Lsd eerste keer

Hallo allemaal, ik had een vraagje over lsd ik heb zelf wel een paar keer 2cb gedaan en vond de visuals amazing. Maar ik vroeg me nou af of lsd ongeveer hetzelfde was zo niet hoe kunnen jullie lsd het beste beschrijven. Ik heb zelf al aardig wat drugs gedaan maar de enige psychedelische drugs was 2cb (ik vond drugs met visuals 100x zo leuk als bijv stimulerende drugs) ik ga volgende week dus voor het eerst lsd doen met een maatje van mij maar wat zijn nou dingen waar ik op moet letten/die ik moet doen tijdens de trip. ik heb een dealer die beweert 220mg lsd te verkopen ls dat veel of weinig?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
2C-B wordt wel gezien als een relatief makkelijk tripmiddel om mee te beginnen, omdat het op lage tot normale doseringen vaak wel flink visuele, maar weinig mentale trips geeft.

LSD daarentegen geeft naast visuele ook nogal mentale trips: naast wat je op LSD ziet, verander jijzelf op LSD ook: je kijkt met andere ogen naar de wereld en jezelf. Dit kan een veel ingrijpendere ervaring en verandering van je psyche zijn dan bij 2C-B.

220 mcg (microgram, niet milligram) is een hele hoge dosering LSD voor een beginner. Het probleem is alleen, het komt niet zelden voor dat dealers maar wat roepen qua wat er op hun zegels zit. Het is ten eerste al niet meer mogelijk om LSD zegels te laten kwantificeren in een testcentrum in NL, alleen kwalificeren. Oftewel: je kunt er met laten testen achter komen wát er op je zegel zit, niet hoeveel daarvan.

Een geschiktere dosering om mee te beginnen is max 100 mcg, maar dat weet je met straat LSD dus niet. Mede daarom kiezen velen nu voor 1 van de LSD derivaten die je als RC (research chemical) kunt krijgen bij RC vendors, omdat die in de regel veel accurater adverteren wat er op hun zegels zit. Maar dat is ook weer niet zo betrouwbaar als laten we zeggen: een apotheek.

Dingen waar je op moet letten bij een eerste trip:

Set en setting: oftewel: een juiste mindset waarin je goed in je vel zit en een juiste setting: de omgeving waarin je tript is geschikt: rustig, veilig, juiste mensen om je heen.

2C-B wordt wel gezien als een relatief makkelijk tripmiddel om mee te beginnen, omdat het op lage tot normale doseringen vaak wel flink visuele, maar weinig mentale trips geeft.

LSD daarentegen geeft naast visuele ook nogal mentale trips: naast wat je op LSD ziet, verander jijzelf op LSD ook: je kijkt met andere ogen naar de wereld en jezelf. Dit kan een veel ingrijpendere ervaring en verandering van je psyche zijn dan bij 2C-B.

220 mcg (microgram, niet milligram) is een hele hoge dosering LSD voor een beginner. Het probleem is alleen, het komt niet zelden voor dat dealers maar wat roepen qua wat er op hun zegels zit. Het is ten eerste al niet meer mogelijk om LSD zegels te laten kwantificeren in een testcentrum in NL, alleen kwalificeren. Oftewel: je kunt er met laten testen achter komen wát er op je zegel zit, niet hoeveel daarvan.

Een geschiktere dosering om mee te beginnen is max 100 mcg, maar dat weet je met straat LSD dus niet. Mede daarom kiezen velen nu voor 1 van de LSD derivaten die je als RC (research chemical) kunt krijgen bij RC vendors, omdat die in de regel veel accurater adverteren wat er op hun zegels zit. Maar dat is ook weer niet zo betrouwbaar als laten we zeggen: een apotheek.

Set en setting: oftewel: een juiste mindset waarin je goed in je vel zit en een juiste setting: de omgeving waarin je tript is geschikt: rustig, veilig, juiste mensen om je heen.
Oke bedankt voor deze informatie en tips! Ik laat je weten na mn trip hoe het is gegaan😆

mitchieee

Wijs gebruiker
Bestel 1p lsd daarmee ken je juist doseren of test de bestaande lsd van de dealer 9/10 dealers jokken over de hoeveel heid

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bestel 1p lsd daarmee ken je juist doseren of test de bestaande lsd van de dealer 9/10 dealers jokken over de hoeveel heid

Jellinek:

