Oldie
Newbie
M’n vriend en ik willen een keer een combi gaan uitproberen en een goede kennis raadde ons deze combi aan.
Ik heb het forum al een beetje doorgespit maar meestal is het een combi van Xtc met 2cb.
We kunnen 2 zegels krijgen van 200 ug. Is wel minder want we hebben deze al vaker gehad en ik vermoed dat het 100- 125 ug is.
Verder 2cb pillen van 18 mg.
Als we alleen LSD gebruiken nemen we ieder 1 1/2 zegel en dat is goed te doen.
2cb ook al een keer uitgeprobeerd, ieder een pil van 20 mg. maar dat vond ik vrij tam.
Het idee was eerst Lsd en na ongeveer 4 uur de 2cb?
Wie heeft hier ervaring mee en heeft eventueel nog wat advies.
Ik ben nog een beginneling hoor en er komen hier ook benamingen van drugs voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ook de combi xtc met 2cb staat op ons lijstje. We hebben nog 1 pil xtc van 240 mg.
Dan zouden we ieder een halve pil kunnen nemen en dan later de 2cb.....lijkt me ook heel leuk, maar we hebben 2 weken geleden nog x gehad dus dat is nu geen goed plan😊
Maar ben benieuwd naar ervaringen van de combi LSD en 2cb.
Ik heb het forum al een beetje doorgespit maar meestal is het een combi van Xtc met 2cb.
We kunnen 2 zegels krijgen van 200 ug. Is wel minder want we hebben deze al vaker gehad en ik vermoed dat het 100- 125 ug is.
Verder 2cb pillen van 18 mg.
Als we alleen LSD gebruiken nemen we ieder 1 1/2 zegel en dat is goed te doen.
2cb ook al een keer uitgeprobeerd, ieder een pil van 20 mg. maar dat vond ik vrij tam.
Het idee was eerst Lsd en na ongeveer 4 uur de 2cb?
Wie heeft hier ervaring mee en heeft eventueel nog wat advies.
Ik ben nog een beginneling hoor en er komen hier ook benamingen van drugs voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ook de combi xtc met 2cb staat op ons lijstje. We hebben nog 1 pil xtc van 240 mg.
Dan zouden we ieder een halve pil kunnen nemen en dan later de 2cb.....lijkt me ook heel leuk, maar we hebben 2 weken geleden nog x gehad dus dat is nu geen goed plan😊
Maar ben benieuwd naar ervaringen van de combi LSD en 2cb.