• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD 450mu From heaven to hell

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja begrijp ik en ben ik het ook mee eens. Maar imo hoeven bepaalde inzichten in een trip niet altijd over een persoonlijke kwestie te gaan. Uiteraard kun je soms niet goed doorhebben dat iets over een persoonlijke kwestie gaat, maar ik heb zelf ook enorm diepe inzichten gehad die niets met mijn persoonlijke leven te maken hebben. Maar kraakheldere inzichten over het bestaan zelf, waarbij je persoonlijke leven en zelfs dat wat wij als het fysieke universum zien compleet insignificant bij afsteken. Jij toch ook? Maar ik denk wel dat het alledaagse bestaan niet genegeerd moet worden, want er is duidelijk een proces van groei/ontwikkeling gaande en iedereen is uiteraard ook gebaat bij een vredig/gelukkig werelds bestaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zeker ook diepere inzichten in het bestaan gehad die niet direct op mij als persoon van toepassing waren. Maar mijn moeilijke momenten in trips waren eigenlijk altijd wel persoonlijke issues in mijn leven. Maar ook wanneer je een moeilijk moment door diepere inzichten over het bestaan hebt kun je daar denk ik nog steeds lessen uit trekken voor je persoonlijke leven, als je het er moeilijk mee hebt tijdens een trip zou dit indirect en van ver weg namelijk ook best van invloed op je persoonlijke leven kunnen zijn denk ik. Al is het alleen maar om dit inzicht eens nuchter te bekijken en te bepalen of je er iets aan wilt doen of het wilt accepteren.

Zo zie ik het starten met mediteren ook als iets wat ontstaan is uit een inzicht over het bestaan wat niet direct op mijn persoonlijke leven toepasbaar was, maar door mediteren heb ik dat inzicht toch een plekje in mijn persoonlijke leven kunnen geven.

Trivia Bot

Experimenterende gebruiker
Damn, heftig verhaal zeg. Dit waarschuwt mensen wel om niet zulke grote stappen te nemen wat betreft de dosering :grin:

Timmie94

Bewuste gebruiker
Heftig verhaal man Bob! Lees hem nu pas, ben laatste tijd niet zo actief meer op het forum.
Gelukkig mocht je al snel weg uit het ziekenhuis!
Wel veel politie agenten zeg bij jou, bij mij waren het maar twee politie dames en 2 ambulance broeders.

Maar heftig om weer zo'n verhaal te lezen waarbij het ziekenhuis in beeld komt..

Gelukkig ging het al snel weer goed met je!

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Thanks voor je reactie :)

Het was zeker heftig maar kan het nu allemaal wel in perspectief zien. Dat die politie en ambulance hier was kwam door een schrik reactie van mijn vriendin en dat heeft ze goed gedaan. Maar goed al met al veel van geleerd. Toch fijn dat ik gewonnen heb van je haha :P

Bob

Timmie94 zei:
Heftig verhaal man Bob! Lees hem nu pas, ben laatste tijd niet zo actief meer op het forum.
Gelukkig mocht je al snel weg uit het ziekenhuis!
Wel veel politie agenten zeg bij jou, bij mij waren het maar twee politie dames en 2 ambulance broeders.

Maar heftig om weer zo'n verhaal te lezen waarbij het ziekenhuis in beeld komt..

Gelukkig ging het al snel weer goed met je!

Bovenaan