• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD eerste keer :)

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aangezien het heerlijk vakantie is en ik vandaag niets te doen had, maar besloten om een klein beetje te samplen van de trip die verderop de vakantie zou komen. Kwart zegeltjs, werd mee begonnen vanmiddag om half 1. Toen na 5 minuten maar besloten dat ik best iets moediger mocht zijn dan dat, dus werd het een halve. Onbekend terrein. Het duurt nu nog steeds, dus vergeef mijn manier van schrijven, maar als ik het nu niet post doe ik het nooit :)
Het leek weer eens op niets dat ik had gelezen, maar dat terzijde. Hier wat gedachtenspinsels, geprobeerd om er wat structuur in te brengen:

18:11
Ik schrijf het eind maar alvast aan het begin. fuck chronologische volgorde.
Wat een voorliefde voor dingen die niet horen op het moment.
ennn light my fire begint weer. exclusief te beluisteren in deze kamer,
op dit beperkt stukje tijd in het universum.
nu voelt alles gewoon zomers, en goed.
Oeh, tijd om dit te posten voordat ik niet meer durf hehe.
Ja en dan is internet kapot. tuurlijk. kut :tongueout:

16:50
Zo, maar eens even schrijven. Dan kan ik mijn gedachten op papier zien.
Heb ik nou echt LSD genomen ? Nu is tien voor 5,
Ingenomen om half een, dat betekent dat het tot nu toe 4 uur duurt. Op die lengte komen net was een rekensom
die in het echt volgens mij 5 minuten duurde. In ieder geval langer dan zou moeten. Mijn
vingers typen bijna vanzelf. Ik hoef het alleen maar te denken en het staat er bijna al. Moet ik
wel langzemer gaan denken natuurlijk .Ik word alleen een beetje afgeremd door typfouten, maar dat moet ik loslaten
zo heb ik later tenminste nog iets om terug te lezen hehe
het is weer alleen in mijn gedachten bezig, net zoals vorige keer.
Maar nu heb ik het door. Kan me niet voorstellen dit nu in sociaal verband te doen,
wat een gek spul; dit.rjkrnf.akwjw.kn

even wat triviale dingen doornemen die op het moment flink verbogen worden. Ik hoop dat ik dit later
weer niet opblaas tot iets groot;s. Geen respect voor mijn eigen ego op het moment,
veel gedachten gaan terug naar de mdma van laatst. toen was alles beter,
en ik heb vandaag momenten gezien waarop ik dat gevoel uit mezelf weer kon terughalen.
Niet vergeten hoe, hoop ik. Maar triviale dingen dus. Week is zeven dagen. Een dag is een deel van een jaar
een 365ste deel, meestal. In een jaar circelt de grote bol onder mijn voeten precies een
keer om dat grote wit-gele felle ding, waar je niet in moet kijken. Voor eigen bestwil.
Dat weet ik nog. Het boeit alleen zo weinig. De definities van dingen.
Moet alles begrensd zijn tussen bepaalde waarden ? Op deze manier kan je/ik alles vaag houden.
Wel ff wennen.

Wweer een trip waarin ik niet doorheb dat ik aan het trippen ben. aan het begin. Duurt het dan echt zo lang voordat dingen
bij mij opkomen, of is er iets anders aan de hand ? Dat zou ik graag willen weten./ Puntje tussendoor:
schrijven is echt een opluchting. Nu 6 minuten later dan aan het begin van deze erg vieze lap tekst.
He en ik doe toch mijn best om het grammaticaal correct te houden, n shit.
Veel beter dan dit lukt het niet. Zou iik dit volgende keer weer opzoeken ? net was het antwoord duidelijk
nee, maar nu weet ik het niet.
Het algehele gevoel erbij is een beetje neutraal met uitschieters van goed naar slecht.
Waardig tripreportspul is dit niet. Chaotisch.