Testen van LSD​

• Het testen van LSD in het laboratorium is erg duur. We hebben daarom bij LSD nog een andere testmethode. Het komt er dus op neer dat je bij het testen van LSD twee opties hebt:
  • Optie 1. Je levert een zegel in, deze krijg je niet terug. Een week later krijg je de uitslag van de test, “LSD” of “geen LSD”. Deze testmethode geeft niet aan hoeveel LSD erin zit.
  • Optie 2. Wij sturen je zegel door naar het lab. Een week later hoor je wat er in je zegel zit. Als er LSD in zit, hoor je ook hoeveel erop zit. Let op: dit is een dure analyse en daarom is er elke maand een maximum aantal samples dat op deze manier getest kan worden. Wij kunnen je tijdens het testspreekuur vertellen of er nog ruimte is, of dat je beter op een later moment terug kunt komen. Je kunt er dan alsnog voor kiezen om voor optie 1 te gaan.
  • We begrijpen dat dit niet optimaal is, maar dit is voor nu het beste wat we kunnen bieden.

Kwalificeren van LSD is dus (blijkbaar) weer mogelijk in Nederland, maar is duur en daarnaast moet je nog maar zien of je er tussen komt.

Ik persoonlijk zou ook gewoon gaan voor 1P-LSD. (merk 0 verschil met "echte")

Laatst bewerkt:

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker

Ik heb twee weken geleden een straatzegel laten testen en ook kwantificeren in het lab. Het is alleen wel lastig. Ze nemen er niet veel in ontvangst en de bandbreedte is erg groot.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb twee weken geleden een straatzegel laten testen en ook kwantificeren in het lab. Het is alleen wel lastig. Ze nemen er niet veel in ontvangst en de bandbreedte is erg groot.
Ja ik zag dat het in principe weer mogelijk is, maar beperkt:

Jellinek:

Kwalificeren van LSD is dus (blijkbaar) weer mogelijk in Nederland, maar is duur en daarnaast moet je nog maar zien of je er tussen komt.

Ik persoonlijk zou ook gewoon gaan voor 1P-LSD. (merk 0 verschil met "echte")

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb anders toch best behoorlijke verschillen gemerkt. Een keer 2 microdots van ('150 microgram') 1P-LSD, en toen had ik een ego-dood op de dansvloer. Een andere keer van dezelfde batch 2 microdots en ik was gewoon lekker maar niet bijzonder aan het trippen.

LSD(-analogen) zijn gewoon heel lastig te doseren en het blijft altijd wel een gokje.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo allemaal, ik had een vraagje over lsd ik heb zelf wel een paar keer 2cb gedaan en vond de visuals amazing. Maar ik vroeg me nou af of lsd ongeveer hetzelfde was zo niet hoe kunnen jullie lsd het beste beschrijven. Ik heb zelf al aardig wat drugs gedaan maar de enige psychedelische drugs was 2cb (ik vond drugs met visuals 100x zo leuk als bijv stimulerende drugs) ik ga volgende week dus voor het eerst lsd doen met een maatje van mij maar wat zijn nou dingen waar ik op moet letten/die ik moet doen tijdens de trip. ik heb een dealer die beweert 220mg lsd te verkopen ls dat veel of weinig?
In deze reactie ben ik een keer los gegaan met mijn beschrijvingen van (1B-)LSD. Doe er je voordeel mee :wink:

Dan nu over 1B-LSD:

Allereerst zal ik je helpen een persoonlijke teleurstelling van mij te voorkomen. Er wordt altijd met een hoop poeha beweerd dat hallucinaties inhouden dat je allerlei dingen ziet die er niet zijn. In mijn geval hoorde ik bijvoorbeeld verhalen over roze olifantjes die uit het stopcontact komen (à la de scène in de tekenfilm Dombo). Maar meestal zie je meer vervormingen van de realiteit. Dus bijvoorbeeld dingen die gaan bewegen terwijl ze stilstaan, dingen die ineens veel groter of kleiner lijken, kleuren die veel feller worden, of kleuren die uitlopen zodat naastgelegen objecten meekleuren.

Als je op Psychonautwiki kijkt naar visual effects dan kun je al een aardig idee krijgen van wat je allemaal kunt verwachten. Het is niet onmogelijk om dingen te zien die er echt niet zijn. Maar zulke ervaringen zijn zeldzaam en je hebt er doorgaans heel hoge doseringen voor nodig. Dat is misschien maar goed ook, want zulke ervaringen zijn voor beginners meestal niet zo chill.

Ik zou voor een eerste keer trippen afraden om dat op een festival te doen. Op een festival krijg je heel veel indrukken te verwerken. Dat kan al snel overweldigend zijn. Het komt bijvoorbeeld regelmatig voor dat mensen wat paranoïde gedachten krijgen ('zie ik eruit alsof ik aan het trippen ben?'). Daarnaast kan muziek enorm overweldigend zijn. Prikkels komen echt veel harder binnen. Dat kan soms heel mooi zijn, maar het kan ook omslaan naar de andere kant.

