LSD + DMT ?

Shroomfan

Belezen gebruiker
Zondagavond heb ik na een lange tijd de draad terug opgepikt met trippen. Ik ben rustig begonnen met een halve Shiva. Het was een erg leuke , warme trip maar met weinig visuals.
Tijdens deze trip kreeg ik wel veel zin om DMT te gaan roken. Ik kende geen angst meer. Zoals ik deze wel heb wanneer ik nuchter DMT wil gaan roken. Maar ik heb het toch maar niet gedaan omdat ik niet weet wat de effecten zijn van de combinatie LSD - DMT. Heeft iemand hier ervaring mee?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat zullen er niet veel zijn, maar ik heb wel een enkele keer iemand hier voorbij zien komen die het gedaan heeft. Lijkt me wel vet om te doen, maar dan moet ik eerste de cojones verzamelen om weer eens DMT aan te durven.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je kan rustig aan de thee hoor ..............

Das geen enkel probleem, mits je bekend bent en vertrouwd bent met de omgeving en de beide soorten drugs.

Bonnie

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
bwa ik weet het niet hoor !
ik denk wel dat de lsd effecten kwa mindfuck nog zeer goed aanwezig zal zijn.
de effecten van de visuals zullen zo goed als wel overgenomen worden door de visuals van de lsd.

vraag: heb je een mindfuck tijdens een dmt trip ?

Mindgamer

Badass junkie
Nee, dit zie ik als een regelrechte marteling. Straks raak je in paniek en blijft dat 10 uur door werken. Bind me maar liever vast, stop een trechter in me mond en giet sterke drank naar binnen. Alles beter dan afgevoerd worden naar het ziekenhuis waar je wordt gefilmd en plat gespoten. Nee, niks voor mij om te trippen in een isoleercel.

Je moet echt heel vertrouwd zijn met het DMT wereldje, wil je dit overleven. Dit lijkt me echt teveel voor je geest.

J0rrit

Badass junkie
Mindgamer zei:
Nee, dit zie ik als een regelrechte marteling. Straks raak je in paniek en blijft dat 10 uur door werken. Bind me maar liever vast, stop een trechter in me mond en giet sterke drank naar binnen. Alles beter dan afgevoerd worden naar het ziekenhuis waar je wordt gefilmd en plat gespoten. Nee, niks voor mij om te trippen in een isoleercel.

Je moet echt heel vertrouwd zijn met het DMT wereldje, wil je dit overleven. Dit lijkt me echt teveel voor je geest.

Valt volgens mij reuze mee hoor, denk dat de dmt de lsd helemaal overneemt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb wel een keer een DMTjointje gerookt tijdens een lsd trip. Alleen toen had ik ook nog 520 ug lsd, 2c-b lijntjes, paddo's en wat mdma erbij, dus ik weet niet echt wat nou precies door wat komt.. Was in ieder geval de heftigste ervaring uit m'n leven.

Reportje hier

Shroomfan

Belezen gebruiker
underworld zei:
dumpy? :wave:

die heeft er wel ervaring mee, even kijken of hij hier toevallig op stuit.

Ja , Dumpy heb ik al gesproken.
Wat ik eigenlijk bedoel is een kleine dosis LSD bij wijze om wat minder nerveus te zijn om de DMT te gaan roken.

underworld

Wijs gebruiker
Shroomfan zei:
Ja , Dumpy heb ik al gesproken.
Wat ik eigenlijk bedoel is een kleine dosis LSD bij wijze om wat minder nerveus te zijn om de DMT te gaan roken.

hmm het lijkt me niet het geschikte middel eerlijk gezegd om de nerveusiteit weg te werken om dmt te gaan roken.
mischien is het verstandig om beetje bij beetje op te bouwen met dmt? eerst een heel klein beetje roken, dat het niet echt heftig is, en dit een paar keer doen en telkens iets opschroeven om vertrouwd te raken met het gevoel,
en daarna de volle lading?

J0rrit

Badass junkie
Als je die nerveusiteit weg wilt hebben kun je misschien eerst wat drinken zodat je goed aangeschoten bent, dan de dmt roken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
J0rrit zei:
Als je die nerveusiteit weg wilt hebben kun je misschien eerst wat drinken zodat je goed aangeschoten bent, dan de dmt roken.

slecht advies ...

Alcohol is een kutdrugs ... Nooit doen !!

Dronken mensen moeten naar bed, en geen DMT roken Jorritjuuhhhh :angry:

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
J0rrit zei:

slecht advies ...

Alcohol is een kutdrugs ... Nooit doen !!

Dronken mensen moeten naar bed, en geen DMT roken Jorritjuuhhhh :angry:

Klopt, maar ik merk wel dat als ik aangeschoten ben en dan dmt wil/ga roken de 'angst' een stuk minder is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ging jij niet bezopen aan de GHB en werd jij toen niet wakker in het ziekenhuis met allemaal slangetjes in en uit je lichaam ?

