lsd in combinatie met truffels

picturae

Newbie
Stel overdag neem je een portie truffels en tegen de avond een zegel (mocht de goesting er nog zijn), is dit de moeite?
Correct me if i'm wrong maar er is toch geen tolerantie tussen deze twee producten? Of ik er mentaal nog zin in heb is wat anders maar dat bezie ik op de moment.

En als je eerst truffels neemt en na 2a 3uur een halve zegel? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze combinatie?
:wave:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Er is (spijtig genoeg) wel kruistolerantie tussen psilocybine en lsd. Heb zelf verder geen ervaring met het combineren ervan dus kan je daarover niets vertellen.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met die combi, maar wat ik wel weet is dat er wel degelijk kruistolerantie is.
Verder lijkt het me niet zo super om die te mixen, beter "puur" op LSD gaan of op paddo's..die zijn al 'reflecterend" genoeg voor mij.

PS: als je het doet, veel plezier
PPS: zeker je report posten op het forum hé :)

picturae

Newbie
ja er is inderdaad kruistolerantie, ik had het gisteren gevonden in een ander topic.
Truffels gaan er zoiezo in vandaag :hearteyes: :mrgreen:
En ik ga zien of de zin er is om lsd te nemen na de truffels.
En chapau voor diegene dat een report kunnen schrijven, mij zou dit niet echt lukken denk ik
Er gebeurt gewoon te veel in een trip zodat ik de genialiteit nooit zou kunnen verwoorden.

:wave:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Een report schrijf je erna he :wink:
Als je kijkt naar mijn "live report" zie je dat er ook niet veel zinnigs uitkomt :grin:.
Ik kijk er alvast naar uit, ga je het doen?

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb 1 keer na truffel sessie een zegel in op m'n tong gelegd... Helemaal NIETS van gevoeld. Dus kruistollerantie.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Er is een kruistolerantie. Maar ik weet niet precies hoe die in elkaar steekt.

Wel heb ik al ervaring met deze combinatie, dus dat kan ik je wel vertellen.

Ik heb al eens twee zegels LSD genomen en ongeveer een 2u later, 15 g Dragon Dynamite's opgegeten. Heel aangenaam, mooie visuals voor een dikke 2u. Er is dus heel zeker een kruistolerantie aanwezig, maar zolang als je genoeg neemt lukt het wel. Het wordt wel een stukje intenser, dus vergeet dat niet. Je gooit twee psychedelica door elkaar. Weet waar je aan begint.

Bovenaan