LSD stiften

magicwasso

Belezen gebruiker
heey, ik heb me pas ingeschreven in dit forum want had eerst er niet echt een behoefte aan maar nu lijkte me wel een goed moment om the club te yoine hehe.
Mijn eerste topic gaat over LSD stiften, ik ben alleen een keer in aanraking gekomen op een feest in mexico, maar heb niet mer kunenn vinden in nederland of ergens anders. Misschien weet iemand wel als dat gewoon ff een trent was en niet mer gemaakt worden of misschien als het wel nogsteeds gemaakt word

groetjes! :wave:

magicwasso

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
Kan je ook uitleggen wat dat inhoud; '' LSD stiften''??

hehehe. ik dacht al dat mijn bericht niet echt duidelijk was, sorry. Wat ik bedoel zijn stiften (markeerstiften) die gevuld zijn met lsd, word meestal aan gebracht door een streep van +/- 3cm in je pools of in ander deel van het lichaam waar je huid niet zo dik is of in de buurt van een zenuw of zo (ja ik weet dat het nogniet echt duidelijk is maar dat was me een beetje uitgelegd in der tijd, bij mij deenden ze dat op mijn pols maar zeiden ze dat op mijn voorhoofd ook kon). En dus door die streep ga je trippen. Omdat juist de einige keer dat ik zo iets zag in mexico was en nooit meer. Weet ik er zelf ook niet veel van en dus hoopte dat iemand hier wel meer van af wist

Bal0n

Badass junkie
Beetje zonde van de LSD, de huid neemt het namelijk niet onzettend goed op. zo'n streep op je tong zou een stuk interessanter zijn :grin:.

Maar goed, waar wil je naar toe, want LSD is LSD immers?

azgaza

Badass junkie
Ik heb er nooit van gehoord, maar de zegels in Nederland zijn helemaal niet zo slecht de laatste tijd heb ik het idee, dus als je LSD wilt kan je ook gewoon naar zegels gaan zoeken.
Ik had echt nog nooit gehoord van die LSD stiften.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tripedding ..........

Nee lijkt mij ook onzin voor een ontwikkelingsland, in Isreal zou ik er nog iets van geloven.

:hearteyes:

magicwasso

Belezen gebruiker
aha, het is niet dat ik niet van zegels of druppels hou maar ik vond het echt heel tof om zo een stift zelf te hebben, en vroeg me alleen af als iemand hier op het forum iets van af wist. Maart blijkbaar is het niet zo. tja jammer :)

123spacer

Experimenterende gebruiker
ahhahaa daar had je me wel ooit is over verteld ja wasso, leek me ook wel vet.
Maja binnekort samen trippen he? :smoke:

Drientje

DF-koning
Cruisend door wat oude topics vond ik ineens deze. En ineens herinner ik me een feestje waar iedereen met snorren of inderdaad een streep ergens getekend liep. Aangezien Goa's heel veel freaks voortbrengen en iedereen op zo'n feestje toch lallo of waus is, heb ik er toen geen aandacht aan geschonken, maar die ene nacht viel het gewoon op hoeveel mensen er met viltstift aan het knutselen waren geweest.

Schijnbaar werkt het dus wel al vraag ik me af hoe want de meeste markers zijn op alcohol basis en LSD is zo enorm instabiel dat ik me niet kan indenken hoe je dat gaat mixen.
Maar goed, iemand een idee?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Mhm, ik denk trouwens niet dat alcohol lsd kapot maakt, alcohol is gewoon een oplossmiddel, net zoals water, ether, tolueen, choroform. LSD is natuurlijk wel een gevoelig molecul en het lost ook niet goed op in een polair oplosmiddel (alcohol, water), maar in leidingwater is de grootste lsd killer de chloride ionen, daarvoor moet je lsd ook altijd oplossen in demiwater of gedestilleerd water, of andere hele zuivere oplossmiddelen zonder ionen (opgeloste zouten). Daardoor is het ook bijna onmogelijk om iemand lsd in het drinken te doen, gaat vrijwel direct kapot door de choride ionen. De andere lsd killers zijn warmte en uv straling. Lijkt me wel leuk trouwens om een lsd stift te hebben :grin:, vraag me alleen af of die kleurstoffen niet ook lsd kunnen beschadigen.

