LSD intraveneus (Spuiten)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Beste df'ers ik heb me blauw gezocht of lsd ook gespoten kan worden. Veel mensen raden het me af maar ik ben te nieuwsgierig geworden. Namelijk minder nodig voor meer effect.
Op erowid las ik wel dat iemand een od had genomen de enige ook overigens tot dusver. Maar die zag het voor speed aan en nam dus een mege hoeveelheid lsd injecteerde(als je speed spuit kan je jezelf al eens achter je oor krabben)
Is het mogelijk om het intraveneus te doen of zou dat een ritje ziekenhuis worden? Mocht iemand er wat meer over weten hoor ik het graag! Ik zal het niet zo 123 doen dus vandaar dat ik dit topic open kon in de zoekfunctie het ook niet vinden.

Groetjes van de vrolijke tripper :hearteyes:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Re: LSD intravirus (Spuiten)

Wellicht heb je meer succes als je zoekt op LSD intraveneus

Staat me iets bij van een man die op zijn sterfbed zich door zijn vrouw lsd intraveneus liet toedienen..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Re: LSD intravirus (Spuiten)

Exceptional Insight zei:

Whoops ben ook maar een mens ik lette even niet op lol. Heb het maar even gewijzigd :P
Heb het andere topic al gevonden als je wilt mag deze in de afvalbak ik weet wat me te doen staat nu :hearteyes: Het is dus mogelijk zonder ritje ziekenhuis

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
albert hofman heeft op zijn sterfbed nog wat alice genomen zijn vrouw heeft het bij hem toegedient heb hier nog docu over

die zooi gaat dor je huid heen waarom zou je het dan nog zelf willen spuiten ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hellraiser_[NL] zei:
albert hofman heeft op zijn sterfbed nog wat alice genomen zijn vrouw heeft het bij hem toegedient heb hier nog docu over

Mocht je een link hebben van die docu hou ik me zeker aanbevolen!
De reden waarom ik wil spuiten is om zo langer te doen en even leuke trips te hebben als 2 losse dots.zegels in je mond te doen,, en het denk ik direct effect heeft?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat het zeker gaat, je moet alleen heel voorzichtig te werk gaan. Fatsoenlijke dosis uitzoeken, vloeibare LSD vinden, steriel materiaal gebruiken en een sitter hebben.

Zou het graag weten als je het ooit nog gaat doen, ben benieuwd naar jou ervaring :)

KoxBox

Badass junkie
Wat voor dosis zou je dan moeten innemen dat pakweg gelijk staat aan 250mics? 50 dan of is dat overdreven.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Wat voor dosis zou je dan moeten innemen dat pakweg gelijk staat aan 250mics? 50 dan of is dat overdreven.

Geen flauw idee eigenlijk, over LSD inspuiten heb ik nog nooit iets informatiefs gelezen. Je gaat vanzelfsprekend wel een pak minder moeten hebben dan de dosis die je oraal inneemt.

Edit: heb het net even ingetoetst op google en kreeg verschillende links. Iemand beweert dat het enige verschil is dat het meteen opkomt, voor de rest niks. Maar dat stond ook maar op een forum.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Geen flauw idee eigenlijk, over LSD inspuiten heb ik nog nooit iets informatiefs gelezen. Je gaat vanzelfsprekend wel een pak minder moeten hebben dan de dosis die je oraal inneemt.

Edit: heb het net even ingetoetst op google en kreeg verschillende links. Iemand beweert dat het enige verschil is dat het meteen opkomt, voor de rest niks. Maar dat stond ook maar op een forum.
En fora kan je hoe dan ook nooit vertrouwen. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sublimo zei:
Ik denk dat het zeker gaat, je moet alleen heel voorzichtig te werk gaan. Fatsoenlijke dosis uitzoeken, vloeibare LSD vinden, steriel materiaal gebruiken en een sitter hebben.

