zelf een reagent maken is niet te ingewikkeld, marquis en mercke dan. Met wat ervaring kun je meteen zien wat je hebt, maar helaas niet wat er nog meer bij zou kunnen zitten.

Wanneer je lsd, of klonen daarvan niet kan onderscheiden heb je weinig aan zo'n test, wanneer je twijfeld wat je werkzame stof is. Wanneer dat bij testcentra ook niet mogelijk is zal het voor sommigen aanlokkelijker worden andere werkzame stoffen te gaan gebruiken voor hun vellen.

Bovenaan