Goeiedag ,
ik ben nu sins een half jaar aan het experimenteren met lsd
1 ste trip 1 zegel 150 ug
Ik vond deze trip vrij licht .
Bij de 2de en 3de trip 2 zegels van 150 gepakt in combinatie met lachgas ,bij deze 2 keren heb ik even het idee gehad dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was maar was van korte duur , verder heb ik alleen positieve effecten gehad , ik zit goed in mijn vel maar ben wel nieuwsgierig naar een hogere dosis van 450ug omdat ik toch een egodood wil mee maken ,en is dit aan te raden of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden ? Ik hoor graag jullie ervaringen of tips hiervan . Zelf heb ik ook nog paar vragen
Welke tijd is het aan te raden om de zegels te pakken?
Hoe lang kan je in een ego dood blijven bij ongeveer 450 ug
Pak je 3 zegels tegelijk? Of eerst 2 en na een uur nog 1 ?
Is het aan te raden om er een opkikker bij te nemen voor meer energie ?
Afgelopen paar keer heb ik allemaal lekker eten gekocht is dat nu ook aan te raden of heb je daar dan geen behoefte aan ?
Alvast bedankt !!
ik ben nu sins een half jaar aan het experimenteren met lsd
1 ste trip 1 zegel 150 ug
Ik vond deze trip vrij licht .
Bij de 2de en 3de trip 2 zegels van 150 gepakt in combinatie met lachgas ,bij deze 2 keren heb ik even het idee gehad dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was maar was van korte duur , verder heb ik alleen positieve effecten gehad , ik zit goed in mijn vel maar ben wel nieuwsgierig naar een hogere dosis van 450ug omdat ik toch een egodood wil mee maken ,en is dit aan te raden of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden ? Ik hoor graag jullie ervaringen of tips hiervan . Zelf heb ik ook nog paar vragen
Welke tijd is het aan te raden om de zegels te pakken?
Hoe lang kan je in een ego dood blijven bij ongeveer 450 ug
Pak je 3 zegels tegelijk? Of eerst 2 en na een uur nog 1 ?
Is het aan te raden om er een opkikker bij te nemen voor meer energie ?
Afgelopen paar keer heb ik allemaal lekker eten gekocht is dat nu ook aan te raden of heb je daar dan geen behoefte aan ?
Alvast bedankt !!