lsd beertjes

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Drientje zei:
DrippTone zei:
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.

...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen :grin: :grin: ......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn :grin: :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Escoban zei:
Wie ben jij? :confused:

Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.

ik heb er ook een weg gebracht naar de test service(al 3 weken geleden ofzo),anyhow de zegel die ik inleverde was 47 mics lsd en verder geen piperonal ofzo...

W.F.L.

Badass junkie
Ja klopt, de blotter die als eerste gepost werd bevat gewoon LSD hoor, dat is nu wel duidelijk denk ik. Wel sterkere batches van geweest (niet per se dezelfde blotter, maar Grateful Dead dancing bear in andere kleuren geloof ik) deze zijn niet al te veel mics, maar goed. Wel gewoon LSD dus. :)

En die piperonal kan misschien aan je dealer liggen, dat hij ze vervoerd heeft in een grip waar eerst wat anders in zat of iets dergelijks.

Drientje

DF-koning
Dr Gonzo zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.

...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen :grin: :grin: ......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn :grin: :grin:
We maken er nog wel een groep MSN gesprek van, ik stuur je even de pm die ik dripp gestuurd heb dan kunnen we een datum plannen.

KoxBox

Badass junkie
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:

KoxBox

Badass junkie
segfault zei:
KoxBox zei:
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:

Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast :)
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?

Edit: zie het net, ga je nog doen. Ik heb er ook maar die zijn getest op 57mics...

KoxBox

Badass junkie
Je kan nooit zeker genoeg zijn... Ik zou hetzelfde doen, moest ik in Nederland wonen natuurlijk.

azgaza

Badass junkie
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.

azgaza

Badass junkie
segfault zei:
azgaza zei:
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.

Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.

Dat is dan inderdaad in ieder geval de zelfde print. Of er ook even veel op zit is dan weer niet te zeggen want het kan zijn dat meerdere keren dezelfde print is gebruikt.

Wackie

Belezen gebruiker
segfault zei:
Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus

Haha, als je dat moet geloven elke keer als ze dat vertellen is iedereen chemicus.
En dat soort lulverhalen is dus al haast een reden om een ander te zoeken, ik ben alergisch voor lul verhalen :)

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik heb dezelfde print beertjes. De achterkant is inderdaad licht rozig en bij mij staat er een poot van een beer in roze lijnen vanachter. Niet zelf getest omdat ik in Belgie woon, dus ben zeer benieuwd naar jullie resultaten.

Wackie

Belezen gebruiker
Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.

Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug :grin:

KoxBox

Badass junkie
Wackie zei:
Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.

Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug :grin:
En dat kan voor vervelende situaties zorgen als je dan opeens wel een geteste zegel hebt van 150+mics...

azgaza

Badass junkie
Wackie zei:
Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.

Kwam enkele jaren geleden nog wel voor; ik heb zelfs een zegel gehad van een geteste 400 ug; dat was echter wel geheel eenmalig, en meestal is 50-70 ug de norm tegenwoordig merk ik.

berten

Belezen gebruiker
Heb deze beertjes ook met licht roze achterkant. Heb er zalig op getripped tijdens Dour festival. En idd al die lulverhalen over die dosissen, zijn gewoon 50mics en denk niet dat er op dit moment zoveel blotters van gemaakt zijn. Vind 50 mics een ideale dosis voor wie eens LSD wil proberen en heb ook enkele vrienden er mee geïntroduceerd en er is een nieuwe wereld opengegaan voor hen hehe :). One drug to rule them all

azgaza

Badass junkie
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo :)

KoxBox

Badass junkie
azgaza zei:
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo :)
Ik heb die ook, met dat roze achteraan. Ook gewoon 50mics.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:

Ik heb ze ook. Alleen niet getest. :)

teck

Experimenterende gebruiker
nou ik heb er 20 :stoned: net eentje genomen ben ik blij met df zat net zo van meh meschien is die shit beetje slecht ofzo
smaakte ook niet naar acid :( maar we zullen zien
speciaal voor de mensen die de achterkant willen zien dan :smoke: zijn we even een foto'tje wezen maken

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
segfault zei:
azgaza zei:

Ik heb gister toch de stap genomen er 1 geprobeerd. Ik zou hem zeker niet meer in schatten dan 50-70ug. Ik vond de trip maar erg threshold en had inderdaad meer verwacht na al die schoon spraak.

Ik weet niet of veel mensen dit ervaren tijdens een lucy trip maar bij deze merkte ik dat als ik over mijn huid wreef dat ik een extreem kippenvel gevoel kreeg. Zeer nice :grin:

Ik ben momenteel nog aan het wachten op de uitslag van de test maar ik vermoed dat het een soort gelijk resultaat zal zijn. Anders maar eens pluggen overwegen.

Zoals Azgaza zegt , het is wel schone goede lsd maar inderdaad wat minder potent dan sommige gewend zijn. Ik zou er dan namelijk gewoon stuk of4- 5 nemen (tis maar net hoeveel je wilt...) En je zal een heerlijke trip hebben. Je kan het jammer noemen dat ze maar 40-50mics (vast ergens ertussenin schat ik in)zijn maar waarschijnlijk merkte je dat ook al niet aan de prijs een beetje? Maar het is hele lekkere lsd vind ik persoonlijk kort gezegd al moet ik er iets meer van nemen. Verder heerlijk! :hearteyes:
Maar snap dat je teleurgesteld kan zijn als je meer had verwacht en niet op resultaten gewacht hebt voor inkoop ofzo? Is bij iedereen anders snap ik natuurlijk lang niet iedereen kan het bijvoorbeeld testten (voor de DF'ers die niet in nl zitten). Maar het is en blijft hetzelfde stofje :hearteyes:

gamezz

Bewuste gebruiker
LSD is smaakloos.[/quote]
LSD mag dan wel smaakloos zijn , sommige papertrips hebben echt een smaak.[/quote]
[/quote]
man alles heeft een smaak, zelfs plastic heeft een smaak.
LSD word gedoseerd ic microgram , logisch dat je geen smaak proeft.
als ik 100microgram suiker op mijn tong leg zal ik dit ook niet proeven.

KoxBox

Badass junkie
gamezz zei:
LSD is smaakloos.
LSD mag dan wel smaakloos zijn , sommige papertrips hebben echt een smaak.[/quote]
[/quote]
man alles heeft een smaak, zelfs plastic heeft een smaak.
LSD word gedoseerd ic microgram , logisch dat je geen smaak proeft.
als ik 100microgram suiker op mijn tong leg zal ik dit ook niet proeven.[/quote]
Dat ligt aan de inkt niet aan de LSD...

teck

Experimenterende gebruiker
geen smaak ? lsd proeft voor mij toch anders dan andere drugs all is het kwa ervaaring tijdens de trip
of lul ik hier nou raare dingen ?

Escoban

Bewuste gebruiker
Tuurlijk is dat mogelijk. Ik heb echter uit verschillende bronnen hetzelfde gehoord over deze zegeltjes. Of daadwerkelijke testresultaten van rond de 50 mics, of een schatting na gebruik van ongeveer hetzelfde. Het is altijd mogelijk dat je geript wordt. Toch zijn zegels met dezelfde art vaak van dezelfde batch.

EDIT: Overigens is het plaatje in de link die jij gepost hebt niet dezelfde art als de beertjes waar de meeste mensen het over hebben.

Intoxication

Bewuste gebruiker
kan die reactie van 2 posts boven mij aub verwijderd worden dat er in deze scene aub ook niet geknoeit wordt, en mensen op zulk ideeen brengt :angry:

Bovenaan