LSD na nachte alcohol

Ites

Experimenterende gebruiker
hallo,

is het een slecht idee om lsd te nemen na dat je een avondje hebt gedronken? ik weet dat tijdens het echt niet slim is, maar ik denk zo aan de avond ervoor. niet ongelooflijk veel, maar toch genoeg om met lichte hoofdpijn op te staan.

ben nl van plan om het volgende week donderdag in de namiddag te pakken, maar misschien drink ik woensdagavond wel iets..

thx

Chris Pontius

Badass junkie
Hoofdpijn tijdens een trip lijkt me niet echt fijn. Ook lijkt het me dat je zo een stuk brakker bent.
Drink gewoon een keertje niet, zo erg is dat toch niet?

Ites

Nah, tijdens de trip zelf zal ik zeker geen hoofdpijn hebben, en veel drinken zal het ook niet zijn.
pakt 6-7 biertjes ofzo max. , en toch zeker 12uur voor ik die zegel neem

Ites

Is hash tijdens trip aan te raden?

Chris zei al dat het of relaxt aangenaam kon zijn, of vaag negatief/positief.
geldt dit alleen als je tijdens je trip blowt? zijn er andere effecten als je voor de trip blowt ?
ik heb nog maar ervaring met paddestoelen, ik had toen al geblowed en werd bang omdat het zo donker was. toen ik op goa feesje toekwam met al die lichten stelde mij dat gerust en was het leuk erna

5HTa

Je weet zelf het beste hoe je reageer op hasj, ikzelf heb zeker een voorkeur voor hasj ipv wiet omdat het veel relaxter werkt. Wiet gooi ik ook wel eens over de LSD heen en dat gaat meestal wel goed. Dit doe ik trouwens niet onder de paddo's want dat effect samen vind ik weer niet echt fijn.

Zorg maar dat je je goed uitgerust voel voordat je aan de LSD ga, als je je goed voelt en je bent er op ingesteld kan het wel, maar als je een kater heb kan dit zeker een slechte invloed hebben op de trip.

Verzonnen

Newbie
Ik vind dit eigenlijk maar een raar topic. Het kan ook aan mij liggen hoor..
Maar ik pak met lsd (eigenlijk met alle drugs) altijd wat goed voelt op dat moment.
Soms heb ik gewoon zin om wat dingentjes te zien enzo.
En dan pak ik een halve tot een hele (150micro gram wat ik tegenwoordig heb) en soms wil
Ik echt diep in gedachtes op gaan. Dan neem ik anderhalf, soms wat meer. Op dit monent heb ik 2 zegels gesplit met 2 vrienden net na het uitgaan.
En ik voel me er goed bij, misschien wel tikje roekeloos om te doen. Maar pak gewoon wat je op het moment een goede hoeveelheid lijkt.

Lang lulverhaal misschien, als ik nuchter ben ik kan ik het waarschijnlijk beter toelichten.

Bovenaan