LSD effect; wat ik niet snap

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
Hi mensen,

De verschillende trips die ik heb gehad hebben qua visuals en mindfuck nogal een verschillend effect gehad en ik heb hier wat vragen over.

Ik was in spanje op een psy feestje en had aan het begin vd nacht 20ug lsd genomen en de rest vd de nacht 1 xtc pil gebruikt (weet niet hoeveel erin zat maar voelde hem fijn), een lijntje speed en 2x halve zegel lsd, ook hiervan weet ik de dosering niet.
Tijdschema was ongeveer:
01:00 20ug lsd (in druppels)
02:00 halve xtc pil
03:15 halve xtc pil
04:30 klein lijntje speed (dit was voor mij de eerste keer speed)
06:00 halve zegel lsd
06:45 halve zegel lsd
Geen comments over de combinaties en timing aub

In vergelijking met andere lsd trips die ik in NL heb gehad was de trip veeeeeel visueler, en veel minder mindfuck. Ik kocht de lsd van een hippie op dat feest (eentje die leeft in een van) en ze zei dat een zegel een sterke trip zou geven. De staat waarin ik was nam de informatie niet heel goed op. Ik begon met een halve zegel maar toen ik na 45 minuten al het gevoel had dat ik harder wilde trippen nam ik de andere halve erbij.

De visuals waren prachtig, het feest voelde magisch aan en het leek alsof ik op een maanlandschap was beland.

Een paar uur later (tegen 10:00) besloot ik abrupt een einde te maken aan het feest omdat mn trippie mind er klaar mee was, ik had honger en dorst en er was geen eten op het feest aangezien het een rave was. Ik heb er uiteindelijk 3 uur over gedaan om thuis te komen omdat het in de middle of nowhere was trippend langs een drukke weg lopen, in de volle spaanse zon, honger, dorst, daarna nog anderhalf uur in de bus, net na de piek van mn trip. Ik denk dat de speed de paniek heeft onderdrukt want als ik het zo lees is dit recept voor een badtrip.

Toen ik rond 13:00 thuis kwam merkte ik pas hoe heftig de visuals waren. Als ik in nederland hoog doseer zie ik vooral patronen als ik ergens naar staar, maar nu zag ik alles vloeien. Als ik naar de vloer keer vloeide alles als een slang, en het leek zooooo echt. Als ik naar mijn hand keek zag ik de rimpels alle kanten op gaan, en ik zag het zo scherp en echt. Later in het park zag ik ernorm scherp. Kleine takken 100m verderop kon ik haaracherp zien en sprongen boven alles uit. Het leek alsof er een loep in rondjes over een object heen ging, waarin ik steeds een ander deel haarscherp kon zien. Ik voelde me net een eagle.

Oke langer verhaal dan gepland; maar mijn vraag is: in Nederland, ook als ik hoger doseer, krijg ik hele andere visuals dan toen. Zowel op 1p lsd als lsd25. In spanje kreeg ik een witte zegel waar niks opstond. Kan het zijn dat ik iets anders heb genomen dan lsd? In ieder geval, ik zou zooooo graag weer zulke visuals hebben! Ik ben benieuwd wat jullie denken.

KetaKech

Belezen gebruiker
Kans is wel aanwezig dat het wat anders was omdat je in het buitenland ongeteste drugs gebruikt. Tevens heb je met heel veel middelen gecombineerd wat het effect ook verandert. Plus dat je in een compleet andere setting was wat ook weer invloed heeft. Daarnaast begon je pas echt veel lsd te doen in de ochtend, waardoor de trip anders kan worden doordat je niet hebt geslapen die nacht.

Speed schijnt naar verhalen juist de paniek in trips te kunnen verhogen... Maar hier weet ik zelf weinig vanaf, aangezien ik deze combi nooit heb gedaan. Kan wel zo zijn dat de speed je de energie heeft gegeven om je honger te handelen.

Wat precies voor deze visuals heeft gezorgd zal in ieder geval erg lastig te pinpointen zijn! Waarschijnlijk een combinatie aan factoren.

Bovenaan