Zou het graag weten als je het ooit nog gaat doen, ben benieuwd naar jou ervaring :)

Die zal snel komen!
En ik zal niet neer dan dan 200 mics nemen om te beginnen. Als het in 1x inslaat heb je toch al gelijk een vermoeden wat voor trip het word lijkt me..(maar ja een trip kan altijd alle kanten op gaan natuurlijk:) 200mics is voor mij erg laag vergeleken de vorige paar keer. Laatste keer is inmiddels 4 maanden geleden denk ik zo
Alle spulletjes heb ik al steriel en wel. Tripsitter ook maar even afwachtten wanneer hij de tijd heeft. waarschijnlijk volgend weekend. Zal er zeker een reportje van maken en dan weet ik eindelijk of het zin heeft of dat het allemaal flauwekul en voor niets is.
:hearteyes:

blu

Bewuste gebruiker
Doe het dan intramusculair (injecteren in een spier), dat is iets minder riskant.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
blu zei:
Doe het dan intramusculair (injecteren in een spier), dat is iets minder riskant.

Dat is inderdaad het meest verstandigst, je kunt het ook intraveneus doen maar dan moet je het door iemand anders laten doen.

Ik zeg het nogmaals: zorg dat je fatsoenlijk materiaal hebt, ga ook niet zegels oplossen in water en dan inspuiten. Die kleine vezels kunnen makkelijk voor een ader of spierontsteking zorgen, en dan ben je echt nog niet jarig...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sublimo zei:
blu zei:

Dat is inderdaad het meest verstandigst, je kunt het ook intraveneus doen maar dan moet je het door iemand anders laten doen.

Ik zeg het nogmaals: zorg dat je fatsoenlijk materiaal hebt, ga ook niet zegels oplossen in water en dan inspuiten. Die kleine vezels kunnen makkelijk voor een ader of spierontsteking zorgen, en dan ben je echt nog niet jarig...

Jullie hebben gelijk better safe then sorry. De lsd is al vloeibaar dus daar hoeft niet veel mee te gebeuren :hearteyes:
Dank je voor het advies zal het eerst in een spier proberen en misschien een andere keer iin de bloedbaan. Ben benieuwd alles staat klaar alleen maar wachtten nu :wave:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
dan ben je echt nog niet jarig...
Hoe kan jij dat nu weten? :openmouth:

OT: Spuiten lijkt me toch een beetje extreem, ik zou nog eerder iets pluggen denk ik. Als het echt moet want zelf dat vind ik al ver gaan...

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik blijf erbij dat je het beste het in je oogbal of penis kan injecteren.

Grappig man. Je kunt het beste de spier in je schouder gebruiken waar men ook meestal vaccinaties in toegediend krijgt. Deze spier heet de musculus deltoideus en kan worden gevonden hierrrrrr:

Veel succes en pas goed op met wat je jezelf aandoet!

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:

Ik neem aan dat je Aldous Huxley bedoelde, en niet Albert Hofmann.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden! :grin: En hoop ook dat het goed gaat, met het injecteren enzo..

Intoxication

Bewuste gebruiker
man man man hebben we zelfs al geen 1u30min geduld meer voor het effect af te wachten.
trouwens zou het niet kunne, ineens in 20sec al die visuals zoals op een piek, geef mij maar geleidelijk aan alles :wink:

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
man man man hebben we zelfs al geen 1u30min geduld meer voor het effect af te wachten.
trouwens zou het niet kunne, ineens in 20sec al die visuals zoals op een piek, geef mij maar geleidelijk aan alles :wink:
Bij mij duurt het zelf maar een uurtje dus mij hoor je niet klagen, en inderdaad liever geleidelijk aan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:

OT: Spuiten lijkt me toch een beetje extreem, ik zou nog eerder iets pluggen denk ik. Als het echt moet want zelf dat vind ik al ver gaan...

