LSD en dromen

R

Revolutionair

Gast
Dit afgelopen weekend de hoogste dosis LSD genomen van mijn leven.
Ook de meest geweldige ervaring ooit.

Was ook erg leuk om te doen in deze tijd dat we konden praten over wat er gaande is en een soort besef momentje.

Dit keer een uur lang voor de spiegel gezeten en mezelf aangekeken hoe je alles om je heen kan veranderen.
En niet alleen dat maar ook hoe je er uit ziet, ben je tevreden met je uitstraling en je lichaam.
En ben je tevreden waar je staat en wat je doet.
Ben je gelukkig?
Super confronterend.
Heel erg goed voor jezelf en je zelfreflectie.
De juiste muziek op de achtergrond en even alleen.
Heb mijn vriend op de stoel gezet en hem dit ingepraat en hij zat er ook wel meer als een uur op op een gegeven moment en kon het zelfde doen wat ik deed.

Daar kom je heel goed uit.
Je kan je min punten zien en je goede punten.
Wat ik wil veranderen en waar ik tevreden mee ben.
Door de hoge dosis veranderd soms alles ook in je gezicht en dan word het weer vet grappig.
Maar je kan jezelf af en toe ook zien alsof je niet naar jezelf kijkt maar hoe een ander je zou zien.
Een mooie ervaring.

Dromen:

In de trip zelf ga ik zo goed en ben ik helemaal in mijn element geen nare emoties omdat ik al een ervaren tripper ben en die emoties jaren geleden wel ben tegen gekomen.
Wat ik wel heb is de meest vreemde dromen de dagen erna.
Die levensecht zijn!
Eerst altijd een paar dromen van een paar zware dingen die je in je leven hebt meegemaakt.
Maar dan verstrengeld met het leven van nu en de mensen van nu.
Het lijkt er op dat ik dat dan verwerk.

En de dagen erna worden de dromen steeds mooier maar nog steeds levens echt.
Daarmee bedoel ik ook dat ik b.v. nog 3 bananen heb thuis en in die droom mijn bananen eet en dan bij de 3de denk dit is volgensmij de laatste.
Een behoorlijk realiteitsbesef in je droom.

Ik word ook om 4 uur wakker en ga plassen en dan ga ik verder in mijn droom en word om 8 uur weer wakker en zit in die zelfde droom en kan op dat moment een heel verhaal herinneren.

Ik heb wel eens gelezen dat ze precies weten hoe een droom werkt. Dat het vaak maar 60sec. Duurt maar ik sta daar totaal niet achter.
Ben er nog over aan het lezen.
Misschien werkt het ook wel anders na LSD?
Ben benieuwd of mensen dit herkennen.

Na een week is dit weg en slaap ik weer normaal en droom ik af en toe.
Ik zit nu in een leuke fase.

Tommie22

Newbie
Ik heb dit ook gehad ongv 5 dagen lang na LSD microdoses
Mijn microdoses was ongv 50 mg en uur later nog is 50 mg niks echt van gevoeld alleen lichaam voelt iets anders aan

Niet zeker of doses klopt zegel 300 ug 1/3 door 2e

Kon gewoon goed slapen

Mijn ervaringen
Beter slapen kan zo in slaap vallen droom altijd ook al slaap ik een half uurtje diepe slaap wat ik normaal niet heb

Meer honger gevoel gunstig voor mij want moet meer aankomen

Beter in het leven staan meer gemotiveerd
Meer energie

Als ik wakker ben ben ik gelijk wakker niet moe

Ik slaap altijd ongveer 7 uur 50 min dan word ik wakker

Ik weet niet of dit door de lsd komt maar nog nooit zo goed in het leven gestaan binnenkort weer LSD halen kijken of dit het gevolg was van microdosen

Vrijdag zaterdag heb ik 2 dagen xtc achter elkaar gedaan zondag niks maandag avond LSD rond 8 uur 4 uur lekker gaan slapen na xtc 2 dagen trouwens geen dip gehad was vrijdag 115mg + bijgenomen 115mg zaterdag middag half 2 3 kwart genomen ongv 170 mg en dan 3 uur later nog een halve 115

Ik weet niet of deze 2 dingen met elkaar te maken hebben gehad

Ik laat weten of volgende keer microdoses het zelfde resultaat geeft van goede positieve week

Ik ben nu gestopt met xtc totaal 4 keer gedaan waarbij 2x bijgenomen

Tommie22

Newbie
En 1 keer bad trip gehad LSD 300 ug
Paranoia gevoel in me eentje proberen thuis te komen was heel moeilijk met openbaar vervoer had eig 112 moeten bellen vriend moest naar huis

In de regen uren me fiets lopen zoeken om naar huis te komen in het donker was zo groot dat fietsen rek
Doodsangsten

alles was een soort cartoon geworden auto's GTA 5
mijn beste vriendin kon ik niet eens meer herkennen

niks kunnen eten wel water gelukkig

15+ km gelopen hele dag niks gegeten

3 uur snachts was mijn bad trip over en viel ik in slaap voor mijn gevoel duurde 15 uur

Bovenaan