17:00

En een dag is 24 uur, waarvan een aantal (aanbevolen) worden besteed met slaap. dit noemt men ook wel de nacht,
hoewel mensen bij universiteiten (studenten) het beter weten dan de natuur,
en dit liever overdag doen, om vervolgens met een poes ofwel een kater op te staan naar het volgende feest,
ik dwaal af. 1 uur is een aantal minuten, 60. En een minuut is kort genoeg om op te wachten va begin tot eind.
Spanningsbogen van mensen zijn redelijk in minuten te meten denk ik. Niet in jaren in ieder geval.

voor de lezer: jij voelt je nu vast anders dan ik ? of niet ? raar om aan te denken, andere mensen dan ik.
Had dit niet anders kunnen doen dan alleen.
Even de joint boos aankijken. Hash zorgy ook voor verwarring soms, moet afleren te combineren tuusen de twee.
En waarom weer geen visuals ? ja sure zag shit een beetje bewegen, maar dit stond niet inde gebruiksaanwijzing.
Zou denken dat dat houvast bied, dat alles er normaal uit ziet. Maar dat doet het niet.
Ik zou het graag willen vragen, waarom ik steeds niets 'zie'. Maar als ik het niet weet waarom zou iemand anders
het dan weten ? Ik zou mezelf beter moeten kennen dan iemand anders. Tijd voor vrolijk stukje vind ik,
en dan kan ik prima opmerken dat het fruit, en de slappe cheapass wafels heerlijk smaken.
Volgende keer wel naar de albert heijn, want als je beter wilt consumeren dan kost dat altijd meer.
En voordat ik doorga met zulke onzin op te xchrijven stop ik er maar weer even mee. We schrijven 20 minuten na het begin van teskt
met pauzes

17:10

Volgens mij moet mijn definities van trippen een beetje veranderen. Het is in ieder geval geen opeenhoping van grappige moemnten die iemand anders later kan teruglezen. Iets met een wals en met hersenen ?
De mogelijkheid van taal lijkt terug te keren zeg.
Ook maar met vlagen, maar toch. Beter dan niets.
Kleine momenten van nuchterheid, en redelijkheid.
Misschien had ik me alle luchtkastelen iets harder moeten verbeelden, dan waren ze er geweest.
En nogmaals. Wafels zijn lekker.
zoals ik zei, vlagen. hehehe

the doors zijn hier echt voor gemaakt. luchtige tripmuziek. eeeendd off httee naaaaiiiiiiiiigghttttt...........
eend of de nicht ?

Misschien moet ik helemaal niet proberen goed te typen en redelijke zinnen te maken.
Goede oefening om dat onverdiedne superieurer gevoel achter te laten.
Dan word ik er ook nog iets rijker van, laat maar los. dat ego.
Voelt rustig. Maar dat zal wel deels door het van me af typen zijn.
Moet ik dit laten lezen of niet ?
Hehe niet aan toekomstige werkgevers in ieder geval.

17:30

Zo, tekst terug gelezen, de 'hoofdbonkoptoetsenbord' stukjes er tussen uit gehaald.
Want die sloeg nergens op ! Wat zou zo'n trip achteraf eigenlijk voor waarde hebben ?
Vraag ik me af, teruglezend, want nu lijken dit allemaal ideeen waar ik iets mee kan.
Maar straks als ik weer nuchter ben is het misschien wel allemaal poep. dat zou jammer zijn.
Is filosoferen dan toch gewoon jezelf systematisch gek maken ?
TBS als hobby voor mensen die er ff ' tussenuit' willen.
Veeeel te langen verhandelingen schrijven over de geest, en zoveel definities kapot maken,
dat de rede een mijnenveld word. Of is er waarde ?
Ik hoop dat iemand anders het me kan vertellen, want ik weet het op het moment niet.
Gewoon, lig terug, en geniet.
Hooray voor zware shag. slecht he ?

5 minuten later. er ligt een bult shag op een papiertje. Ik kan er ff niets mee,
vraag me af hoe ik zou reageren als het ding voor mijn ogen dichtdraaide en
in mijn mond vloog. hehe. koekoek.
Ach ik zie het allemaal later wel, tijd om dit af te ronden.

