LSD/2C-T7 combineren

Lepel

Newbie
Hoi,
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen en na lang wachten is het zaterdag weer zover :)
Samen met een vriend, mijn vriendin en mijn broertje als tripsetter gaan we een avondje aan de L. Nou heb ik nog 15 mg 2C-T7 liggen en mijn vraag is of dit te combineren valt met Lsd? Iemand die hier meer over weet?

Gr Lepel

MIA-1985

Wijs gebruiker
Combineren kan ja, maar waar denk je de meerwaarde vandaan te halen?

Persoonlijk zou ik het niet gelijktijdig doen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Net zoals Fresh eigenlijk:

Heb het eens gecombineerd maar zeg er gelijk bij waarom zou je die 2 stofjes tegelijk gebruiken? terwijl je met een al uuuuuren zoet kan zijn. Kan wel maar als ik jou was zou ik het gewoon in 2 trips doen, maar heb geen idee met hoeveel lsd je het wilt combineren?
Kan nogal een intense(lange?) trip worden.
Zoiezo veel trip plezier toegewenst wat je keus ook worden zal! :wave:

vork

Belezen gebruiker
Dankje :)

Nja ik heb nog maar een restje 2 ct 7, a 15 mg, voor mij niet genoeg voor een lange trip, en dus wilde ik dat combineren, met 50 ug LSD ofzo.
Waarom? Omdat ik 2c veel visueler vond en LSD veel meer mindfuck, dus hoop ik van beiden de positieve kanten te pakken ^^
Maar omdat het toch een research chemical is, even horen of iemand zeer negatieve ervaringen heeft :wink:

Lepel

Newbie
Besloten het bij LSD te houden, eerst meer info vinden,
net het zegeltje gedropt :)

Thanks voor het mee denken iig :)

megatrippie

Belezen gebruiker
Goeie combi.

LSD laat zich zeer goed combineren met 2c-t7, 2c-b, 2c-i.
Met name 2c-i en 2c-t7 laten zich goed combineren aangezien de duur van deze middelen redelijk overeen komt met die van LSD.
In plaats van LSD zou je ook 2c-e kunnen gebruiken deze lijkt qua werking en duur veel op LSD. Deze stoffen vullen elkaar goed aan en je zal een fijne visuele trip krijgen.

Jeller

Badass junkie
heb al eens 2c-b en LSD gecombineerd, ging heel goed
wel niet volledig gelijk tijdig, kheb ze in elkaar laten overgaan

wat is verschil juist met 2c-b/ e en t7?

megatrippie

Belezen gebruiker
Jeller zei:
wat is verschil juist met 2c-b/ e en t7?

2c-e komt het beste overeen met LSD
2c-b en 2c-t7 zijn iets visueler maar minder diepgang en daarmee meer geschikt als partydrug.
Het belangrijkste verschil tussen 2c-b en 2c-t7 zijn de duur waarbij 2c-t7 een aanzienlijke langere duur heeft. 2c-t7 kan bij snuiven (grote hoeveelheden) gevaarlijk zijn.
De meeste mensen vinden 2c-t7
heftiger als 2c-b maar dit verschilt per persoon. tevens varieert de werkzame dosis per persoon.

Ik ervaar de middelen als volgt.
2c-b: Visueel leuk weinig diepgang (korte duur (+-4 uur).
2c-i:effecten vergelijkbaar met 2c-b maar heftiger (lagere dosering nodig voor een zelfde effect ,langere duur +-8 uur)
2c-t7: effecten redelijk vergelijkbaar met 2c-i (duur 8 tot 10 uur)

Bij 2c-b zal je het minste bodyload ervaren.

Jeller

Badass junkie
eigenlijk gewoon langer dus dan 2cb?

heb 1 keer e gedaan was heel leuke trip, maar niet echt superveel verschil in met 2c-b, gewoon iets langer van duur, de visuals waren iets meer trace-achtig, meer vormverandering en kleurvariaties, terwijl ik met 2c-b meer patronen zie overal, aja en meer geluidsvervorming ook bij E dacht ik

beetje meer snufjes aan dus :tongueout:
kvond 2c-e dan ook iets leuker, maar kan ook aan de trip zelf liggen
maar zowel 2c-b en 2c-e vind ik mentaal een stuk makkelijker te sturen dan een lsd-trip en ook een pak korter

megatrippie

Belezen gebruiker
Jeller zei:
maar zowel 2c-b en 2c-e vind ik mentaal een stuk makkelijker te sturen dan een lsd-trip en ook een pak korter

Ik zou zo zeggen experimenteer eens met de dosis van E. Dan zal je zien dat deze en LSD elkaar niet zo veel maken. B is idd een stuk minder potent en is ook veel beter stuurbaar.

Jeller

Badass junkie
mss wel, maar sowieso als je een LSD dosis ferm opdrijft ga je ook erg ferm uit de bocht, dat zal bij al die 2c's wel zo zijn denk ik

henkie84

Bewuste gebruiker
beetje late reactie, maar a la:
ik ben op deze combo helemaal de weg kwijtgeraakt, kwam ook door dom doseren, maar heb urenlang het leven van vrienden knap lastig gemaakt vanwege messiaanse gedachten, waar ik niet zomaar vanaf kwam... (na afloop gelukkig wel).

heb in ieder geval geleerd niet meer zomaar te combineren.

Bovenaan