Corrigeer me als ik me vergis ouwe Jorritsma ....

DMT en dronken mensen is volgens mij een direct brandgevaar voor de omgeving.

LOL

:hearteyes:

Soma

Bewuste gebruiker
He, dat herken ik wel. Op het einde van een LSD-trip had ik ook opeens zin in een pijpje DMT terwijl ik daar nuchter echt schrik voor heb.

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
ging jij niet bezopen aan de GHB en werd jij toen niet wakker in het ziekenhuis met allemaal slangetjes in en uit je lichaam ?

Corrigeer me als ik me vergis ouwe Jorritsma ....

DMT en dronken mensen is volgens mij een direct brandgevaar voor de omgeving.

LOL

:hearteyes:

Je vergist je niet, maar dat neemt niet weg dat alcohol en dmt best te combineren is. GHB en Alcohol natuurlijk niet maar dat komt omdat het allebei verdovend werkt en allebei vooral op de zelfde neurotransmitter :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou niet lsd nemen om de zenuwen te verminderen. Als je DMT rookt tijdens de LSD blijft er zeker wel een DMT 'feel' in de lsd trip hangen. Je zou dus kunnen zeggen dat het intenser is, of in ieder geval langer. Eigenlijk meer reden om angstig te zijn voor een DMT trip met lsd dan puur de DMT. Ik heb wel eens gehad dat ik een nare DMT trip had, hele vieze en rottende wezens die naar me toe kwamen. Dat gevoel is toen ook tijdens die LSD trip gebleven.
Dus denk wel even na voor je het doet.
Ik heb er overigens ook hele mooie ervaringen op gehad hoor! Maar waarschuw je alleen even.
LSD is niet het middel wat je puur gebruikt om de zenuwen weg te halen, dat is gewoon aan jou om de angst voor DMT te overwinnen. Ook al een trip opzich toch? :wink:

Hallo allemaal, dit is mijn eerste post hier.

Een tweetal weken geleden heb ik tijdens mijn laatste LSD-trip ook eens DMT geprobeerd.
Een vriend van me had mij verteld over zijn ervaringen met deze combinatie en zei dat het best wel een apart gevoel teweegbracht.
Zoals altijd nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen ben ik dan met wat vrienden het bos ingetrokken, DMT en pijpje mee in de jaszak.
Na ongeveer 5 uur te hebben getript in het bos, de piek begon net af te nemen, besloot ik de DMT eens uit te proberen. Ik had de voorgaande weken relatief vaak DMT gerookt, met wisselend resultaat. In feite was vooral mijn eerste keer erg zwaar, en de laatste keer voor deze LSD-trip was toevallig nogal mild geweest.
Ik bereidde me dan ook niet echt voor op een zeer intense ervaring. Ik ging rustig tegen een boom zitten, enkele honderden meters van de andere trippers vandaan, en mediteerde eerst nog wat.
Ik had niet nagedacht over de vraag of LSD de zenuwen wegnam, en dat was ook zeker niet mijn motief om nu DMT te roken, maar ik was inderdaad heel wat minder nerveus dan normaal wanneer ik DMT gebruik.

Na daar enkele minuten (of langer, ik weet het echt niet) gezeten te hebben, nam ik het pijpje en nam een stevige hit.
Het was nooit eerder bij mij gebeurd, maar een klein stukje verbrande DMT kwam door de filter in mijn mond terecht. Dit is helemaal niet zo erg, maar in mijn LSD-logica ervoer ik dit als zijnde een zeer ongezonde aangelegenheid.
Vrijwel meteen werd ik in de DMT-trip geslaan. De zeer intense eerste DMT-momenten waren nog zwaarder dan normaal. Gecombineerd met het kleine hoopje assen in mijn mond vroeg ik me af of dit nog wel normaal was. Ik had DMT immers nooit zo fel ervaren. De assen uitspuwen lukte niet, ik zat als aan de grond genageld in kleermakerszit. Normaal zie ik bij DMT erg scherpe en abstracte patronen en luister ik naar Ravi Shankar of iets dergelijks, erg indisch allemaal. Deze keer waren de patronen veel golvender, en ik werd er des te meer in opgezogen. De patronen veranderden snel in een soort golvende godinnen, die mij leken te roepen of te wenken.

Ik had geen muziek opstaan maar hoorde een constant metaalachtig gezoem, een beetje als een oude telefoon uit de jaren '40 moet geklonken hebben. Daarboven hoorde ik zeer scherp het gefluit van de vele vogels in dat enorme bos.