Jij weet nog niet precies wat je kunt verwachten. En je weet nog niet hoe jij reageert op psychedelica. Dus doe het eerst liever rustig aan. Als het bevalt, dan kun je altijd nog een keertje trippen op een festival.

Voor de eerste keer raad ik liever een rustige plek in de natuur aan, met iemand die je vertrouwt en die ervaren is in (het begeleiden van) trips. Voorwaarde is wel dat jij je er prettig en veilig voelt. Als je natuur vies en eng vindt, dan kun je beter een andere plek zoeken :wink:

Als jij je niet zo lekker voelt en in paniek je fiets moet zoeken en dan al trippend de weg naar huis moet zoeken, dan ga je geen leuke ervaring hebben. En dan maak ik er echt een understatement van.

XTC / MDMA zorgt inderdaad meer voor een kunstmatig blij en accepterend gevoel.
(1B-)LSD is veel meer afhankelijk van je mindset en van de omgeving.
Wat beide middelen gemeen hebben is dat ze ineens allerlei realisaties over jezelf en over je omgeving kunnen doen opborrelen. Maar die realisaties kunnen bij LSD echt een stuk confronterender zijn, omdat je niet dat kunstmatig blije en accepterende gevoel hebt. Dat vereist dus dat jij als tripper flexibeler moet omgaan met heftige of overweldigende ervaringen of ideeën. Wat ervaring met mindfulness en meditatie kan daar dus zeer bij helpen.

125 microgram 1B-LSD is genoeg om een volledige trip mee te maken. Zorg dat je je er goed op voorbereid. Reflecteer streng op jezelf, en wees bereid om tot op het allerlaatste moment te besluiten van 'nee, ik ga het toch niet doen, want ik voel me niet perfect voorbereid'.

Ik zou dat afraden. Waarschijnlijk moet je nog door de beveiliging heen, waar je totaal paranoïde van kunt raken. Bovendien kun je niet van te voren de sfeer proeven. Dus je weet niet precies wat je gaat aantreffen als je van te voren al de 1B-LSD neemt. Ik zou adviseren om eerst even nuchter op het festival rond te kijken en dan checken of je er nog zin in hebt.

Ter voorbereiding kun je deze gids eens lezen. Daarin staan tips voor wat je kunt doen als je niet zo lekker gaat:

Deze gids op Reddit geeft je een beeld van de effecten op verschillende doseringen. Het is een beetje nattevingerwerk hoor. De dosering precies bepalen is extreem lastig / niet te doen. Bovendien reageert niet iedereen hetzelfde op een bepaalde dosis. En de omgeving en je mindset spelen ook een grote rol. Daarnaast is 1B-LSD niet helemaal gelijk aan LSD. Van 1B-LSD weten we eigenlijk te weinig om daar heel zinnige uitspraken over te doen qua dose-effect relatie. Wel kun je grofweg stellen dat 1B-LSD qua effecten enorm lijkt op LSD. Ik heb zelf wel een keer of honderd getript (als het niet meer is), en ik merk zelf geen verschil tussen 1B-LSD en LSD.

Als de LSD begint te werken kun je je een beetje vreemd voelen. Ik beschrijf het wel eens als 'lubberen'. Het is een beetje elastisch en onstabiel gevoel: alsof je lichaam zich uitrekt en weer samenspant zoals een stuk rubber. Misselijkheid komt soms voor. Het duurt ongeveer twee uur voordat je die piekeffecten bereikt. Daarna verlies je gevoel van tijd waardoor een uur een minuut kan lijken en een minuut kan aanvoelen als een uur.

methheadman

Newbie
Ik zou persoonlijk online 1p-Lsd bestellen hier ben ik ook mee begonnen en je kan de dosering zien op de gekozen site, de trip is mentaal iets lichter als lsd naar mijn ervaring en je verliest minder snel controle. Visueel vind ik het exact het zelfde,

Dikke aanrader als je niet gelijk een extreem heftige trip wilt wat niet perse hoeft met lage doseringen, maar je dealers zij niet altijd te vertrouwen. als je het toch gaat doen zeker testen als het van je dealer is.
Doe het nou maar want you never know the risk.

Ik heb eergister de lsd voor het eerst gedaan (was ziek daarom deed ik het later) ik heb ze latem testen 160mg zat erin na mijn inname voelde ik het effect pas 3 uur later maar ik kreeg niet hele erge visuals alleen mentaal tripte ik wel hard maar heb er uiteindelijk nog 1 genomen beste trip van mn leven!

Bovenaan