LSD als Partydrug

Spiderweb

Experimenterende gebruiker
Hallo mede-drugsgebruikers :wink:

Ik vroeg me af of LSD een geschikte drug is om te nemen onder bijvoorbeeld het uitgaan... heb namelijk van verschillende vrienden gehoord dat het een echte party drug is.
Ik bedoel dus dat al ga ik van de week naar een discotheek of het dan leuk is om bijvoorbeeld een zegeltje te nemen ofzo...
Heb zelf btw nog nooit lsd geprobeerd... maar ik ben echt iemand die houd van een feestje bouwen + trippen, helaas gaat dat met paddos niet altijd samen.

L8ers Spiderweb

Anne

Belezen gebruiker
op oldskool goa feetjes word het vaak gebruikt dus het zal wel leuk zijn dan :grin:
zelf geen ervaring mee

-spaceman-

Badass junkie
Spiderweb zei:
Of bijvoorbeeld lekker naar een concertje van Placebo :wink: :wink: :wink: :wink:

veels te veel negatieve energie... (Lowlands 2006)
zelfs broodje nuchter begon ik me aardig kut te voelen, maar achja dat is ook persoonlijk natuurlijk... Ik kan namelijk echt niet tegen die soort muziek!

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ik heb op disonant met men maat LSD gebruikt en moet zeggen, iedereen had een "cartoon" achtig gezicht en muziek klinkt niet meer als de muziek dat het was,de devisuals waren op de schermen boven de dj machtig bij elektro. Ik kwam er ook losser van, kon nie techt stilstaan :) Maar bij break-core kregen ik en men maat wat paniekerig gevoel dus daar waren we weg :)

LSD kan je gebruiken als party-drug maar dan voor het wakker blijven. Ik zou er zeker niet teveel van nemen want je hebt een gevoel van dat niets je kan schelen en dat iedereen dat daar rondloopt gepakt, gesnoven, genomen heeft. Ik en men maat hebbe zelf op een moment ene kerel zien liggen en we dachten dat ie een spuit aan het zetten was maa rie was een saté aan het eten :-/ Ook was ik zeer vergeet-achtig en wou zeker en vast men vrienden niet kwijtraken omdat ik dan paniek zou creëren.

Ideale drug voor wakker te blijven maar dansen en trippen en het vele volk gaat niet echt samen, het werdt wat chaotisch :)

CONCLUSIE: het was goed voor 1 keer, maar geef me toch maar lekker speed op feestje voor energie :wink:

xplusif

Vriend van mij heeft dit es gedaan, hij zei dat het hem wel beviel.
Maar mij lijkt het niks :wink:

Jeller

Badass junkie
Als de sfeer goed zit en je kan ook buiten rustig wat chillen, dan is LSD de beste partydrug die er is

Spiderweb

Oke, bedankt voor jullie reacties..
Toch hoop ik dat nog meer mensen replyen zodat ik een nog beter beeld kan krijgen of het aan te raden is.
Tot nu klinkt het wel erg aantrekkelijk, misschien dat ik maar eens een keer op een bubblin party op een half zegeltje moet gaan sabbelen :hearteyes: :hearteyes: :wink:

Jeller

Badass junkie
Uiteindelijk is de gouden regel bij LSD, zorg voor een omgeving waar je je goed in voelt, dus dat kan ook een fuif zijn natuurlijk

Mijn eerste keer was ook op een druk festival in Portugal, maar dat was er eigenlijk wel voor gemaakt om te trippen en je had ook veel rustige plekjes.. af en toe rust en beetje bekomen van de chaos binnen is wel nodig vind ik :wink:

Spiderweb

Maar de ervaring is dus niet te vergelijken met paddos, kwa gevoel dan?
Dus niet dat ik straks helemaal geflipt parra wordt.. :rolleyes: :rolleyes: ???

xplusif

heb 1 keer paddo's gehad stropharia cubensis en ik vindt het lichter dan LSD,Ligt ook aan de hoeveelheid die je neemt maar volgens mij ligt LSD wel wat aan de zwaardere kant.

Mvg :beer:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Omg lsd op een hardcore-feest, dat zou voor mij ook een funeste combinatie zijn! :P Ik heb wel een stuk of 3 keer op de paddestoelen getript op een goa / psytrance feest, echt heer-lijk, maar je blijft met die shrooms wel een beetje in de chillout plakken natuurlijk. Met lsd zul je je beter op de dansvloer uit de voeten kunnen maken, hoewel het me vrij druk lijkt. Een aantal kennissen van me hebben vaak genoeg lsd gedaan op feestjes en ze vinden het helemaal geweldig, zelf ga ik het nog wel 'ns proberen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Idd, maar ge moet u ook goed voelen in de omgeving zelf. Tis niet dat je echt helder gaat zien, je gaat echt wel rare dingen zien hoor, zoals scheve koppen, lange mensen, kleine mensen, rare smoelen en zelfs m'n maten vertrouwde ik soms ook niet op een LSD trip, omdat ze er allemaal raar uitzagen.

