LSD i.c.m 2c-b en lachgas?

Pionier

Experimenterende gebruiker
Beste D'fers

Ik ben van plan om te gaan trippen in de vakantie met een paar vrienden van me, ik vind LSD op zichzelf fantastisch! En 2c-b ook natuurlijk. Alleen ik vroeg me af of jullie al ervaring hebben met deze combinatie? Als ik de LSD inneem wanneer kan ik de 2c-b droppen? Ook lijkt het me leuk om in de trip een paar lachgasballonnen te inhaleren. Dus mijn vraag is of jullie al ervaring met de combi LSD 2c-b en lachgas hebben en wat voor effecten je kunt verwachten en de timing van wanneer je 2c-b in kunt nemen.

Groetjes Pionier

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met 2cb.

Maar ik kan je wel vertellen dat de combinatie lsd + lachgas garant staat voor een flinke trip into outer space!

Verder zou ik proberen om de piek van De lsd en 2cb ongeveer tegelijk te laten plaatsvinden. Dit ivm kruis-tolerantie tussen de 2 substanties.

Have fun.
Dernael.

Pionier

dernael zei:
Ik heb geen ervaring met 2cb.

Maar ik kan je wel vertellen dat de combinatie lsd + lachgas garant staat voor een flinke trip into outer space!

Verder zou ik proberen om de piek van De lsd en 2cb ongeveer tegelijk te laten plaatsvinden. Dit ivm kruis-tolerantie tussen de 2 substanties.

Have fun.
Dernael.

Wat zou dan een juiste timing zijn tussen LSD en 2c-b. Is het bij candyflippen ook zo dat je 4uur na de LSD 2c-b moet nemen?

Mirakel

Newbie
Pionier zei:
Wat zou dan een juiste timing zijn tussen LSD en 2c-b.

Ik heb deze combi al meerdere keren gedaan wel zonder lachgas en eigenlijk is er geen timing nodig hiervoor. Ervoor, erna of in het midden van je trip maakt niet uit, het valt juist te zien hoe ver je wilt spacen en gaan. Ik heb het liefst als ze juist beide in hun piek opkomen :rock:

Pionier zei:
Is het bij candyflippen ook zo dat je 4uur na de LSD 2c-b moet nemen?

Candyflippen is eigenlijk een benaming voor de combo tussen LSD en MDMA. En ja daar is het best om de MDMA te droppen na je LSD piek of 4-5uur na inname. Dit om te voorkomen dat je in de come down komt van je MDMA terwijl je nog tript.

Pionier

Mirakel zei:
Pionier zei:
Wat zou dan een juiste timing zijn tussen LSD en 2c-b.

Ik heb deze combi al meerdere keren gedaan wel zonder lachgas en eigenlijk is er geen timing nodig hiervoor. Ervoor, erna of in het midden van je trip maakt niet uit, het valt juist te zien hoe ver je wilt spacen en gaan. Ik heb het liefst als ze juist beide in hun piek opkomen :rock:

Pionier zei:
Is het bij candyflippen ook zo dat je 4uur na de LSD 2c-b moet nemen?

Candyflippen is eigenlijk een benaming voor de combo tussen LSD en MDMA. En ja daar is het best om de MDMA te droppen na je LSD piek of 4-5uur na inname. Dit om te voorkomen dat je in de come down komt van je MDMA terwijl je nog tript.

Dus zeg maar wanneer je de zegel op hebt gesabbeld en doorgeslikt de 2c-b daarna ook doorslikken vlak nadat je zegels opgelost zijn? Of hoe doe jij dat

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Pionier zei:
Ofja, wanneer timen jullie met lsd en 2c-b?

Mvg

Voor mij was het eerst LSD droppen., zodra het insloeg zeg anderhalf uur later de 2-cb. Nam toen 15mg 2-cb met 200 mics.

Een visueel spektakel. Kan erg vermoeiend zijn goede setting is als altijd erg belangrijk.

Have fun!

Pionier

Dank voor jullie advies! Ik heb gelezen dat de bodyload enorm kan zijn, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik ben van plan om op 4april (op een zaterdag volgens mij)te gaan trippen met deze combinatie. Jullie krijgen hier uiteraard een tripreport over te lezen! :)

Bovenaan