Maar de gedachten blijven gaan. Heb ik eigenlijk wel een keus ?
roken is, de vergankelijkheid van mijn eigen lichaam accentueren.
en het ging over hoe raar het eigenlijk is dat ik tijdstippen in de dag
eigenlijk hersenloos associeer met bepaalde handelingen.
7 uur, avondeten. wat stom eigenlijk. waarom niet gewoon eten,
wanneer ik honger heb ? 9 uur college, altijd.
Zodat mensen synchroon leven. anders heb je weinig aan een maatschappij, toch ?
de kers op de taart van het anarchisme, totaal doen waar je zelf zin in hebt.
Ohoh kan echt niet hoor.
Hahaha en ik maar denken dat de lsd niet meer goed was, who am I kidding ?
heerlijk om gewoon eerlijk te schrijven wat ik denk zonder me te hoeven voordoen als iets anders.
doe ik dat dan in het dagelijks leven ? onbewust dan.
minder dan vroeger in ieder geval. Het wonder van persoonlijke groei waar ik het gisteren over had.
Uitkijken dat ik mezelf niet te wijs ga vinden, dan is het eind zoek :)

Naar de doors luisteren dan maar.

Voila :)

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
eindelijk nog eens iemand die erin slaagt een live trip report te maken, toch wel een uniek perspectief, op deze manier kan ik nuchter zijnde toch nog iets begrijpen van jouw mentale toestand die je toen had in dat beperkte stukje tijd en ruimte
:wave:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haha dankje ! is dat zo zeldzaam dan, live report ?

Ik kon eigenlijk niets anders dan gewoon schrijven :)

Mysticwarrior

Experimenterende gebruiker
Nice done! Ik heb ook ooit is zo'n live report proberen te schrijven, maar op een gegeven moment ging ik zo hard, dat ik de letters op het scherm echt niet meer kon herkennen :P

Groetjes,
Mystic.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bedankt mensen ! :)

Alleen ik blijf me afvragen waarom ik deze keer op een half zegeltje lsd, en vorige keer op een hele portie paddo's bijna helemaal geen visuals heb, en eigenlijk daarvoor ook nauwelijks. Zelfs op DMT 5 van de 7 keer niet. Toeval ?

Drientje

DF-koning
RSW zei:

Alleen ik blijf me afvragen waarom ik deze keer op een half zegeltje lsd, en vorige keer op een hele portie paddo's bijna helemaal geen visuals heb, en eigenlijk daarvoor ook nauwelijks. Zelfs op DMT 5 van de 7 keer niet. Toeval ?

Of je zag zoveel visuals dat je het niet doorhad? Haha, nee, misschien ben je te gefocust op de visuals en denk je dat het heel wat voorstelt maar dat valt erg mee. Ik wou dat ik mijn gedachtegangen zo mooi kon verwoorden als jij, dan zou ik die visuals voortaan lekker laten voor wat ze zijn...

X

henkie84

Bewuste gebruiker
Fijn om te lezen report, mooie gedachtes op een evenzo manier verwoord. Bedankt voor het delen.

Sommige mensen trippen idd een stuk visueler dan anderen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heel mooi geschreven! Inderdaad een geslaagd live tripreport, zulke live reports mislukken wel meestal. Misschien omdat mensen de volledig trip live willen zetten, wat onmogelijk is volgens mij..

Bedankt voor het posten!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik word heel blij van alle reacties :grin: bedankt !
En helaas, als het mijn lot is om geen visuals te kunnen hebben , het zij zo.
Maar voorlopig geef ik het nog niet op !!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk live verslag!
Leuk gedaan, als ik trip kan ik me er niet toe zetten om het gelijk uit te schrijven.
tot de volgende keer?
Enig idee hoe sterk die zegeltjes waren?

:wave:

arne123

Newbie
haha, prachtig om te lezen.
ik had veel 'o ja' momentjes :tongueout: (hoewel ik nog nooit lsd heb gehad, maar het lijkt echt heel erg op dingen die ik dacht tijdens paddotrips..). Goed idee om alles direct op te schrijven! Zal voor jezelf ook wel leuk zijn om later terug te lezen.

Dit stuk is echt geniaal trouwens:

Maar de gedachten blijven gaan. Heb ik eigenlijk wel een keus ?
roken is, de vergankelijkheid van mijn eigen lichaam accentueren.
en het ging over hoe raar het eigenlijk is dat ik tijdstippen in de dag
eigenlijk hersenloos associeer met bepaalde handelingen.
7 uur, avondeten. wat stom eigenlijk. waarom niet gewoon eten,
wanneer ik honger heb ? 9 uur college, altijd.
Zodat mensen synchroon leven. anders heb je weinig aan een maatschappij, toch ?
de kers op de taart van het anarchisme, totaal doen waar je zelf zin in hebt.
Ohoh kan echt niet hoor.
Hahaha en ik maar denken dat de lsd niet meer goed was, who am I kidding ?
heerlijk om gewoon eerlijk te schrijven wat ik denk zonder me te hoeven voordoen als iets anders.
doe ik dat dan in het dagelijks leven ? onbewust dan.
minder dan vroeger in ieder geval. Het wonder van persoonlijke groei waar ik het gisteren over had.
Uitkijken dat ik mezelf niet te wijs ga vinden, dan is het eind zoek :)

Naar de doors luisteren dan maar.

