LSD als Partydrug

Wacky

Badass junkie
Ik heb geen ervaring met het beeindigen van trips. Het is iig niet zo eenvoudig als "eet wat suiker en het stopt".

Toen ik voor mijn eerste LSD trip vroeg of ik hem zou kunnen stoppen of afzwakken als ik dat wil was het antwoord "een lijn speed maakt er wel een einde aan, dat overheerst de LSD". Ik heb het nooit geprobeerd, want ik ben niet zo voor speed, en in plaats van de trip te stoppen wilde ik alleen dat ie langer zou duren.

MDMA is prima met LSD te combineren. Het is waarschijnlijk de meest beroemde drugs combinatie (candy flip). Ik denk dat het prima zal werken zo. Het trip effect van de LSD is al flink verzwakt na 8 uur. Of de MDMA de LSD zal overheersen en de trip verder verzwakt of dat hij de trip juist weer wat zal versterken zoals ook ketamine na LSD dat doet weet ik niet, maar ik verwacht het eerste. De enige keer dat ik zelf MDMA en LSD combineerde had ik 3 dagen voorheen ook LSD gebruikt waardoor de LSD zowieso al niet goed meer werkte.

123spacer

Experimenterende gebruiker
aah oke,
mooi, ziet er dus goed uit, heb nog paar weken om de acid te regelen, is nog het enigste probleem. Nog is proberen in ehv, want hier waar ik woon is het helemaal niet te krijgen, en tja anders daar proberen in scheveningen. Vind het toch jammer dat er niet veel lsd dealers te vinden zijn. Maar als het lukt, word het zeker dope :grin:

ik heb btw gehoord dat een lijjntjes sos ook kan helpen, dat je dan weer gewoon redelijk nuchter bent. Maja misschien is het wel zo vet op lsd dat ik na 10 uur nog een halfje pak

Jeller

Badass junkie
neem gewoon je lsd vroeger.. zo'n 3-5 uur voor het feest en als het je bevalt pak dan op het feest nog een halve

azgaza

Badass junkie
Ik vind LSD een prima party drug, mijn leukste trips waren op feestjes (goa trance dan), juist omdat ik altijd zo'n hetzoeken-ietsdoen gevoel krijg is een feestje een goede plek, vooral als er veel andere trippers zijn.

Jeller

Badass junkie
mijn leukste trips waren ook die op feestjes, gisteren had ik echter een trip gepakt van ongeveer 400ug (!) en dat zou mij op een feestje mss wel te veel worden

Jeller

Badass junkie
khad een paar uur kunnen slapen, dus dan was alles weer in orde 's morgens :)

behalve als ik op pc zat die morgen en ik keek weg kreeg ik zo'n korte rare visual :confused:

maja vrijdag nog een keer dus, op een feestje :smoke:

Luomo

Experimenterende gebruiker
Je kan het doen, ik heb het eergisteren nog op Pukkelpop gedaan..
Maar als je geen ervaring hebt lijkt het me niet aangewezen, ook omdat ik LSD toch meer als iets 'spiritueels' zie waarmee je inzichten kan krijgen in onder andere jezelf, en dit is niet per se wat je wil bereiken op een feestje toch? heb het ook al gebruikt op drum&bass raves en moet zeggen, ging wel hèèlemaaaal in de muziek op, werd echt één met de omgeving en dat was best heerlijk.
Je moet sowieso niet te veel pakkenn (altijd met halve tripjes beginnen) en zoals hier al vaak gezegd: je moet een juiste instelling hebben.

azgaza

Badass junkie
Op goa feestjes is er altijd genoeg chill out ruimte om ook na te denken in je trip mocht je er zin in hebben, maar ik ben op LSD altijd heel erg actief dus alle mogelijkheden van plekken waar je heen kan lopen op vooral buitenfeestjes zijn dan echt geweldig.

Jeller

Badass junkie
idd, want als ik een trip pak in een rustige omgeving dan kan ik mijn energie niet kwijt :tongueout:

als ik te lang neerzit op lsd krijg ik ook soms echt extreem brandende krampen in mijn benen voor even hehe

dus best wel op een feestje :)

alberthoffman

Belezen gebruiker
goa is een ultieme lokatie om te trippen maare hardcore en andere meuk zou ik maar rustig aan doen hehehe misschien dat een kwartje of halfe wel leuk is dan?

Bovenaan