Misschien telt de ervaring ook wel een beetje, daarmee bedoel ik, best thuis eens beginnen, nadien eens van thuis trippen naar het feestje.
Tis maar waar jij je goed bij voelt.

Op dit moment, wil ik eigenlijk niet meer trippen op feestjes, alleen maar thuis/buiten, zolang het maar niet te druk is. Want soms werd ik zot van de drukte, ik kon niets meer volgen, alles was raar, ik snapte totaal niets van wat er gebeurde (maat die cola gaat halen in de drukte, ik snap da nie tijdens de LSD trip, dus da kan heel vies raar overkomen, voor mij toch :grin:)

hypersnap

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Want soms werd ik zot van de drukte, ik kon niets meer volgen, alles was raar, ik snapte totaal niets van wat er gebeurde (maat die cola gaat halen in de drukte, ik snap da nie tijdens de LSD trip, dus da kan heel vies raar overkomen, voor mij toch :grin:)

Had ik ook dat de drukte soms te hard wordt. Ook als het feestje uit meerdere zalen bestaat en je staat tussen 2 zalen wordt je extreem gek van alles door elkaar te horen, geen aanrader dus om lang stil te staan tussen verschillende zalen :(

DjTrips

Bewuste gebruiker
euhm, ik zou eens LSD willen doen, en euh, er komt een festivaltje aan met OA Daan die muziek zal draaien, tis 2daagse en voorspelen zalig weer, zou dit goeie locatie zijn om 1ste keer te doen ? en euh, mag je daar alcohol in ruime mate op drinken ?

matthijs

Badass junkie
Jawel :tongueout:
Maar ik zou wel eerst wachten tot de LSD ingeslagen is voordat je gaat drinken... kan natuurlijk dat het niet zo goed valt. :)

DjTrips

Bewuste gebruiker
Wicked :tongueout: kga dat doen, heb wel nog nooit getripped, altijd Coke, Speed, XTC, MDMA, zon dingen :tongueout: heb wel al nachten gehad waar ik maar 6 seconden van herinner op MDMA ( blijkt PMA te zijn, had dan paar deftig grote kristallen binnen, schat rond 0.5-0.8gr)

de ug waarde van de lsd-dot laat ik nog weten

EDIT : 220ug

Spiderweb

:) :) nouwja k denk dat ik de eerste keer maar thuis trip, en daarna miss daarna trippen onder het uitgaan het lijkt mij wel echt de bom lekker space op die harde muziek :grin: :grin:

Jeller

Badass junkie
1) LSD + Hardcore is geweldig

2) LSD + Alcohol ervoor of erachter is ook geweldig

3) Op een doorsnee bevolkt:bedrukt feestje heb je geen last van drukte met LSD

4) Zommes heeft eigenlijk de belangrijkste zin gezegd van dit topic

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hehe.. bij lsd heb je wel minder het gevoel dat je 'last' hebt van de drukte (mensen) om je heen dan bij paddestoelen, of is dit niet zo? Aangezien paddestoeltrips wat meer in jezelf gericht zijn.. Als ik op een feest aan het trippen ben, heb ik altijd zoiets van... laat mij maar met rust, spreek me niet aan. :P Het is niet echt vervelend normaalgesproken, maar toch.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind LSD rustgevend en relaxend, zo kom ik in contact met mijn innerlijke zelf, dat de wereld om mij heen vergaat aan rare vormen en kapot knalt van kleuren is slechts bijzaak :tongueout:

PsychedelicDreamzzz

Spiderweb zei:
Hallo mede-drugsgebruikers :wink:

Ik vroeg me af of LSD een geschikte drug is om te nemen onder bijvoorbeeld het uitgaan... heb namelijk van verschillende vrienden gehoord dat het een echte party drug is.
Ik bedoel dus dat al ga ik van de week naar een discotheek of het dan leuk is om bijvoorbeeld een zegeltje te nemen ofzo...
Heb zelf btw nog nooit lsd geprobeerd... maar ik ben echt iemand die houd van een feestje bouwen + trippen, helaas gaat dat met paddos niet altijd samen.

L8ers Spiderweb

hangt af van wa voor feestjes je wilt doen maar als je met het juiste volk op stap bent heb je normaal niks te vreze alé alleen lucy mss ze kan soms echt een bitch zijn :mrgreen:
if lsd got me into this buzzing confusion lsd might get me out :hearteyes: :wave:

PsychedelicDreamzzz

Psycho_Chrono zei:
Ik vind LSD rustgevend en relaxend, zo kom ik in contact met mijn innerlijke zelf, dat de wereld om mij heen vergaat aan rare vormen en kapot knalt van kleuren is slechts bijzaak :tongueout:

opzoek gaan nar men innerlijke zelf hou ik liever voor men na trip
kspeel liever me tgeen jij bijzaak noemt :mrgreen:
lucyy :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
PsychedelicDreamzzz zei:
Psycho_Chrono zei:

opzoek gaan nar men innerlijke zelf hou ik liever voor men na trip
kspeel liever me tgeen jij bijzaak noemt :mrgreen:
lucyy :hearteyes:

twas ook meer een vorm van sarcasme :)
Maar er zit wle een kern in:tongueout:

