LSA

synchemic

Experimenterende gebruiker
Hawaiian Baby Woodrose... klinkt dit iemand bekend? Ik heb er 16 zaadjes gegeten en merk geen fuck!! zooi.

Exort

Jah hier kun je in de smartshop zogenaamde "Trip - E" capsules halen 4 voor 8 euro zit H.B. Woodrose in en Sida Cardifolia ofzoiets. Ik heb er 2 van genomen ik werd er ligt wazig van beetje lijp heel kort en duurde lang voordat het werkte, maar was ook in combinatie met alcohol, cocaine, xtc, wiet en medicijnen. :)

MystiX

:smoke: het gebruik van hawaiïan baby wood rose:
kook de gemalen zaden (+/- 13 zaden) in een halve liter water voor ong.
15 minuten. de daardoor verkregen thee moet je drinken maar let wel laat de thee zolang mogelijk in je mond rondrollen want het is je mondslijmvlies die de werkzame lsa opneemt. de dosis kan per persoon wisselen en ligt tussen de 4 en 15 zaden in. Doe je dit voor het eerst is het raadzaam om met 4 zaden te beginnen. en ga vanaf dat punt verder testen wat voor jou de beste dosis is.

Bunzerr

Newbie
Exort waren dat deze caps?

MystiX

:smoke: nee volgens mij bedoeld ie die dingen van happy caps, verkopen ze bij ons ook. deze zijn space-e hebben een ander kleurtje dan trip-e die zijn namelijk oranje.

Exort

Jah ik bedoelde idd die "happy caps" ik had toen de "trip-e", sjah werkte dus niet echt. Maar hoeveel zaden zouden er ongeveer in 1 zo'n capsule zitten dan, echt geen idee eigelijk.

Bunzerr

Newbie
ik vind het persoonlijk wel fout dat je in een smartshop gewoon capsules koopt en dat er nergens bij vermeld staat wat er in zit.

MystiX

:smoke: staat op het kartonnetje waar dat doosje in vastzit. staat alles op wat erin zit.

Exort

Jah dat staat er idd wel op, alleen er staat niet op hoeveel er precies van wat in zit.

MystiX

:smoke: Dat kan welk eens kloppen heb het zelf ook nog ff nagezocht, maar ik kan ook niks vinden over de hoeveelheid

ik had een keer de oranje, dat was trip-e
niet zo heel bijzonder, ik merkte wel dat ik helder en content was, maar ik weet niet helemaal zeker of het door die capsules kwam

MystiX

:smoke: Ik vind de oranje (trip-e) het beste maar je moet ze in een hogere doses nemen dan werken ze wel. :grin: :grin: :grin:

MystiX zei:
:smoke: Ik vind de oranje (trip-e) het beste maar je moet ze in een hogere doses nemen dan werken ze wel. :grin: :grin: :grin:
*heeft er nog 3 liggen* :tongueout:

maar, ff ontopic
op azarius kan je dus 2 soorten LSA zaden bestellen
de reacties zijn over het algemeen wel positief
ik wil ze wel bestellen, maar eerst... sparen voor een paddo kweekset :hearteyes:

MystiX

:smoke: Ik ga binnenkort ook een paddo kweekset halen maar ik heb eigenlijk altijd wat tegen de mexicaanse paddo's gehad want ze zijn vers zo groot en goor. Maar ff on-topic de beste lsa zaden zijn de hawaiïan babywoodrose maar de morning glory is ook goed je hebt daar alleen wat meer zaden van nodig omdat de zaden niet zo sterk zijn als die van hbr. En wees zuinig op die trip-e want ze zijn nergens meer te krijgen.(door het verbod op ephedra)

@MystiX
Trip E ephredea? :confused: staat niet bij de ingrediënten
ik heb het over DEZE en als je bij de ingrediënten kijkt staat er niks van ephredea tussen volgens mij :confused: volgens mij hebben we het niet over dezelfde

de smaak van mexicaanse vers vind ik wel meevallen hoor, neutrale smaak. gedroogd echter is het één van de goorste dingen die ik heb geproefd.

haha idee, ik ga een Paddo smaak topic openen in het paddo forum :mrgreen:

MystiX

:smoke: Bij de ingredienten staat sida cordifolia en daar zit een pseudo ephedrine in dus ja ephedra.(trip-e van happy caps in een oranje rond doosje).

Ik heb het even nagekeken en ik heb ze op 2 april besteld, op 6 april werd het verboden.

Overigens kan je ze nog steeds bestellen bij Azarius zo te zien... :openmouth:

En, ik had een oranje doosje, ja. Maar zo bijzonder vond ik het niet, vooral verfrissend, maar 2 liter cola is dat ook en nog goedkoper ook :tongueout:

aquarel

1 van mijn lievelings drugs soorten, het effect : je staat precies op een heel hoog gebouw op het randje van het dak naar beneden te kijken.
lekker zweverig gevoel.

tip, je steekt de zaden in een pepermolen en je maalt ze, je steekt ze in een alcoholisch drankje en het gevoel komt op na een half uurtje.

tenminste dat is mijn recept.
je kunt het ook idd koken, want de maag verteerd het moeilijk, het kan zijn dat je op het begin wat last hebt van buikpijn want je moet de zaden inemen op een min of meer nuchtere maag.
liefst 3 tot 4 uur na een maaltijd.

Bovenaan