LSD/2C-T7 combineren

Lepel

Newbie
Hoi,
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen en na lang wachten is het zaterdag weer zover :)
Samen met een vriend, mijn vriendin en mijn broertje als tripsetter gaan we een avondje aan de L. Nou heb ik nog 15 mg 2C-T7 liggen en mijn vraag is of dit te combineren valt met Lsd? Iemand die hier meer over weet?

Gr Lepel

MIA-1985

Wijs gebruiker
Combineren kan ja, maar waar denk je de meerwaarde vandaan te halen?

Persoonlijk zou ik het niet gelijktijdig doen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Net zoals Fresh eigenlijk:

Heb het eens gecombineerd maar zeg er gelijk bij waarom zou je die 2 stofjes tegelijk gebruiken? terwijl je met een al uuuuuren zoet kan zijn. Kan wel maar als ik jou was zou ik het gewoon in 2 trips doen, maar heb geen idee met hoeveel lsd je het wilt combineren?
Kan nogal een intense(lange?) trip worden.
Zoiezo veel trip plezier toegewenst wat je keus ook worden zal! :wave:

vork

Belezen gebruiker
Dankje :)

Nja ik heb nog maar een restje 2 ct 7, a 15 mg, voor mij niet genoeg voor een lange trip, en dus wilde ik dat combineren, met 50 ug LSD ofzo.
Waarom? Omdat ik 2c veel visueler vond en LSD veel meer mindfuck, dus hoop ik van beiden de positieve kanten te pakken ^^
Maar omdat het toch een research chemical is, even horen of iemand zeer negatieve ervaringen heeft :wink:

Lepel

Newbie
Besloten het bij LSD te houden, eerst meer info vinden,
net het zegeltje gedropt :)

Thanks voor het mee denken iig :)

megatrippie

Belezen gebruiker
Goeie combi.

LSD laat zich zeer goed combineren met 2c-t7, 2c-b, 2c-i.
Met name 2c-i en 2c-t7 laten zich goed combineren aangezien de duur van deze middelen redelijk overeen komt met die van LSD.
In plaats van LSD zou je ook 2c-e kunnen gebruiken deze lijkt qua werking en duur veel op LSD. Deze stoffen vullen elkaar goed aan en je zal een fijne visuele trip krijgen.

Jeller

Badass junkie
heb al eens 2c-b en LSD gecombineerd, ging heel goed