L

Lid 6909

Gast
je schrijft het mooi van je af :wink:

leuk report om te lezen, anders dan al de anderen!

keep em comin'

ga ook een keer gewoon op een bed liggen, verdwalen in je visuals, zonder 'normale' dingen te doen als schrijven en computeren.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah, deze was weggezakt uit mijn herinnering.
Ik heb geen idee hoe sterk ze zijn, ik zie een vrij apart getekende hoffmann op een fiets, dat is alles waar ik ze aan kan identificeren.

Sinds deze weer een paar rare trips gehad, van gestoord tot extatisch. Maar ik merk dat als ik alleen trip, dat het dan fout gaat. Oh en tripsitters vind ik heel fijn, zowel om er een te zijn als er een te hebben.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
heerlijk om te lezen, een live-report. Lekker schrijven wat er in je koppie om gaat. Ik kan me echt inleven in wat je schrijft. Bedankt voor het uploaden :grin:

Mortallis

Respect voor dit report! Wat een geniale omschrijven van je gevoel en gedachtes! Ik kan niet wachten om je volgende report te lezen :grin:

Curunir

Cool. Ik wil met jou trippen :grin:

Wel leuk het perspectief 'from within' de trip, want als je gedachten weer logisch en sequentieel gaan lopen schrijf je alle ervaringen toch weer op volgorde op, terwijl dat niet echt klopt met je bewustzijn zoals dat op lsd is. Waardoor je de ervaring toch tekort moet doen. Deze manier van schrijven komt er dichter bij in de buurt :).

L

Lid 6909

Gast
RSW zei:

Ik denk dat dat ook ligt aan de manier waarop je ermee bezig bent, als jij voor je computerbeeldschermpje zit te typen, ben je natuurlijk niet echt met de LSD bezig.

Als jij in een half verduisterde kamer, met wat spacen lichtjes, en een wat hogere dosis LSD, gewoon lekker gaat liggen en trippy muziek luisteren, dan zul je echt wel gaan spacen hoor!!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mensen zeggen nog steeds lieve dingen, weer bedankt daarvoor !! :grin:

Zo'n report is me hierna nooit meer gelukt helaas, wie weet in de toekomst.

gNuxx zei:
Ik denk dat dat ook ligt aan de manier waarop je ermee bezig bent, als jij voor je computerbeeldschermpje zit te typen, ben je natuurlijk niet echt met de LSD bezig.

Als jij in een half verduisterde kamer, met wat spacen lichtjes, en een wat hogere dosis LSD, gewoon lekker gaat liggen en trippy muziek luisteren, dan zul je echt wel gaan spacen hoor!!

Je hebt natuurlijk gelijk, maar dit is ook best wel een oud report he ? Inmiddels weet ik heel goed wat LSD met je visuele perceptie kan doen hehe... Maar overall merk ik dat ik niet zo heel erg visueel trip in vergelijking met andere mensen. Vooral bij 2C's en LSD moet ik echt boven een bepaalde grens gaan zitten voordat er echt dingen tevoorschijn komen die de moeite waard zijn om naar te kijken. Maar dat geeft niet, trippen is een hoop meer dan visuals heb ik geleerd :) En als ik per se visuals wil dan is er altijd nog dit !

L

Lid 6909

Gast
ja ik had het eerst ook altijd, dat ik niet zo visueel tripte.
maar ik heb echt het idee dat je jezelf dat moet aanleren.
ik kan nu echt; turn on, tune in, drop out :)
heel chill is dat, ik heb het idee dat iedereen dat kan.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
gNuxx zei:

Verspeid het woord !

De cult groeit :wink:

L

Lid 6909

Gast
RSW zei:
gNuxx zei:

Verspeid het woord !

De cult groeit :wink:

YEAH!! :rockband: :rock: :rockband: :rockband:

Bovenaan