• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD, DMT, TRIP REPORT 2012

Tripverslag 200 mics of acid 8-9-2012

plaats, anti-kraak pand
Setting, ruime donkere kamer met verschillende rode en witte lampen, grote bank , kussens, kleedjes.
Trippers 2: beun en Swen
Drugs, LSD, DMT, Changa-DMT, WIET

Het is zaterdag en beun & Swen hebben alle bij weekend en wisten al dat het een beuk weekend zou worden want de bakjes met drugs waren goed gevuld, met dingen waar we vaak over dromen, verder was het nog uitstekend weer dus optimale omstandigheden om lekker te gaan feesten.
We zouden die dag naar een festival gaan en kaartjes aan de deur halen maar onderweg werden we gebeld dat het was uitverkocht! WTF daar gaat onze dag….wat gaan we nu doen…..
we gingen maar even languit op ons kleed liggen en er maar even over nadenken.
ondertussen waren we aan het bedenken wat we gingen doen en het beste idee was om gewoon tering hard te gaan trippen want alle mogelijkheden waren aanwezig dus ja die kans laat je niet liggen.
beun had LSD zegels van 200 mics maar ik durfde dat niet meer te gebruiken omdat mijn laatste 2 LSD trips redelijk dramatisch zijn verlopen, maar weet dat dit door mijn eigen fouten kwam en omdat ik de LSD-molecuul iets onderschat had.
ik besloot om paddo’s te gaan eten en beun zou gaan trippen op de LSD. Zo onze missie was duidelijk en we wisten wat ons te doen stond, we moesten eten, drinken, kleding, verlichting, en de andere benodigdheden regelen om zo chill mogelijk te gaan trippen.
we hadden alles verzameld en zijn op de fiets richting het anti-kraak pand gegaan.
daar aangekomen alles opgeruimd en netjes gemaakt en voorbereid op weer een spirituele nacht die me gegarandeerd weer vol verbazing zou laten staan.
tijdens het opruimen besloot ik om de paddo’s te bewaren en ook lsd te gebruiken omdat deze omstandigheden wel iets te perfect waren voor een trip die niet kan mislukken.
Het moment was daar, de zegel LSD lag voor me en ik scheurde hem in 2’en en andere helft snel terug in het folie’tje. Er was geen weg meer terug!! de vorige keer dat ik deze zegel nam, ook eerst de helft ben ik al keihard uit me naad gegaan!
na een uur voelde ik de LSD goed opkomen, blijft een apart gevoel maar ik lag languit op de bank met me jointje naast me dus was goed te doen, na ongeveer 1,5 uur nam ik de andere helft van de zegel en toen begon het feest eigenlijk pas echt.

Beun was al keihard aan het trippen die kan ook meer hebben als mij en die had er toen 2 zegels inzitten. Daar lagen we dan op de mega grote bank kijkend naar mooie rode space lamp met daarnaast een KRK-studio boks die de trip de complete ervaring heeft geven.
constant veranderde de kleuren van de kamer en alles was zo verschrikkelijk 1080 HD constant!
het gevoel van vrijheid, eenheid, liefde voor alles, het mogen begrijpen was onbeschrijfelijk , de muziek die van zeer hoge kwaliteit was heeft nog nooit zo mooi geklonken en smolt samen met alle kleuren.
Toen toverde beun een laserpen tevoorschijn met een groene laser en een dopje erop waardoor de straal in honderden kleine straaltjes veranderde! WTF dat was echt een van de meest lijpe dingen die k ooit gezien had. Heb uiteraard gelijk de laser meegenomen en ben er een rondje mee door het pand gegaan, hahahahaha geniaal dat zo’n speeltje me zo kon vermaken.

beun was nog in het bezit van DMT +-0,3 ongeveer en hij was ‘’The Machine’’ al aan het voorbereiden voor zijn hit.
ik keek hem aan en zou dat zelf echt niet durven nu WTF we zijn keihard aan het trippen en dan DMT roken, je bent gek hahahaha.
En daar ging hij het was niet genoeg om door de poort te gaan maar de visuele effecten waren te lijp als t maar kan. Alles was nieuw alles leefde, alles zag je als molecuul, en overal zat een soort glimmende laag overheen en het lichamelijke gevoel was zeer zuiver beschreef beun.
Toen zag k Beun daar liggen onder de invloed van de DMT en werd eigenlijk redelijk jaloers op een gegeven moment en gaf k me over en bereide ik mijn Changa-DMT voor dit bevat maar 30% DMT en is gemixt met kruiden die MAO remmers bevatten. De pijp was klaar en zuigen maar! O O O dat is fijn zeg een echte aanrader voor als je het durft! De effecten kwamen goed in de buurt bij die van beun en de lichamelijke effecten waren wel veel lichter als normaal, wanneer je gelijk dat zware gevoel krijgt en bijna direct met je ogen dicht pleite bent. Na 10/20 minuutjes extra hard gespaced te hebben kwamen we weer terug in de acid space en besloten we wat te gaan eten en dan even een stukje te gaan fietsen want beun wist een leuke fiets route voor onze trip.

toen we eenmaal buiten waren was ik weer even stil, de maan, de sterren, de gebouwen, alles was weer ja.. hoe zeg je dat nou, zo verschrikkelijk helder en mooi!. Tijdens het fietsen, fietste we over goede geasfalteerde wegen wat echt een genot is en kijkend om je om heen waan je jezelf echt in een sprookje zo mooi.
na een half uurtje waren we weer thuis en konden we weer lekker plaatsnemen op de sofa en even bijkomen van de ( fiets tocht).
ondertussen waren we tog al best een tijdje aan het trippen en dan merk je wel dat dat ook flink wat energy van je lichaam vraagt en we gingen ons langzaam klaarmaken om te gaan slapen.
Na nog een paar jointjes te hebben gerookt zijn we gaan slapen zodat we de volgende dag lekker fit waren om te gaan genieten van de afsterspace :grin:
De volgende dag was het uitstekend weer en zijn we ff lekker in het park gaan liggen, en wat was dat lekker met dat zonnetje, deze dag kreeg ook echt gewoon weer een 10!

Wat was ik blij zeg dat deze trip zo vlekkeloos is verlopen en me weer opengesteld heeft om af en toe weer LSD te gebruiken. Ik kan me geluk niet op  en ik was ook echt weer onder de indruk wat je door 1 zo’n zegel weer allemaal mag zien…… ON THE NEEEXXXXT!

Bovenaan