Jeller

Badass junkie
met paddo's op heb ik eigenlijk ook nie zo veel last van drukte, maar ik zit gewoon meer in mijzelf gekeerd, dus ben je niet zo'n goede uitgaanspartner en bovendien krijg je van paddo's geen energie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
2) LSD + Alcohol ervoor of erachter is ook geweldig

of tijdens is nog beter :tongueout:

Jeller zei:
3) Op een doorsnee bevolkt:bedrukt feestje heb je geen last van drukte met LSD

hmmm, da weet ik zo nie. hangt volledig van persoon tot persoon af...
het ga ook vooral over de "vibe" die er hangt...
als er op n feesj allemaal strakke jhonnys zijn, voel ik meneige al trippend tg nie zo goe als bvb op n feesj me allemaal lachende fluohippiekindertjes...

ik raad het eigelijk af om eerste keer te trippe in een drukke omgeving, hoewel mn eerste keer zelf op n feesje was, maar ik er niet veel meer van herinner (té hard in trance geraakt waarschijnlijk). en zelf vind ik het nogal spijtig da ik me van die eerste LSDtrip nieveel meer van herinner

en btw; doe het zeker nie in een discotheek :wink:

Jeller

Badass junkie
idd, lsd maakt je nog vrij sociaal.. je krijgt zelfs beetje zo'n hoog ego bij momenten.. zeker als ik er bij gezopen heb dan sta ik soms de helft van de tijd scheve mensen uit te lachen..

mja is niet aardig, maar wel vermakelijk

matthijs

Badass junkie
Gisteravond mezelf totaal naar de klote gezopen op de afterfglow van LSD. Niet respectvol naar de LSD, wel geniale avond gehad! :P

123spacer

yoo,

Ik wil misschien lsd gaan pakke op dit feest:
http://www.blissdeluxe.nl/index.php?opt ... 8&Itemid=2

Ik vind de muziek super relxt, en denk dat ik het ook wel aan kan met de drukte. Toen ik paddo's op had kon ik ook gewoon naar het centrum waar heeeel veel mensen waren, en had eeigenlijk nergens last van dat ik me slecht voelde.
Waarschijnlijk gewoon een half zegeltje.
Lijkt me leuk om het te pakken rond 12 uur smiddags, zodat ik tegen 12 uur snachts uitgetript ben, en dan nog normaal kan genieten van het feest op pep of mdma ofzo, voor het geval het me niet bevalt onder de lsd.
Maar ik zat misschien te denken dat het erg zou opvallen en dat je niet binne zou komen als je vol onder de lsd in de rij staat :tongueout: of zal dit wel meevallen?>

Wacky

Badass junkie
Ligt er een beetje aan hoe lang die rij is.

Van buiten zie je er vaak een stuk normaler uit dan je je van binnen voelt, en er zijn genoeg mensen die raar zijn / doen zonder illigale middelen, dus binnenkomen denk ik dat wel lukt als de trip op dat moment niet zo sterk is dat je erg gedesorienteerd bent. (Als je bij de garderobe bier gaat vragen, bij de bar je jas gaat wegbrengen en de wc jufrouw moet vragen waar nou eigenlijk de uitgang (van de wc dus) is dan zou het wel wat kunnen gaan opvallen. :))
In het begin van je trip zou dit wel lastig kunnen zijn. Als je over de top van de trip bent, zeg na een uurtje of 5, kun je wel normaal overkomen.

Ik zou echter niet graag een half uur of meer in een rij staan zonder fatsoenlijke bewegingsvrijheid als ik aan het trippen ben. (Ik heb er al zon hekel aan als ik nuchter ben...)

Ik heb natuurlijk geen idee hoe laat je naar dat feest toe wil gaan en wat je wil gaan doen met je trip.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik lsd op (goa) feesten doe is om trippend te dansen en helemaal in de muziek te gaan. Dat werkt vooral in de eerste uren van je trip. Er staat dan wel 12 uur voor de werking van LSD, maar echt zwaar trippen doe je toch de eerste uren maar. Daarna word minder en is het waarschijnlijk relaxter om ergens te gaan zitten, wat te praten en mooie dingen bekijken. Ik zorg dus dat ik op de top van mijn trip ben wanneer ook de muziek op zijn top is (snachts dus gewoonlijk)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Lekker van 02:00 t/m 08:00 dansennnnnn =) Ik voel me wel een beetje ongemakkelijk als er veel nuchtere mensen om me heen zijn, niet iedereen hoeft te weten dat ik trip.. dus in zo'n rij staan zal ik ook wel vervelend vinden. Gelukkig is op een goa de ene helft van de mensen aan het trippen, en de andere helft loopt met pep / mdma ogen rond.. of een combinatie daarvan. Dus dan val je eerder op als je nuchter bent. :smoke:

123spacer

daar is warschijnlijk de helft ook niet nuchter hehe
Kan je de lsd trip eigenlijk eerder beeindigen met iets?
Of is het relxt als ik na 8 uur over ga op mdma of iets dergelijks? of hangt dit ook weer van persoon tot persoon af?

Bovenaan