Na enige tijd lukte het me om mijn mond veelvuldig leeg te spuwen en mijn ogen te openen. Ik zag mezelf totaal anders dan ik er normaal uitzag, en ook de grond en alle afstanden tussen bijvoorbeeld de bomen waren sterk veranderd.
De patronen op de grond, in de lucht, in de natuur veranderden eerst allemaal in ogen, daarna ook in wenkende vrouwenfiguren.
Veel tijd om hier aandacht aan te schenken kreeg ik niet. Phew dit begint hier op een trip report te lijken, mijn excuses daarvoor. Als ik één keer begin te typen ga ik meestal nogal lang door. Na het felle eerste moment sloeg er een zekere paniek toe. Ik was ervan overtuigd dat het hoopje DMT-assen dat in mijn mond had gezeten een overdosis zou veroorzaakt hebben.
Dit kon uiteraard niet, maar zoals je weet maken je hersenen onder LSD nogal eens vreemde kronkels.

Net zoals ik al bij een paar mensen op dit forum gelezen heb, was ik er zeker van dat ik gek geworden was. Ik dacht de wereld te zien zoals ze werkelijk is, de opperste sferen waaruit iedereen vandaan komt en waar iedereen ook weer naar terug keert. Volgens mij maak je ongeveer hetzelfde mee wanneer je geboren word of wanneer je sterft. Maar dat kan ik uiteraard niet weten.
Het is jammer dat ik niet echt verder ben kunnen gaan in die DMT trip, maar de paniek nam het even over.
Toen ik na een tijdje merkte dat de effecten afnamen werd ik wel weer rustig en begon ik lang na te denken over wat ik net had meegemaakt.
Het was ook een zeer vreemde, maar aangename ervaring om langzaamaan terug in de LSD gerold te worden.
De acidtrip is daarna inderdaad wel terug wat intenser geworden, en er bleef wat van het DMT gevoel hangen.
Ik raad niemand aan, noch af, om dit eens te proberen. Dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Als ik niet die assen had binnengehad was het ongetwijfeld een erg mooie ervaring geweest.
Ik zal het waarschijnlijk nog wel eens proberen, maar zal er deze keer rekening mee houden dat het echt wel intenser is dan gewoon DMT roken, en dat ik me geen zorgen moet maken als er weer iets dergelijks gebeurt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mooie ervaring dus, zo te horen is het een combi die ik ook ooit eens zal proberen. Persoonlijk ervaar ik het nooit als gek worden wanneer je op dat punt bent dat je alles beseft, maar het is soms wel confronterend ja.

Trippen in het bos is sowieso een mooie ervaring. :hearteyes: Maar ondanks dat de acid na dien wel iets sterker was geworden, was de trip dan nog wel gewoon het zelfde of heb je heel de trip lang de invloeden van de DMT nog gemerkt?

Het denken dat ik gek werd kwam niet meteen door het alles beseffen, maar eerder door die paniek dat ik een overdosis binnenhad.

Ik heb niet de hele trip lang nog de DMT effecten gehad, maar wel een lange afterglow van het algemene gevoel van net na de DMT. Niet meteen dat angstige gevoel, eerder een besef dat ik iets zeer uitzonderlijks had meegemaakt. Dit stemde me tot nadenken en ik kon er ook niet echt over communiceren met mijn medetrippers.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb onlangs nog LSD genomen, en toen ben ik het bos in gegaan, met de DMT pijp en de lachgasballonnen...

Ik rookte steeds een klein beetje DMT, niet voor een breaktrough, maar gewoon voor spectaculair visueel vuurwerk. Dan direct alsik had gerookt stond een maat klaar met een ballonnetje en ik kan wel zeggen DAT GAAT HARD !

Maar het is zóóóó mooi :hearteyes:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik kan niet wachten op het juiste moment dat ik ook eens het bos intrek voor 3 dagen lsdplezier !
ben van plan dan ook eens dmt tijdens een lsdtrip te roken voor meer visual effect ! :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je echt veel DMT rookt in 1 x raakt je biologische processor overgestimuleerd en kun je je niet alles helder herrineren. Met name het begin is dan echt krankzinnig als je baseline begint, dan vergeet je ook vrij snel dat je het gerookt hebt.

Afgelopen weekend nog 500 mics LSD direct ingenomen, na 4 uur met open ogen alles 'dubbel' gezien, zoom geluiden af en toe, en volledige klimplanten zien groeien over de vloer. Visuals nauwelijks aanwezig, puur doorzichtige fractals en niets meer, zeer sterke doorloop van geluid en kleur. Op dat moment merkte ik wel dat de activiteit in m'n processor zo hevig was dat ik niet alles direct een plaats kon geven. Met name psychologisch ging ik echt door een barriere. Ik had een pijpje DMT klaar liggen maar dat zou geheugen verlies zijn geworden. Eigenlijk vanaf het eerst uur dacht ik er niet eens meer aan.

M'n volgende trip zal 250 ug worden met een DMT break-through. Ik gok dat het een ultra spectaculaire combi is omdat de abstractie van LSD en DMT nauw verwant zijn aan elkaar. Maar ik ga ervan uit dat de synergie weleens ongekend kan zijn.

Bovenaan