LSD en 2cb combi

Oldie

Newbie
M’n vriend en ik willen een keer een combi gaan uitproberen en een goede kennis raadde ons deze combi aan.
Ik heb het forum al een beetje doorgespit maar meestal is het een combi van Xtc met 2cb.
We kunnen 2 zegels krijgen van 200 ug. Is wel minder want we hebben deze al vaker gehad en ik vermoed dat het 100- 125 ug is.
Verder 2cb pillen van 18 mg.
Als we alleen LSD gebruiken nemen we ieder 1 1/2 zegel en dat is goed te doen.
2cb ook al een keer uitgeprobeerd, ieder een pil van 20 mg. maar dat vond ik vrij tam.
Het idee was eerst Lsd en na ongeveer 4 uur de 2cb?
Wie heeft hier ervaring mee en heeft eventueel nog wat advies.
Ik ben nog een beginneling hoor en er komen hier ook benamingen van drugs voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ook de combi xtc met 2cb staat op ons lijstje. We hebben nog 1 pil xtc van 240 mg.
Dan zouden we ieder een halve pil kunnen nemen en dan later de 2cb.....lijkt me ook heel leuk, maar we hebben 2 weken geleden nog x gehad dus dat is nu geen goed plan😊
Maar ben benieuwd naar ervaringen van de combi LSD en 2cb.

Dirkdirk

DF-koning
Ik zie geen meerwaarde in deze combi. Ik heb meerdere malen 2-CB gebruikt, en één keer 100 microgram 1-P-LSD gebruikt. 2-CB is leuk, maar het is totaal niet vergelijkbaar met 1-P-LSD. Het zijn totaal andere stoffen, met elk hun positieve en negatieve kanten. Maar een combinatie lijkt mij vrij zinloos.

Spyro

DF-koning
Ik heb dit ooit een keer gedaan en ik vond het ook niet echt een toegevoegde waarde hebben. Gebruik ze liever los van elkaar...

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik heb geen idee over deze combi. Het zijn beide psychedelica. Lijkt me zinloos om te combineren.

Over je 2cb. Zijn je pillen getest?
Want een pil van 20mg ben ik nog nooit tegen gekomen. Hoogste wat ik heb gehad waren 14mg.
Meeste rond de 8-10mg. En allemaal verkocht als 20mg.

Doffert

Experimenterende gebruiker
Heb het ook een keer gedaan, maar het enige wat ik er van merkte is dat het de trip en de after glow wat verlengde.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Oldie
Op zich hebben 2cb en LSD wel een leuke wisselwerking, ze versterken elkaar zonder daarbij echt gevaar op te leveren, maar wat jij wil werkt niet zo goed omdat je met LSD eigenlijk vrij direct tolerantie opbouwt en er kruistolerantie is met vrijwel alle andere psychedelica. Als je dus uren na de LSD er een 2c-b'tje in gooit dan zal die maar gedeeltelijk werken omdat er al opgebouwde kruistolerantie is van de LSD. Wat @Doffert al stelt, het zal je trip wat verlengen, meer zou ik er niet van verwachten.

Oldie

Newbie
Oke, hier heb ik wat aan:handok: We gaan toch maar voor de LSD alleen, lijkt me een beter plan.
En @ Rosie, de pillen zouden idd rond de 14 mg. kunnen zijn. Ze waren al door een vriend gebruikt dus door hem 'getest'.
En dat is denk ik ook de reden dat wij er destijds niet zoveel van merkten. We gaan deze nog een keer doen maar dan met 2 pillen, kijken wat dat oplevert.
Maar dat is voor een andere keer. Maar vanavond LSD.......:grinning::grinning:
Iig bedankt voor de reacties.

Patricio77

Experimenterende gebruiker
Nou, ik heb gisteren een halve zegel lsd gehad en 4 uur later een halve 2cb pil. Was echt overweldigend, fijn, soms wel erg heftig ook. Kortom, best een aanrader🤗😍

Oldie

Newbie
Wij hebben het bij 1 zegel gehouden en dat was ook weer geweldig😀Volgende x weer eens 2cb proberen en wie weet gaan we deze combi ooit nog eens doen. Zo zie je dat iedereen het weer anders ervaart. Maar gisteren was ook anders omdat we al een x eerder 1 1/2 zegel hadden genomen. Die was toch iets meer intenser😍
Denk dat we ook een keer voor 2 zegels gaan.....het is zoooo gaaf en lekker😀