Omdat een spierontsteking of aderontsteking niet min zijn, daar ben je letterlijk maanden zoet mee :wink: En is het is gevaarlijk.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:

Omdat een spierontsteking of aderontsteking niet min zijn, daar ben je letterlijk maanden zoet mee :wink: En is het is gevaarlijk.
Jamaar, ik bedoelde jij kan toch niet weten wanneer hij jarig is? You ruined my joke, bastard! :grin:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Jamaar, ik bedoelde jij kan toch niet weten wanneer hij jarig is? You ruined my joke, bastard! :grin:

Ah flauwerik :) Ben net pas wakker, had het weer eens niet door :P
Flauwerik is my middle name. :P

OT: Het lijkt me gewoon volledig onnodig om LSD te zitten spuiten, het klinkt ook zo ranzig haha.
-En wat heb jij nog laatst gedaan van drugs?
*Och, wat LSD gespoten...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Flauwerik is my middle name. :P

OT: Het lijkt me gewoon volledig onnodig om LSD te zitten spuiten, het klinkt ook zo ranzig haha.
-En wat heb jij nog laatst gedaan van drugs?
*Och, wat LSD gespoten...

Het is ook niet nodig, maar ik zou het zelf ook wel eens doen als ik de kans had :)

Elohtibbar

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Hellraiser_[NL] zei:

Ik neem aan dat je Aldous Huxley bedoelde, en niet Albert Hofmann.

Dit ja.

Zie niet echt in waarom dit problemen zou opleveren, mits een veilige dosis en een ervaren spuiter.

tripkop

Belezen gebruiker
Mathijs zei:
De lsd is al vloeibaar dus daar hoeft niet veel mee te gebeuren :hearteyes:

Niet als je kickt op afgezette ledematen..
Serieus, het is niet omdat het vloeibaar is dat het ook maar enigszins veilig te injecteren is. Het kàn goed gaan, maar wil jij voor een sneller opkomende trip één van je armen riskeren? Als je het dan toch besluit te doen dan kun je maar beter de oplossing die je gaat injecteren eerst door een micron-filter halen om eventuele bacteriën en andere schadelijke rommel eruit te halen voordat die mee je arm in gaan. En uiteraard ook bevestigen dat wat je hebt ook echt LSD is door het naar het testcentrum te brengen, maar dat zou voor Nederlandse drugsgebruikers eigenlijk standaard moeten zijn voor ze iets gebruiken. (Lucky bastards :tongueout:)

Ik heb trouwens ergens gelezen dat het zelfs als je het in je aders spuit alsnog een tiental minuten duurt voor er waarneembare effecten zijn. Ik dénk dat dit in LSD: My Problem Child stond, maar daar ben ik niet helemaal zeker van dus tot ik terugkeer in dit topic met een mooie bronvermelding negeer je dat maar even. :tongueout:

Onderschat het feit dat bij een intraveneuze injectie élk verdediginsmechanisme van je lichaam omzeild wordt alsjeblieft niet. Een kleine onzuiverheid die bij snuiven, slikken of pluggen onschadelijk is kan je bij IV-injecties met heel wat onaangename complicaties opzadelen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dank voor je advies. Ik zal er nog even over denken. De risicos l zijn misschien inderdaad iets om eens goed af te vragen of het het wel waard is. Het is al getest en is uitgekomen op 1 druppel ongeveer 90 mics uit in gemodificeerde vloeisttof gemeng is. Ik laat het wel weten als ik nog meer info heb En steeds meer mensen om me heen zijn err ook niet bepaald achter. Dank voor je toevoeging van "lsd my problem child).
Ga ik eens lezen. Dank allen voor jullie info! :wink:

Drientje

DF-koning
Intoxication zei:
Precies dat. Ooit eens 2cb gesnoven en zat in twee minuten in mijn trip, erg ongemakkelijk!

Ik wacht liever een uur om me nog mentaal voor te bereiden.

Vigilante

Wijs gebruiker
Het lijkt mij ook een beetje extrema om in een paar seconden van 0 naar de piek te knallen. Vraag me af of dat te handelen is :P

together

Newbie
Dit lijkt wat ver te gaan voor ons gevoel.

Als je het zegeltje in een glas water laat weken, en het dan even later opdrinkt.
Duurt het geen 1.5 uur maar 20 tot 30 minuten, en bouwt toch netjes op.

Is naar onze ervaring de allerbeste manier..

Bovenaan