Kigh

Bewuste gebruiker
Flip Trip zei:
Mhm, ik denk trouwens niet dat alcohol lsd kapot maakt, alcohol is gewoon een oplossmiddel, net zoals water, ether, tolueen, choroform. LSD is natuurlijk wel een gevoelig molecul en het lost ook niet goed op in een polair oplosmiddel (alcohol, water), maar in leidingwater is de grootste lsd killer de chloride ionen, daarvoor moet je lsd ook altijd oplossen in demiwater of gedestilleerd water, of andere hele zuivere oplossmiddelen zonder ionen (opgeloste zouten). Daardoor is het ook bijna onmogelijk om iemand lsd in het drinken te doen, gaat vrijwel direct kapot door de choride ionen. De andere lsd killers zijn warmte en uv straling. Lijkt me wel leuk trouwens om een lsd stift te hebben :grin:, vraag me alleen af of die kleurstoffen niet ook lsd kunnen beschadigen.

Kun je mij dat een beetje met informatie die op papier/net staat onderbouwen?
Ik kan mij spontaan 2 films bedenken waarin dat voorkomt. Ja ik weet dat het films zijn en fictie, maar ik ging er toch min of meer vanuit dat het kon.

Bij kenny vs. spenny deed hij het hem in de orange juice en bij Almost Famous in het bier volgens mij.

Ik wil niet echt overkomen als iemand die alles geloofd wat in films gebeurd, maargoed, daarom vraag ik het dus :wink:.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Uit tihkal en ik heb een heel groot vertrouwen in de heer Shulgin.

"EXTENSIONS AND COMMENTARY : LSD is an unusually fragile molecule and some comments are in order as to its stability and storage. As a salt, in water, cold, and free from air and light exposure, it is stable indefinitely. There are two sensitive aspects of its structure. The position of the carboxamide attachment, the 8-position, is affected by basic, or high pH, conditions. Through a process called epimerization, this position can scramble, producing isolysergic acid diethylamide, or iso-LSD. This product is biologically inactive, and represents a loss of a proportionate amount of active product. A second and separate point of instability is the double bond that lies between this 8-position and the aromatic ring. Water or alcohol can add to this site, especially in the presence of light (sunlight with its ultraviolet energy is notoriously bad) to form a product that has been called lumi-LSD, which is totally inactive in man. Oh yes, and often overlooked, there may be only an infinitesimal amount of chlorine in treated tap water, but then there is only an infinitesimal amount of LSD in a typical LSD solution. And since chlorine will destroy LSD on contact, the dissolving of LSD in tap water is not appropriate."

Bron : http://www.erowid.org/library/books_onl ... al26.shtml

Jordgubb

Dat lijkt me wel supergaaf, kunnen we niet zelf zo een pen bouwen? Laten we een workshop organizeren xD Zou zo een pen een houdbaarheidsdatum hebben?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Jordgubb zei:
Dat lijkt me wel supergaaf, kunnen we niet zelf zo een pen bouwen? Laten we een workshop organizeren xD Zou zo een pen een houdbaarheidsdatum hebben?

Aangezien het schijnt dat gewone zegels met der tijd ook in werking afnemen lijkt me dat wel ja.

Drientje

DF-koning
PepTalk zei:
Jordgubb zei:

Aangezien het schijnt dat gewone zegels met der tijd ook in werking afnemen lijkt me dat wel ja.
Hoeft niet. Als ie goed afsluitbaar is...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
PepTalk zei:
Jordgubb zei:

Hoeft niet. Als ie goed afsluitbaar is...

Das waar, maar elke keer dat je hem gebruikt ( op feestjes bijv. dan wel redelijk vaak) komt er wel nieuwe zuurstof bij. Maar zijn over het algemeen wel goed afsluitbaar ja.

livingthedream

klinkt goed! :hearteyes:

die smokkel je zo mee naar binnen, nouja... een zegel ook, en waar je zegels neemt fouilleren ze meestal niet. iig niet waar ik kom :P

Sunseed

Belezen gebruiker
LOL. Ik zie me broertje van 6 die stift al nemen & heel zijn armen & gezicht volkrabbelen. :beer:
& Wss dat van me ouders ook nog als ze slapen :tearsofjoy:

Bovenaan