M’n vriend en ik willen een keer een combi gaan uitproberen en een goede kennis raadde ons deze combi aan.
Ik heb het forum al een beetje doorgespit maar meestal is het een combi van Xtc met 2cb.
We kunnen 2 zegels krijgen van 200 ug. Is wel minder want we hebben deze al vaker gehad en ik vermoed dat het 100- 125 ug is.
Verder 2cb pillen van 18 mg.
Als we alleen LSD gebruiken nemen we ieder 1 1/2 zegel en dat is goed te doen.
2cb ook al een keer uitgeprobeerd, ieder een pil van 20 mg. maar dat vond ik vrij tam.
Het idee was eerst Lsd en na ongeveer 4 uur de 2cb?
Wie heeft hier ervaring mee en heeft eventueel nog wat advies.
Ik ben nog een beginneling hoor en er komen hier ook benamingen van drugs voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ook de combi xtc met 2cb staat op ons lijstje. We hebben nog 1 pil xtc van 240 mg.
Dan zouden we ieder een halve pil kunnen nemen en dan later de 2cb.....lijkt me ook heel leuk, maar we hebben 2 weken geleden nog x gehad dus dat is nu geen goed plan😊
Maar ben benieuwd naar ervaringen van de combi LSD en 2cb.
Wel eens gedaan. Is prima te doen. 4 uur na de lsd heb ik 2cb ingenomen. En de lsd trip ging iets langer door alleen dan in een mildere vorm.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Persoonlijk vond ik 6-7 uur na inname van de lsd altijd perfect. Als je net een beetje over de piek heen bent. Dan vloeit het een beetje netjes over in elkaar zonder echt aan sterkte te verliezen.

• Like
Waarderingen: ljuv
Doe het zo nu en dan.

Een halfje lsd {150} en dan 1 2cb {30} vind het wel een leuke combi. Want 2cb versterkt het effect van geluid en lsd heeft goede visuals. Goede aanrader wel heftige ervaring.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik had 150 ug lsd en 30 mg 2cb-fly .
De effecten van de 2cb fly vindt ik dan nauwelijks merkbaar.
Lsd is zo mooi ,dat zou je niet moeten combineren met andere tripmiddelen is mijn mening.

• Like
Waarderingen: lurs

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Doe het zo nu en dan.

Een halfje lsd {150} en dan 1 2cb {30} vind het wel een leuke combi. Want 2cb versterkt het effect van geluid en lsd heeft goede visuals. Goede aanrader wel heftige ervaring.

LSD versterkt geluidsbeleving (muziek) ook enorm, i.m.o. meer dan 2C-B. Dus zie de meerwaarde ook niet zo van deze combinatie, al heb ik er geen ervaring mee dus wie weet. Ik denk dat ik vooral bang zou zijn dat de ‘jittery’ effecten vergroot zouden worden, aangezien beide middelen daar wel iets van in zich hebben en me dat niet perse prettig lijkt. Maar dat is misschien onzin, want ik heb wel candy flips gedaan en MDMA en LSD gaan wat dat betreft prima samen, ook fysiek (ik nam dan wel echt een lage dosis MDMA).

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik had 150 ug lsd en 30 mg 2cb-fly .
De effecten van de 2cb fly vindt ik dan nauwelijks merkbaar.
Lsd is zo mooi ,dat zou je niet moeten combineren met andere tripmiddelen is mijn mening.

Dat is wel bijzonder. Het effect van die 30 mg viel dus helemaal weg? Ging je ook niet (veel) harder trippen dan normaal op 150 ug?

lurs

Newbie
Dat is wel bijzonder. Het effect van die 30 mg viel dus helemaal weg? Ging je ook niet (veel) harder trippen dan normaal op 150 ug?
Heb deze combi zelf ook recent gedaan (exact dezelfde dosering) en merkte eigenlijk ook niks van de 2cb fly. Ik had de 2cb fly een uurtje voor de 1p lsd ingenomen omdat de onset voor 2cb fly toch best lang is, maar toen mijn trip begon viel er eigijnlijk weinig te merken van de 2cb fly. De trip was te vergelijken met een normale 1p lsd trip van 150ug, wat ik toch wel jammer vond want had iets meer verwacht. Wel had ik meer last om in slaap te vallen in vergelijking met de keren dat ik alleen 1p lsd heb gedaan.

Bovenaan