Gisteren gedaan en was weer een hele ervaring rijker..... Was op het Ticket for Tibet festival en de trip begon heel aangenaam, kleurrijk en lacherig (het weer zat ook ECHT mee!!). Echter na een tijdje kreeg het ook wel iets heel grimmigs: zo veel mensen, zo veel verschillende gezichten, sommigen ook echt zooooo lelijk....!!
We besloten op een gegeven moment maar richting huis te gaan, om daar rustig verder te kunnen trippen. Op dat festival waren gewoon te veel indrukken tegelijk. Bijzondere ervaring, had het ook niet willen missen, maar of ik het nog voor een 2de keer doe bij zo'n gelegenheid?? Ben in iedergeval blij dat we het maar bij een half zegeltje hadden gehouden.....
Maarrrrrr..... op de terugweg, op o.a. het pondje, was het weer zo adembenemend fantastisch: de zonsondergang na een prachtige lentedag, de wind die door mijn haren ging met als achtergrond de "industrial" boten op het Amsterdamse IJ. Vervolgens te voet - de normaal zo vertrouwde weg - terug naar huis, maar opeens leek die weg zo vreemd en anders voor me. Heel ver weg op de achtergrond voelde het natuurlijk ook nog als een bekende omgeving, maar toch......apart!
Op de hondenpoep op straat na - en de buurman die bij de voordeur een heel gesprek met me aan probeerde te knopen - was die terugweg naar huis gewoon helemaal te fantastisch "WAAAAAAAUW"!!