• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: Leef en geniet

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wat : LSD (ik 2 maya's medetripper 1) +-170mics per stuk
Waar: Thuis
Mindset: Ready to blown away

Het begon ermee dat een paar vrienden geïnteresseerd raakten in LSD door mijn verhalen.
Eerst hadden ze er dan ook helemaal geen zin in. Tot iemand langs kwam toen ik net een zegeltje nam.
Toen hij mij zagen trippen en lachen en zagen eten als iemand die nog nooit zoiets lekkers had gegeten;.wou hij het ook doen. Een maand later was het zover. We hadden 4 gram wiet en wat lekker eten gehaald.

22.00

Ik gaf hem een maya en had gezegd dat ze vrij pittig kunnen zijn. Desondanks wou hij een hele en ik nam er 2, ik had zin in een leuke trip. We hadden een berg films klaar staan die ons leuk leken tijdens de trip.Toen namen we de zegels en gingen we Shrooms kijken draaiden we vast een paar jointjes. Toen de film afgelopen was kwam het eigenlijk pas op. De muur begon een beetje te draaien, en het geluid van de film die op stond, ging soms slow-motion en draaide uit alle boxen overal heen.(DTS:) Ik lag wonderlijk te luisteren naar die betoverende geluiden van een of ander bos wat in die film opstond. Eenmaal me gedachten weer een beetje op een rijtje te hebben ging ik even wat koken ik had honger gekregen inmiddels O lag op bed en keek naar zijn handen en zei dat hij het een erg vette drugs vind, en de manier van nadenken wat hij kon in de staat vond hij erg interessant. Dus die vermaakte zich wel even zo.

1.30

Eenmaal in de keuken beland stond ik radeloos te kijken naar al het eten en kon niet kiezen, uiteindelijk maar een diepvriest schotel in de pan gemikt en staan bakken, het rook heerlijk al dat eten. De boontjes leken zachtjes te spartelen in de pan, Toen stond O ineens voor me stond en zei “Hm ik weet niet meer wat echt is” ik zei dat hij zich geen zorgen hoefde te maken en gewoon moest proberen te genieten, en hij kon ondanks de chaos in zijn hoofd erom lachen. Zijn mening was nu dat je jezelf tijdelijk gek maakt met een trip.

2.15

Nadat we wat gegeten hadden, gingen we naar de woonkamer en gingen
Pirates of the Caribbean: At World's End kijken,en staken we een joint op en met elke hijs die we namen dwaalden we verder en verder af. Tot ik voor mijn beleving praktisch in die film zat en vond op dat moment dat die film echt voor een trip is gemaakt briljant vond ik het allemaal. En het gevoel van tijd was ook weer complete waanzin; die tweeënhalve uur leken vele uren te zijn geweest voor mijn gevoel. Dat vind ik ook altijd zo'n leuk iets van LSD dat je de tijd soms even lijkt te ontsnappen voor mijn gevoel. Toen raakte ik in de knoop met mezelf ik kon me er niet eens toezetten even een vuurtje te pakken voor wat wierook. Allemaal gedachten op verschillende niveaus raasden door mijn hoofd. Alle dingen waar ik onbewust mee zat kwam allemaal boven, het duurde even voor ik ze allemaal een plekje heb kunnen geven maar toen het eenmaal gelukt was voelde ik me weer vol nieuwe energie opgelucht. Uiteindelijk sprong ik op en stak de wierook aan en pakte wat bier voor O waar hij zin in dacht te hebben.

4.30-5.30(ergens tussenin)

Het was inmiddels alweer ochtend geworden, ik gaf het biertje aan O en toen gingen we in de tuin genieten van de prachtige zonsopgang. Het was niet warm,we hadden het geen seconde koud De zonsopgang was weer een intense beleving de zon die opkomt alles verwarmt en levend houd, met een mooie rode gloed kwam hij op en de hele lucht was sprookjesachtig gekleurd. Met de klanken van Buddha bar zaten we zeker een uur buiten. De grond leek te leven en de bloemen leek ik ook op heel andere manier te zien. Ik voelde me voldaan en genoot van alles om me heen de grijns was niet van mijn gezicht te krijgen. Ook O vond het allemaal prachtig maar werd een beetje moe. Maar hij was met de auto en was nog niet nuchter genoeg om naar huis te gaan. Toen rookten we nog wat wiet en ik viel al snel in slaap. Ik werd een half uurtje later alweer wakker. O ging toen naar huis. Ik was nog steeds hard aan het trippen. Ik besloot maar even te gaan douchen zodat ik wat “wakkerder” word. Daarna besloot ik om naar het bos te gaan wat ongeveer 20 minuutjes fietsen zou zijn. De tocht duurde voor mijn gevoel toch zeker een uur en het was een moeizame tocht vol mensen die mij aan leken te gapen onderweg. Met grote moeite probeerde ik me te concentreren op de weg en niet op de mooie omgeving en alles. Eenmaal aangekomen ging ik naar een bergje in het bos en ging daar lekker in de zon liggen met rustige lounge muziek op de mp3 speler. Gelukkig had ik wat eten meegenomen en begon ik aan mijn ontbijt op het betoverende heuveltje en de mooie zon. Dit had voor mij voor eeuwig mogen duren. Ik zat nog te twijfelen of ik nog 1 of 2 maya's zou nemen maar dat zou het alleen maar verlengen, dus ben ik hier gebleven en heb wat door het bos gelopen en ging ik een paar uurtjes later als de rust zelf naar huis. En toen in een diepe slaap gevallen.

Ik werd heerlijk uitgerust wakker en ik was weer opgeladen voor een tijdje met positieve energie.

Concluse: Het was een leuke trip waar ik nog lang van zal nagenieten. De volgende keer ga ik het nog iets opschroeven om te kijken hoe dat gaat. Het heeft me geholpen een paar dingen achter me te laten en te genieten alle kleine dingetjes.

Till next time!
:hearteyes:

Lombardos

Newbie
na al die vele reports van LSD trips begint het hier zo wat te jeuken om ook in de andere werelden te stappen :grin: , alhoewel denk ik persoonlijk dat ik nog even moet wachten voor ik vertrek :)
Mooi report trouwens :stoned:

L

Lid 6909

Gast
super ervaring gast, heel herkenbaar wat die vriend van je zei, dat hij niet wist wat echt was, hier heb ik zo om gelachen in een trip :grin:

Paikea

Belezen gebruiker
stoer als je een goed bos zo dicht bij hebt. Echt lekker om in een bos na te chillen.

En eerlijk gezegd kan ik me opeens heel goed voorstellen dat 'at worlds end' een leuke tripfilm is, want nuchter vond ik hem een beetje 'over the top'.

Leuk report, lijkt een gezellig avondje te zijn geweest. :beer:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paikea zei:
stoer als je een goed bos zo dicht bij hebt. Echt lekker om in een bos na te chillen.

En eerlijk gezegd kan ik me opeens heel goed voorstellen dat 'at worlds end' een leuke tripfilm is, want nuchter vond ik hem een beetje 'over the top'.

Leuk report, lijkt een gezellig avondje te zijn geweest. :beer:

Dank! :)
Was weer een zeer geslaagd avondje.
Het bos is niet echt groot te noemen (woon in utrecht) maar op een dinsdagochtend rustig, en groot genoeg om ongestoord te kunnen na chillen :hearteyes:

Bovenaan